Het is te heet
dinsdag 20 juli 2010 om 16:18
Te heet om te werken, te heet om thuis te zitten, te heet om serieus op topics te reageren. Eigenlijk is het zelfs te heet om topics te openen. Steeds beter begrijp ik die twee nullen die door de woestijn lopen en een acht tegen komen, waarna ze zich vertwijfeld afvragen of het daar niet veel te heet voor is.
Te heet dus.
Heeft iemand tips om deze hitte op een aircoloze plek te doorstaan? Verkoelende of verfrissende tips? Of andere dingen waar het te heet voor is?
Verlos mij, verkoel mij, vermaak mij!
Te heet dus.
Heeft iemand tips om deze hitte op een aircoloze plek te doorstaan? Verkoelende of verfrissende tips? Of andere dingen waar het te heet voor is?
Verlos mij, verkoel mij, vermaak mij!
dinsdag 20 juli 2010 om 16:21
dinsdag 20 juli 2010 om 16:29
quote:Vl43inder schreef op 20 juli 2010 @ 16:25:
Ja, en dan wel drinken he.
Met een fles bubbelwijn in de schaduw zitten en dan niet drinken is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.
Kijk, dat is al 1 van de dingen waar het fout ging.
Je weet toch dat mannen niet kunnen multitasken. Ik ben druk bezig het heet te hebben en daarmee vervallen alle andere dingen die ik zou kunnen doen of bedenken.
Nou ga ik even kijken of mijn pc aangesloten kan worden op mijn koelkast. Of in mijn koelkast, eigenlijk.
Ja, en dan wel drinken he.
Met een fles bubbelwijn in de schaduw zitten en dan niet drinken is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.
Kijk, dat is al 1 van de dingen waar het fout ging.
Je weet toch dat mannen niet kunnen multitasken. Ik ben druk bezig het heet te hebben en daarmee vervallen alle andere dingen die ik zou kunnen doen of bedenken.
Nou ga ik even kijken of mijn pc aangesloten kan worden op mijn koelkast. Of in mijn koelkast, eigenlijk.
dinsdag 20 juli 2010 om 16:29
Dé tip die ik je kan geven: ga een paar dagen naar een plek waar het nog veel heter is. Ik heb het afgelopen gebivakkeerd op een muziekfestival waar het elke dag (ruim) boven de 30 graden was en ik heb nu echt nergens last van. Vind het wel lekker zelfs.
En anders veel koud bier drinken in de schaduw. Couscoussalade erbij, voetjes omhoog, boekje.. man. Opties genoeg!!
En anders veel koud bier drinken in de schaduw. Couscoussalade erbij, voetjes omhoog, boekje.. man. Opties genoeg!!
dinsdag 20 juli 2010 om 16:32
Als je echt niet naar buiten wil;
Alle gordijnen binnen dicht doen, wel kleine raampjes/deur tegen elkaar los, een ventilator op een goede plek in de woonkamer op stand 1 laten rond draaien.
Zo heb ik de temperatuur binnen van 30 graden naar 21.5 weten te krijgen...
Maar vind het heerlijk om onder de parasol een boekje te lezen en af en toe in het zwembadje te springen
Alle gordijnen binnen dicht doen, wel kleine raampjes/deur tegen elkaar los, een ventilator op een goede plek in de woonkamer op stand 1 laten rond draaien.
Zo heb ik de temperatuur binnen van 30 graden naar 21.5 weten te krijgen...
Maar vind het heerlijk om onder de parasol een boekje te lezen en af en toe in het zwembadje te springen
dinsdag 20 juli 2010 om 16:33
Van de week wordt het 19 graden, een aantal dagen lang.
Ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Neem een ijsje.
Een verkoelend voetenbad.
Steek je hoofd in het vriesvak,
niet te lang, want dan krijg je pinguins op visite.
Ga onder een grote boom zitten met iets te drinken.
Zet je huis op de tocht (heerlijk)
Ga naar het strand.
Ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Neem een ijsje.
Een verkoelend voetenbad.
Steek je hoofd in het vriesvak,
niet te lang, want dan krijg je pinguins op visite.
Ga onder een grote boom zitten met iets te drinken.
Zet je huis op de tocht (heerlijk)
Ga naar het strand.
dinsdag 20 juli 2010 om 16:35