Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Niet zo heel veel te melden eigenlijk :-) Lees wel mee hoor! Morgen gesprek op werk, best spannend maar het is goed dat er nu iets gaat gebeuren. Wat het ook is. Vanavond een beetje de spanning er proberen uit te slaan met boksen en nu een spiertje verrekt in mijn schouder. Tijgerbalsem erop en naar bedje toe :-)

Suup, Gareel weer overleefd?
Mogge! Iemand koffie?

Jom had een spooknacht. Is nog steeds loeiheet, maar nu wel vrolijker, dat scheelt. Dus dat wordt even het UWV afbellen. Dat maakt vast een hele goede indruk...

D, sterkte op werk! Hoe is het met het spiertje?

Bloes echt bij schoonma gelogeerd goed zo

Lil? Hoe is het met jou?
Lekkerkoffie,

Arrme Jom. En tja... je hebt niet een buurvrouw die even op jom kan letten? En anders tja overmacht.

Darly sterkte. Hoelaat heb je het gesprek in de middag toch? Ik denk aan je

Bloes weekend klinkt fijn en jouw reden voor champagne is ook fijn.

Ok ik moet weer richting gareel.

Laters
Afspraak verzetten was geen enkel probleem een heel aardige vrouw aan de lijn, die Jom zowaar beterschap wenste

(Zou ik instantie-angst hebben? Ik ben de hele tijd bang dat ze me gaan zitten bitchen )

**zet verse koffie neer**

Iemand een fruitsalade? Paracetamolletje? Kopje thee?

Er loopt hier een gloeiend heet maar erg vrolijk Jommetje rond. As we speak word ik schoongespoten met een spiderman-werpnetje.

Nog eens naar mijn fiets gekeken, maat ik heb echt nieuwe banden gekregen. Snapperniksvan. Je gaat iemand toch niet zomaar ongevraagd nieuwe banden geven en het dan niet op de rekening zetten?
Klantenbinding heet dat Tila. Hij zag het moedermonster en dacht daar is de komende paar jaar nog heel wat te halen .

Fijn dat afspraak verzetten geen probleem was.

Beterschap voor Jom.
Spiertje is volgens mij over maar heb nu wel ontzettende hoofdpijn en keelpijn. Zucht... * gaat zout water maken om te gorchelen en neemt een paracetamolletje van Tila*
quote:supra schreef op 12 januari 2010 @ 08:58:

Klantenbinding heet dat Tila. Hij zag het moedermonster en dacht daar is de komende paar jaar nog heel wat te halen .

Monsterrrr is idd wat roestig hier en daar
quote:Darly schreef op 12 januari 2010 @ 09:59:

Spiertje is volgens mij over maar heb nu wel ontzettende hoofdpijn en keelpijn. Zucht... * gaat zout water maken om te gorchelen en neemt een paracetamolletje van Tila*

**smijt doosje ibu's naar D**

Ik heb pijn in mijn hoofd van spooknacht. Mijn neus zit dicht, er zijn alleen maa stomme, fulltime of verwegge vacatures en Jom doet net of ie niet ziek is. Duh!
*neemt een paar ibu's en smijt het doosje weer terug :-) *

Het komt goed lieffie. Echt. 2010 is Jouw jaar, dat weet ik zeker! Je hebt al 1 monster verslagen en de werk-draak kan je ook hebben!
Ik heb niet van het monster gewonnen. Wasmazjien doet stom. Ik heb dus net een hele was staan uitspoelen en uitwringen :( Jom werd mopperig wakker, er vallen opeens allemaal rekeningen in de bus en het is koud. En ik heb nog steeds koppijn...

**MOPPERT HEEEEEL HARD!!**
*geeft een hele dikke knuffel aan Tila*
Dank je wel!
*ploft op de bank*

Kelder!
Sjeumig! Da's onverwacht!
*wankelt binnen*

mail (want kelder doet het niet.)

Truste en extra voor D
Koffie!

Zo kort nachtje, inmiddels alweer in trein naar andere werkplek.

Volle trein, maar wel zitplaats.
Lil is blegh door slecht slapen en wéér verkouden met blafhoest (volgens mij de 4e x deze winter) de ZAT van de winter. Verder gaat het goed

Jom alweer wat beter?

Kelder? FF zoeken.
**geeft Lil nog maar een keertje wat thijmsiroop**

(Die van het kruidvat is suikervrij! )

Suup Cool man, wat je mailde.

Die tip die je me van de week gaf? Brief is net af. Ik wacht even op evt feedback van Vriendin L, en dan gaat ie de deur uit. Zou wel super zijn als die zou lukken

Jom is weer beter. Was ie gistermiddag al, dus hij is gewoon naar de creche. Hoe hard ie ook roept dat ie thuis wil blijven.

**zet nieuwe koffie neer en gaat op vacature-jacht**
Spannend Tila. Kan L nog bemiddelen voor je?

Lekekr dat Jom weer beter en naar de chreche is.

Pff ja best cool maar men wat ben ik brak zeg. En ik had me qua drank echt rustig gehouden.

Lil
Ik mailde L, maar het is haar vacature dus ze kan geen goed woordje voor me doen. Dat zou niet eerlijk zijn

Word je nou toch een dagje ouder, Suup ?

Ik ga helemaal goed met de sollicitaties. Weer een brief geproduceerd!
Ow tja... das lastig inderdaad.

You go girl met al die brieven
Mims. Lees net even bij de in de kroeg.
Leuk verhaal idd Suup :-)

Fijn dat Jom weer beter is, Tila, en spannend al die brieven. Ik hoop dat je snel iets hoort!

Vandaag ga ik voor mezelf een eerste orienterend juridisch informatierondje lopen (heb verder toch niks te doen) dus contact opgenomen met de vakbond, mailtje gestuurd naar Arbo-arts dat er nog steeds niet gereintegreerd wordt, rechtsbijstandsverzekering checken en even naar het juridisch loket. En dan vanavond squashen en eten met een vriendinnetje.
D sterkte.
Mims,

D, lukt het met de juridische bla?

Kindjes worden obstinaat van de kou. Willen nergens meer heen vandaag. Hè, wat erg vind ik dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven