Het is te heet

20-07-2010 16:18 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te heet om te werken, te heet om thuis te zitten, te heet om serieus op topics te reageren. Eigenlijk is het zelfs te heet om topics te openen. Steeds beter begrijp ik die twee nullen die door de woestijn lopen en een acht tegen komen, waarna ze zich vertwijfeld afvragen of het daar niet veel te heet voor is.

Te heet dus.

Heeft iemand tips om deze hitte op een aircoloze plek te doorstaan? Verkoelende of verfrissende tips? Of andere dingen waar het te heet voor is?

Verlos mij, verkoel mij, vermaak mij!
Ga eerst eens heerlijk onder een lauwe douche staan, droog je niet af, loop naar de keuken, ontkurk een fles champagne of andere bubbelwijn, zoek een schaduwrijke plek in de tuin op.

Zo, probleem opgelost. ik dacht altijd dat mannen probleemoplossend waren, Ardberg. Valt me een beetje van je tegen.
Ja, en dan wel drinken he.

Met een fles bubbelwijn in de schaduw zitten en dan niet drinken is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.
quote:Vl43inder schreef op 20 juli 2010 @ 16:25:

Ja, en dan wel drinken he.

Met een fles bubbelwijn in de schaduw zitten en dan niet drinken is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.

Kijk, dat is al 1 van de dingen waar het fout ging.

Je weet toch dat mannen niet kunnen multitasken. Ik ben druk bezig het heet te hebben en daarmee vervallen alle andere dingen die ik zou kunnen doen of bedenken.

Nou ga ik even kijken of mijn pc aangesloten kan worden op mijn koelkast. Of in mijn koelkast, eigenlijk.
Dé tip die ik je kan geven: ga een paar dagen naar een plek waar het nog veel heter is. Ik heb het afgelopen gebivakkeerd op een muziekfestival waar het elke dag (ruim) boven de 30 graden was en ik heb nu echt nergens last van. Vind het wel lekker zelfs.

En anders veel koud bier drinken in de schaduw. Couscoussalade erbij, voetjes omhoog, boekje.. man. Opties genoeg!!
Wat een gemiep.

Het is gewoon heerlijk zomer!

Lekker onderuit hangen, niet te veel doen (alleen het hoognodige), relaxed forum lezen.

Stomende plakkerige zweetseks hebben.

Niks te klagen hoor .
En juist vandaag werkt het klimaat-controle-systeem (oid) op mijn werk niet. Is niet fijn!

Van mijn kant dus geen oplossing, maar wel wat medeleven.
wat een gezeur! man geniet!
Zo is het Goldie!! Als het een slechte zomer is, is het ook niet goed!
Het is ook nooit goed hè ... 44graden, da's pas heet!

Neem een koude douche of ga onder een nat laken zitten/liggen.
Als je echt niet naar buiten wil;

Alle gordijnen binnen dicht doen, wel kleine raampjes/deur tegen elkaar los, een ventilator op een goede plek in de woonkamer op stand 1 laten rond draaien.

Zo heb ik de temperatuur binnen van 30 graden naar 21.5 weten te krijgen...

Maar vind het heerlijk om onder de parasol een boekje te lezen en af en toe in het zwembadje te springen
Van de week wordt het 19 graden, een aantal dagen lang.

Ook niet iets om over naar huis te schrijven.

Neem een ijsje.

Een verkoelend voetenbad.

Steek je hoofd in het vriesvak,

niet te lang, want dan krijg je pinguins op visite.

Ga onder een grote boom zitten met iets te drinken.

Zet je huis op de tocht (heerlijk)

Ga naar het strand.
Ik deed zondag een dagje Duitsland met mijn pa. Op zijn gezucht en gesteun - in het Duits over het warme weer - antwoordde iemand: du sollst nicht meckern.

Die opmerking is hier ook wel op zijn plaats.
Een vriendin heeft vandaag 40 km in Nijmegen gelopen en zelfs haar heb ik niet horen klagen.

Zo kan het ook.
Leg je badjas in het vriesvak en trek m aan (na een tijdje) als je achter je computer zit. Laptoppen in de koelkast is volgens mij niet goed voor je koelkast laptop
Joh zeur niet zo, wees blij dat je niet buiten hoeft te werken zoals stratenmakers, bouwvakkers, dakdekkers etc. etc.
quote:Christiane04 schreef op 20 juli 2010 @ 16:34:

Ik deed zondag een dagje Duitsland met mijn pa. Op zijn gezucht en gesteun - in het Duits over het warme weer - antwoordde iemand: du sollst nicht meckern.

Die opmerking is hier ook wel op zijn plaats.

quote:elleinspe schreef op 20 juli 2010 @ 16:34:

Joh zeur niet zo, wees blij dat je niet buiten hoeft te werken zoals stratenmakers, bouwvakkers, dakdekkers etc. etc.Ja als die nou klagen, oke. Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Heb je geen zwembad en/of een Mercedes met airco?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Tssss, terwijl zeuren nou net 1 van die dingen is waar het nooit te heet voor is.

Leuke tips, trouwens. Ik ga een aantal daarvan nog echt proberen ook. Te beginnen met kleding in de ijskast
Koop een badje voor in de tuin. bikini aan, glaasje wijn erbij maar voor vanavond een lekkere salade en genieten maar!!
Is het eindelijk eens goed zomer, ga je klagen!

Heeeeerlijk dit weer, jammer dat ik de hele dag op kantoor zit. En ben gewoon ziek geworden door de airco
Perfectionisme is niet perfect...
Je kan ook naar een koele plek gaan. Er zijn zat plekken waar het zonder airco goed toeven is op het moment. Ik stel mijn Nederlandse vakantie eiland voor
Ga lekker met je vriendin pootje baden Ardberg

.
Koop een ventilator of airco en ga er voor zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven