Het is 5 uur geweest!

20-12-2009 17:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een alcoholische versnapering...

Het is de glühwein geworden.

Lekker Elynn, borrelhapjes!
Ik doe niet mee, zit bij mijn ouders.
Liever elitair dan een pauper!
Haha, Zam, goed drinken (zo'n twee liter per dag) is belangrijk voor de mensch. Je zit redelijk op schema nu. Die Welmoed vind ik ook lekker.
Dan maar samen met je ouders aan de borrel, Kalliope?

Alvast een nieuwe (nog over van het nachtbrakertsforum) en hij raakt nooit leeg. Proost allemaal.
quote:Elynn schreef op 10 januari 2010 @ 17:22:

Haha, Zam, goed drinken (zo'n twee liter per dag) is belangrijk voor de mensch. Je zit redelijk op schema nu. Die Welmoed vind ik ook lekker.Lekker excuus...
Heb ik zonet een nieuwjaarsrolletje bij de glühwein genomen. Wat een bijzondere combi.... Beetje vreemd zeg maar

* vraagt zich ineens af of nieuwjaarsrolletjes wel in het hele land bekend zijn, of alleen iets is van het noorden des lands. *

(Een nieuwjaarsrolletje is een koekje in de vorm van een rolletje waar je slagroom in spuit).
Nog nooit van gehoord en inderdaad rare combi. Ik zit te wachten op een zak van friet die duetman nu aan het halen is. Lekker makkelijk op zondag!!
Ik ga aan de erwtensoep met donker roggebrood met katenspek met veel gezouten roomboter.

Eerst nog een biertje, het is pas half 6.
...schenkt de laatste druppels in.....

Fles is leeg!

Op naar de friet!
@Verana: Zijn dat van die Vegter's rolletjes..? Want die zijn slecht lekker en kunnen wat mij betreft overal bij
Ja, het zijn inderdaad van die Vegter's rolletjes. Ik ben er gek op, en wat mij betreft worden die het hele jaar verkocht!
quote:Verana schreef op 10 januari 2010 @ 17:35:

Heb ik zonet een nieuwjaarsrolletje bij de glühwein genomen. Wat een bijzondere combi.... Beetje vreemd zeg maar

* vraagt zich ineens af of nieuwjaarsrolletjes wel in het hele land bekend zijn, of alleen iets is van het noorden des lands. *

(Een nieuwjaarsrolletje is een koekje in de vorm van een rolletje waar je slagroom in spuit).Ik ken ze, Verana, maar ben ook een noordeling.
Volgens mij is het toch echt iets van het noorden. Net als rozijntjes op brandewijn die in het noorden met oud en nieuw gegeten wordt.

Wel een leuk idee voor een topic voor het volgend oud en nieuw, want andere delen van het land hebben vast ook hun eigen gebruiken.
quote:milo schreef op 10 januari 2010 @ 17:13:

Sneeuw of geen sneeuw, die krant van ons valt 99 van de 100 keer om 4.00 op de mat. Echt fantastisch!Om 4 uur!?!?! Wat is dat voor een helse tijd?
Het is hier trouwens een Merlootje geworden ipv Cuba Libre. toch een beetje koud voor de tijd van het jaar....

Proost!
Een heerlijke Côte du Rhone in mijn mik!
En alhier wordt een Merlootje genuttigd.

Proost.
Haha, hier een Pinot Noir, Bourgogne.
Geen bijzonderheden
quote:Nijntje schreef op 10 januari 2010 @ 18:21:

[...]

Om 4 uur!?!?! Wat is dat voor een helse tijd?

Ja ik begrijp er ook geen hol van! Van mij mag ie om half 8 gebracht worden, zo ben ik ook wel weer.

Maar over 2,5 uur valt ie weer. Gelukkig slaap ik dan vast.
Het is nog geen vijf uur maar ik heb inmiddels een rode wijn ingeschonken. Lekker. Doet er iemand mee met de borrel? Zam, ben je daar?
Nieuwjaarsrolletje ken ik uit het AppieHeijn kookboek, december ofzo. Bij mijn ex deden ze er ook aan (noordeling), maar we hebben nooit nieuwjaar daar gevierd. Zit nu aan glaasje prosecco en aan het tutten. Heb morgen een solli, wil wel haarloos en met ultrazacht en schoon huidje verschijnen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven