Het is alweer zaterdag....

22-02-2014 09:14 112 berichten
Goedemorgen ladies,

Goh, wat gaan de weken snel, nog even en het is lente, dan komen de fladderende rokjes en bloesjes weer voor de dag en kunnen we een kleurtje opdoen.

Vandaag ga ik lekker naar buiten, een beetje ronddwalen in de stad en koffie drinken en misschien een broodje. Eigenlijk had ik voor vandaag grootse plannen, maar die heb ik gister allemaal al uitgevoerd. Het lijkt me wel een plan om te gaan winkelen in het nieuwe winkelgebied bij het Marconiplein, daar zit alles dat een mens maar wensen kan aan winkels. Aan de andere kant wil ik heel graag de film The Monumentsmen zien en de schoenen in de Kunsthal trekken ook aan mijn gedachte, maar wil ook graag buiten zijn, dus ik denk er nog eventjes over na. Keuzes keuzes.

En jullie ladies? Wat zijn de plannen vandaag? Aan de noeste arbeid, of de gezelligheid opzoeken, familiebezoek of naar de mart.

Ik ben benieuwd naar de verhalen.

En speciaal in deze editie een lied voor iedereen die iets te maken heeft met geboorten en verjaardagen, jubilea en ander feestelijkheden. http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

Be happy.
Goedemorgen! Ik ga vanmiddag wandelen. Had mijn wekker lekker op tijd gezet om nog iets in huis te kunnen doen maar dat is nog niet gebeurd

Wel lekker bijgelezen op f forum
Alle reacties Link kopieren
Het zonnetje schijnt hier, hopelijk blijft het zo. Verder business als usual: boodschappen, zwemles, even de stad in. We zien wel. Fijne zaterdag allemaal!
Hoi Cateautje!

Ik miste je al in het toeslagentopic! Maar blij te lezen dat je weer aanwezig bent! Wat een leuke dingen heb je in het verschiet, misschien kun je volgende week naar de kunstschoenen! Kan je de film niet opnemen? Ik ga straks met mijn lieve moeder de stad in, om wat kleren te kopen voor mijn broertje, we eten altijd wat bij de hema en dwarrelen dan de stad door! Daarna ga ik terug naar mijn vriendje en lekker xboxen ! Iedereen een hele fijne zaterdag! Morgen denk ik lekker een wandeling maken naar de waterval, hier in het dorp, word altijd zo blij als ik daar loop! Liefs ime
Ha Cateautje,

Fijne dag gewenst, geniet nog maar even na van je mazzeldagje gisteren!

Fijn dat het bijna lente is, ik kijk er naar uit. Al voelde het gisteren tijdens de wandeling ook al als lente, het was schitterend weer.

Hier wordt het een luie dag.

Mijn logeetje is er nog. We hebben net besloten wat haar beroep wordt: modeontwerpster in Parijs. Ze zit nu ijverig jurken, rokken en schoenen te tekenen.

Zo meteen gaan we cupcakes bakken.

Als ze weer naar huis is duik ik in een mooi boek (misschien) of anders in wat tijdschriften. Herlees nu een mooi boekje: Als het leven een spel is zijn dit de regels. Daar staan inspirerende dingen in.

Verder een beetje forummen en tv kijken vanavond.

Voor iedereen een fijne dag gewenst.
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2014 @ 09:18:

Goedemorgen! Ik ga vanmiddag wandelen. Had mijn wekker lekker op tijd gezet om nog iets in huis te kunnen doen maar dat is nog niet gebeurd

Wel lekker bijgelezen op f forum

Typisch hè, met huizen, het is allemaal dood materiaal, maar het schreeuwt je toe om verzorging. Gewoon terug schreeuwen.

Het wordt mooi weer is beloofd, dus dat zou een mooie wandeling moeten worden. Have fun.
Hier helaas geen zon, volgens mij gaat het zo regenen.

Zometeen met onze dochter naar zwemles.

Verder wat boodschappen doen.

Morgen werken en hopelijk even wandelen of fietsen met de kinderen.

Hoe burgerlijk
Goedemorgen,

Nou gezellige dag voor je cateautje .

Ik heb net gedoucht en ga zo met de hond wandelen. Daarna even boodschappen doen en mijn huis schoonmaken. Verder wil ik misschien een filmpje huren en s avonds gewoon lekker relaxen
.
Het nummer kunnen kende ik natuurlijk wel maar de video had ik nog nooit gezien. Wat een leuke video!!!

Ik krijg vandaag een vriendin op kraambezoek voor mijn zoontje die vorige maand geboren is. En verder misschien even met hem naar buiten of anders nog een dutje doen vanmiddag.

Fijne dag allemaal!
We gaan vanmiddag de gekweekte hamburger bekijken
quote:itsmyempire schreef op 22 februari 2014 @ 09:21:

Hoi Cateautje!

Ik miste je al in het toeslagentopic! Maar blij te lezen dat je weer aanwezig bent! Wat een leuke dingen heb je in het verschiet, misschien kun je volgende week naar de kunstschoenen! Kan je de film niet opnemen? Ik ga straks met mijn lieve moeder de stad in, om wat kleren te kopen voor mijn broertje, we eten altijd wat bij de hema en dwarrelen dan de stad door! Daarna ga ik terug naar mijn vriendje en lekker xboxen ! Iedereen een hele fijne zaterdag! Morgen denk ik lekker een wandeling maken naar de waterval, hier in het dorp, word altijd zo blij als ik daar loop! Liefs ime

Ik ben blij dat ik geen toeslagentopic heb geopend, want door een storing is er bij veel mensen niets gestort en dan was het een moppertopic geworden.

Veel plezier met je moeder en ik hoop dat jullie slagen.

Wat een vreemde zin voor Nederland, een wandeling naar de waterval, maar wel erg leuk, dat wel.
quote:Cateautje schreef op 22 februari 2014 @ 09:22:

[...]

Typisch hè, met huizen, het is allemaal dood materiaal, maar het schreeuwt je toe om verzorging. Gewoon terug schreeuwen.

Het wordt mooi weer is beloofd, dus dat zou een mooie wandeling moeten worden. Have fun.

Dank je. Ik zal mijn camera maar meenemen, misschien lukt het mooie plaatjes te maken.

Tja dat dode materiaal..... als je er heel lang niks mee doet gaat het alsnog leven
Ik ben net terug van een lange ochtendwandeling, lekker hard windje, dus lekker uitgewaaid.

Vanmiddag een boom omhakken en aan stukken zagen voor onze houtkachel. Lekker buitendagje dus.
quote:Wollenstonecraft schreef op 22 februari 2014 @ 09:22:

Ha Cateautje,

Fijne dag gewenst, geniet nog maar even na van je mazzeldagje gisteren!

Fijn dat het bijna lente is, ik kijk er naar uit. Al voelde het gisteren tijdens de wandeling ook al als lente, het was schitterend weer.

Hier wordt het een luie dag.

Mijn logeetje is er nog. We hebben net besloten wat haar beroep wordt: modeontwerpster in Parijs. Ze zit nu ijverig jurken, rokken en schoenen te tekenen.

Zo meteen gaan we cupcakes bakken.

Als ze weer naar huis is duik ik in een mooi boek (misschien) of anders in wat tijdschriften. Herlees nu een mooi boekje: Als het leven een spel is zijn dit de regels. Daar staan inspirerende dingen in.

Verder een beetje forummen en tv kijken vanavond.

Voor iedereen een fijne dag gewenst.

Modeontwerpster is een keurig vak. Ze heeft wijs gekozen.

Wat heerlijk hè, zo'n typje over de vloer.

Ik kon het niet laten, ter inspiratie voor allen:

De 10 regels van het mens-zijn

Je ontvangt een lichaam. Dat kun je leuk vinden of haten, maar het is van jou voor de gehele periode.

Je zult lessen leren. Je bent ingeschreven in een full-time informele school genaamd, “Het Leven.”

Er zijn geen fouten, alleen lessen. Groei is een proces van vallen, opstaan en experimenteren. De “mislukte” experimenten zijn evenzeer een deel van het proces als de experimenten die uiteindelijk “werken”.

Lessen worden herhaald tot ze geleerd zijn. Een les wordt aan je gepresenteerd in verschillende vormen totdat je het geleerd hebt. Pas als je het hebt geleerd, kun je verder gaan met de volgende les.

Het leren van lessen kent geen einde. Er is geen aspect van het leven dat geen lessen in zich heeft. Als je nog leeft betekent dat dat er nog lessen te leren zijn.

“Daar” is geen betere plaats dan “hier”. Als “daar” is uitgegroeid tot een “hier”, zul je gewoon een andere “daar” vinden dat er weer beter uitziet dan het nieuwe “hier”.

Andere mensen zijn slechts spiegels van je. Je kunt niets van een ander haten of liefhebben, tenzij het ​​iets wat je haat of liefhebt van jezelf weerspiegelt.

Wat je zelf van je leven maakt is aan jou. Je hebt alle gereedschap en middelen die je nodig hebt. Wat je daarmee doet is aan jou. De keuze is aan jou.

Jouw antwoorden liggen in jezelf. De antwoorden op levensvragen liggen in jezelf. Het enige wat je hoeft te doen is kijken, luisteren en vertrouwen.

Je vergeet al deze regels wanneer je geboren wordt.

quote:valisa schreef op 22 februari 2014 @ 09:23:

Hier helaas geen zon, volgens mij gaat het zo regenen.

Zometeen met onze dochter naar zwemles.

Verder wat boodschappen doen.

Morgen werken en hopelijk even wandelen of fietsen met de kinderen.

Hoe burgerlijk

Burgerlijk is goed! Dat is wat we zijn, burgers.

Als je maar gelukkig bent.
Hi allemaal. Ik word net wakker. Heb geen grootse plannen voor vandaag. De boodschappen heb ik gister al gehaald, dus dat is alvast klaar. Vanavond ga ik bij m'n ouders eten en 's avonds nog een drankje doen in de stad met een vriendin. Misschien nog maar even sporten vandaag.

Enjoy your day!
quote:isa__88 schreef op 22 februari 2014 @ 09:23:

Goedemorgen,

Nou gezellige dag voor je cateautje .

Ik heb net gedoucht en ga zo met de hond wandelen. Daarna even boodschappen doen en mijn huis schoonmaken. Verder wil ik misschien een filmpje huren en s avonds gewoon lekker relaxenEen heerlijk ontspannen dagje. Geniet er van.
Ik pak zo de trein richting Rotjeknor voor het Scumbash festival. Mán wat heb ik daar zin in! We overnachten in een hotel dus misschien morgen nog naar de Kunsthal voor de schoenen... Allemaal een fijne dag!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:dapperedoda schreef op 22 februari 2014 @ 09:24:

Het nummer kunnen kende ik natuurlijk wel maar de video had ik nog nooit gezien. Wat een leuke video!!!

Ik krijg vandaag een vriendin op kraambezoek voor mijn zoontje die vorige maand geboren is. En verder misschien even met hem naar buiten of anders nog een dutje doen vanmiddag.

Fijne dag allemaal!Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe mensje.
quote:bankje schreef op 22 februari 2014 @ 09:25:

We gaan vanmiddag de gekweekte hamburger bekijken Ga je er ook van eten?
Ow, vind dit altijd zo'n leuk en gezellig topic! Toch maar ook eens meeschrijven in plaats van alleen maar leuke verhalen lezen..

Je plannen klinken goed Cateautje. Wat is er met schoenen in de Kunsthal? Die film klinkt ook goed trouwens. Als het bij jou net zulk lekker weer is als hier, zou ik lekker naar buiten gaan.

Ik zit alweer een uurtje achter mijn laptop te werken. Ga ik nog even vrolijk mee door tot m'n lief wakker en gedoucht is. Straks nog even boodschappen doen, wil vanmiddag misschien even de stad in en vanavond doe ik mee aan een muziekquiz (vooral aanwezig om drank te verzorgen en voor de gezelligheid, niet omdat ik veel weet).

Geniet van jullie zaterdag dames!

Fijne dag allemaal!
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2014 @ 09:29:

[...]

Dank je. Ik zal mijn camera maar meenemen, misschien lukt het mooie plaatjes te maken.

Tja dat dode materiaal..... als je er heel lang niks mee doet gaat het alsnog leven

Helemaal waar!

Ik hoop dat je mooie plaatjes schiet.
quote:mevrjannie schreef op 22 februari 2014 @ 09:36:

Hi allemaal. Ik word net wakker. Heb geen grootse plannen voor vandaag. De boodschappen heb ik gister al gehaald, dus dat is alvast klaar. Vanavond ga ik bij m'n ouders eten en 's avonds nog een drankje doen in de stad met een vriendin. Misschien nog maar even sporten vandaag.

Enjoy your day!You to!!!
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2014 @ 09:36:

Ik pak zo de trein richting Rotjeknor voor het Scumbash festival. Mán wat heb ik daar zin in! We overnachten in een hotel dus misschien morgen nog naar de Kunsthal voor de schoenen... Allemaal een fijne dag!Heel veel plezier gewenst Hasse. En welkom in onze mooie stad!
Blegh, het is me veel te vroeg nu. Ik heb ernstige moeite met afscheid nemen van m'n bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven