Het is 5 uur geweest!
zondag 20 december 2009 om 18:06
quote:AgentL schreef op 20 december 2009 @ 18:02:
[...]
Elo!! Drukke tijd gehad wbt werk, maar wel op het forum aanwezig, bij m'n afvalgroepje. Verder alles goed hier! Vanmiddag met de tram naar de stad gegaan en lopend terug naar huis. Met regenlaarzen aan! Heerlijk in de sneeuw inderdaad
Oh ja! Ik had een poos geleden nog een gekke voicemail van jou, een broekzakbeller leek het wel
Fijn om te horen dat het met jou ook goed gaat Binnenkort weer een bakkie doen?
ooh oops, je staat onder de A (van Age, ja het is echt zo) dus ik zou goed kunnen broekzakbellen naar je
ondertussen is het beeldscherm van mijn telefoon kapot dus nu weet ik uberhaupt niet meer wie ik bel!
ik ben even heel druk tot half januari, ik zoek je wel op via je afvaltopic!
[...]
Elo!! Drukke tijd gehad wbt werk, maar wel op het forum aanwezig, bij m'n afvalgroepje. Verder alles goed hier! Vanmiddag met de tram naar de stad gegaan en lopend terug naar huis. Met regenlaarzen aan! Heerlijk in de sneeuw inderdaad
Oh ja! Ik had een poos geleden nog een gekke voicemail van jou, een broekzakbeller leek het wel
Fijn om te horen dat het met jou ook goed gaat Binnenkort weer een bakkie doen?
ooh oops, je staat onder de A (van Age, ja het is echt zo) dus ik zou goed kunnen broekzakbellen naar je
ondertussen is het beeldscherm van mijn telefoon kapot dus nu weet ik uberhaupt niet meer wie ik bel!
zondag 20 december 2009 om 18:14
quote:elodita schreef op 20 december 2009 @ 18:06:
[...]
Prima, gezellig! Fijne feestdagen alvast!
[...]
Prima, gezellig! Fijne feestdagen alvast!
zondag 20 december 2009 om 18:35
Goed idee, denk dat ik ook maar een glas inschenk. Kan het wel gebruiken, want ik heb morgen nog een mondeling over Nietzsche, maar zit al zwaar in de vakantiestemming. En nou krijg ik ook nog een mailtje dat het misschien niet doorgaat vanwege het weer...zit ik misschien nog voor niks te leren ook! Dus ik ga maar aan de wijn. Vraag me alleen af of ik er beter van ga leren.
Liever elitair dan een pauper!