Het kasteel
vrijdag 15 januari 2010 om 09:19
Mogguh!
Koffie? Uiteraard! Koffie!
Ja ik red het wel Suup. Heb gisteren uiteindelijk niet zo heel veel gedaan dus moet vandaag echt in de actie anders krijg ik op mn kop van de psych
Wanneer moet je eigenlijk op gesprek Tila, heb ik daar overheen gelezen in de Kelder?
Bloes Gewoon veel leuke dingen doen dit weekend, dan gaat de tijd lekker snel
Koffie? Uiteraard! Koffie!
Ja ik red het wel Suup. Heb gisteren uiteindelijk niet zo heel veel gedaan dus moet vandaag echt in de actie anders krijg ik op mn kop van de psych
Wanneer moet je eigenlijk op gesprek Tila, heb ik daar overheen gelezen in de Kelder?
Bloes Gewoon veel leuke dingen doen dit weekend, dan gaat de tijd lekker snel
vrijdag 15 januari 2010 om 17:21
zaterdag 16 januari 2010 om 08:34
**wandelt binnen en voelt de zen-straling zich tegemoet komen**
**mist iets**
Wie heeft de negativiteit verstopt? Ik kan em juist zo gebruiken na de zoveelste spooknacht van Jommetje!
~~zie hier een berg hele boze smileys~~
Boze smileys. Dat klopt niet, achter elkaar. Ik lach niet als ik boos ben, en kijk niet boos als ik blij ben.
Maar goed. Jom besloot, net als gister, eergister, de dag daarvoor en de dag daarvoor, om hondsvroeg wakker te worden en de hele bovenste etage daar deelgenoot van te maken. Vandaag was ie er al voor vijven! En er was niks aan de hand, het was pure obstinaatheid dat ie z'n bed niet uitmocht. Waardoor ik wakker,. MK wakker en Lief deels ook wakker.
Dus nou ben ik moe en ik heb hoofdpijn en hele weekend schoonouders over de vloer en ik heb er geen zin in! Ik wil vanmiddag een dutje, ik wil Jom - en Mk ook, want die is weer eens verkouden en ook doodmoe - vanmiddag gewoon z'n bed in kunnen prakken maar dat gaat niet, want als opa en oma komen moet het wel gezèllig zijn.
Ik voel me een boel, maar niet gezellig.
Wie wil er koffie?
**mist iets**
Wie heeft de negativiteit verstopt? Ik kan em juist zo gebruiken na de zoveelste spooknacht van Jommetje!
~~zie hier een berg hele boze smileys~~
Boze smileys. Dat klopt niet, achter elkaar. Ik lach niet als ik boos ben, en kijk niet boos als ik blij ben.
Maar goed. Jom besloot, net als gister, eergister, de dag daarvoor en de dag daarvoor, om hondsvroeg wakker te worden en de hele bovenste etage daar deelgenoot van te maken. Vandaag was ie er al voor vijven! En er was niks aan de hand, het was pure obstinaatheid dat ie z'n bed niet uitmocht. Waardoor ik wakker,. MK wakker en Lief deels ook wakker.
Dus nou ben ik moe en ik heb hoofdpijn en hele weekend schoonouders over de vloer en ik heb er geen zin in! Ik wil vanmiddag een dutje, ik wil Jom - en Mk ook, want die is weer eens verkouden en ook doodmoe - vanmiddag gewoon z'n bed in kunnen prakken maar dat gaat niet, want als opa en oma komen moet het wel gezèllig zijn.
Ik voel me een boel, maar niet gezellig.
Wie wil er koffie?
zaterdag 16 januari 2010 om 09:09
zaterdag 16 januari 2010 om 09:14
Lekker koffie Tila.
He wat vevelend joh zo'n obstinaat vroeg wakker jong. Kan je niet iets verzinnen dat de grotouders met de twee kleinkinderen de deur uit gaan en jij even bijslapen?
D wat klink je relaxed.Ik duik zo wel even de kelder in. Heb je al genoeg Munitie voor donderdag, of laat je het ook maar even over je heen komen?
Ik heb een lekker tuttelweekend voor de boeg. Moet mijn boekenkast gaan inruimen. Daarvoor moet een kastje leeg, Dat waarschijnlijk naar Tila gaat, vanwege te vol huis inmiddels.Moet ik nog een foto maken Tila, of heb je er genoeg beeld bij inmiddels?
Over een uurtje rijles, maar eerst nog maar een koffieronde.
He wat vevelend joh zo'n obstinaat vroeg wakker jong. Kan je niet iets verzinnen dat de grotouders met de twee kleinkinderen de deur uit gaan en jij even bijslapen?
D wat klink je relaxed.Ik duik zo wel even de kelder in. Heb je al genoeg Munitie voor donderdag, of laat je het ook maar even over je heen komen?
Ik heb een lekker tuttelweekend voor de boeg. Moet mijn boekenkast gaan inruimen. Daarvoor moet een kastje leeg, Dat waarschijnlijk naar Tila gaat, vanwege te vol huis inmiddels.Moet ik nog een foto maken Tila, of heb je er genoeg beeld bij inmiddels?
Over een uurtje rijles, maar eerst nog maar een koffieronde.
zaterdag 16 januari 2010 om 09:27
**zet koffie neer**
D. zelfs al is het gezellig ben ik gewoon reuze moe!
**wordt geraakt door kietelend positief energietje**
Suup, toch graag foto als dat lukt. Je kan em naar me mmsen, dat trekt die nieuwe foon wel. En anders smst de foon me een url, kan ik em online bekijken.
Succes met rijles, Suup!
D. zelfs al is het gezellig ben ik gewoon reuze moe!
**wordt geraakt door kietelend positief energietje**
Suup, toch graag foto als dat lukt. Je kan em naar me mmsen, dat trekt die nieuwe foon wel. En anders smst de foon me een url, kan ik em online bekijken.
Succes met rijles, Suup!
zaterdag 16 januari 2010 om 20:42
Zo, ben ik weer eens. Heb mijn Kasteeljurk even naar de stomerij gebracht want hij was wat stoffig geworden
. Het was even heel stil in mij, maar ik ben er weer een beetje.
Mims!!!! Dan Karaty op TV!!!!
OK, je moet er wel voor naar dat hemeltergend stomme Michael Jackson-programma kijken, maar damn, wat is die man lekker, zeg.
Mims!!!! Dan Karaty op TV!!!!
OK, je moet er wel voor naar dat hemeltergend stomme Michael Jackson-programma kijken, maar damn, wat is die man lekker, zeg.
.
zaterdag 16 januari 2010 om 20:49
Zoooo. schoonouders zijn glibberend door de sneeuw weer weg. Die vonden het maar niks, die sneeuw, na 2 maanden volcontinue zonneschiijn...
Heb vanmiddag dut kunnen doen dus dat scheelde een end, nichtje kwam nog langs met vent en zijn kind, dus kroost was ook onder de pannen dus het viel allemaal reuze mee.
M'anas, voor kelderverhaal. Snik en slik, ik snap je gevoel maar je bent wel lief en toereikend.
Iemand koffie of thee? Of gaan we al aan de drank?
Heb vanmiddag dut kunnen doen dus dat scheelde een end, nichtje kwam nog langs met vent en zijn kind, dus kroost was ook onder de pannen dus het viel allemaal reuze mee.
M'anas, voor kelderverhaal. Snik en slik, ik snap je gevoel maar je bent wel lief en toereikend.
Iemand koffie of thee? Of gaan we al aan de drank?
zondag 17 januari 2010 om 16:15
Suup op 1, Kjongen op 2, Kjong op 3 en K-man op 4.
Of klap ik nu teveel uit de school?
Anyways, we hebben met ons 4-en de bank bankroet gespeeld, dus het was heel realistisch .
Hoe is het met de rest?
Lekker weekend iederen?
Tila overleef je het met je schoonouders? Heb je ze was meegegeven?
Ik had net vriend op de koffie (vandaar dat ik niet opnam Mims). Goede bijpraatsessie. Darly heb nog even voor je uitgehoord, duik zo wel even de kelder in, niet echt vel schokkends ontdekt trouwens.
En nu moet ik echt een boekenast gaan inruimen anders kan Tila volgende week geen kastje meenemen en die staat nu ook een beetje onhandig in de woonkamer.
Of klap ik nu teveel uit de school?
Anyways, we hebben met ons 4-en de bank bankroet gespeeld, dus het was heel realistisch .
Hoe is het met de rest?
Lekker weekend iederen?
Tila overleef je het met je schoonouders? Heb je ze was meegegeven?
Ik had net vriend op de koffie (vandaar dat ik niet opnam Mims). Goede bijpraatsessie. Darly heb nog even voor je uitgehoord, duik zo wel even de kelder in, niet echt vel schokkends ontdekt trouwens.
En nu moet ik echt een boekenast gaan inruimen anders kan Tila volgende week geen kastje meenemen en die staat nu ook een beetje onhandig in de woonkamer.
zondag 17 januari 2010 om 16:24
Ik heb mijn schoonouders prima overleefd. Ze hebben idd was meegenomen, en schoon afgeleverd ik heb goddelijk geslapen vannacht en ben opeens veel meer mens, en terwijl zij bordspelletjes speelden, heb ik de speelkamer onder handen genomen, zodat ie idd ook plek heeft voor het kastje van Suup, volgende week
Was best gezellig, zelfs. Wat uitgeslapenheid al niet vermag
Disney monopoly Way to go Suup!
D, ik las even snel je kelderverhaal. Goed zo! Pak ze!
Was best gezellig, zelfs. Wat uitgeslapenheid al niet vermag
Disney monopoly Way to go Suup!
D, ik las even snel je kelderverhaal. Goed zo! Pak ze!