Het leed wat surprises heet
zaterdag 28 november 2009 om 13:31
Mijn vriend moet voor zijn werk elk jaar een surprise maken. En ik word helemaal gek van hem!!!!!!!
Ik ben behoorlijk creatief en vind dat soort dingen echt leuk om te doen, geniet van het hele proces, verven, uitsnijden enz enz. Hij niet.
Ik zit dus al de hele dag met een vriend die ZEURT!!! Want nee, hij moet hem wel zelf maken.
Gaat ondertussen helemaal uit zijn stekker omdat mijn plan niet kan, chill... het is maar een idee hoor, je HOEFT het niet te doen. Inmiddels heeft hij wel het licht gezien en doet ie het wel naar mijn idee trouwens
Ik bied mijn rode acrylverf aan, "Heb je ook nog rode plakkaatverf?" "Eh ja, misschien?" "Hoezo misschien? Waarom weet je dat niet gewoon te vertellen en je zegt het ook op zo'n manier" Enz enz enz. Irritant!!!!!
Mijn klacht: vriend die de stress van een surprise maken voor een 10-jarige niet aankan en onduidelijk is over hoeveel medewerking ik moet geven en bovendien zich strontvervelend gedraagt hierdoor.
Tips anyone?
(Normaal gesproken maak ik dit niet vaak mee, maar elk jaar bij surprises maken is het raak )
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 28 november 2009 om 13:34
zaterdag 28 november 2009 om 13:38
Volgende keer zorg ik dat ik weg ben, maar ik ben nu aan het werk forummen achter de pc. Ik zit dus in de enige hobby (ok mijn hobby) kamer annex studeerkamer.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 28 november 2009 om 13:39
Je moet hem veel meer zijn eigen gang laten gaan. Zo te lezen bemoei jij je er behoorlijk mee, maar wil je toch niets doen. Dat geeft een vaag signaal af waardoor je niet duidelijk bent over jouw rol in het geheel.
Hij is jouw plan aan het uitvoeren, daar ben je zo te lezen blij mee, maar hij zal het nooit doen zoals jij in je hoofd hebt. Simpelweg omdat jullie twee andere mensen zijn.
Accepteer ook dat wat hij maakt gewoon goed is.
Ik vind het nu overkomen alsof je vraagt of hij de vaatwasser in wilt ruimen en dat jij dan vervolgens onder veel gezucht het gaat herinruimen.
Dus, ga de kroeg in, spreek af met een vriendin en accepteer de puinhoop in jouw huis.
Hij is jouw plan aan het uitvoeren, daar ben je zo te lezen blij mee, maar hij zal het nooit doen zoals jij in je hoofd hebt. Simpelweg omdat jullie twee andere mensen zijn.
Ik vind het nu overkomen alsof je vraagt of hij de vaatwasser in wilt ruimen en dat jij dan vervolgens onder veel gezucht het gaat herinruimen.
Dus, ga de kroeg in, spreek af met een vriendin en accepteer de puinhoop in jouw huis.
zaterdag 28 november 2009 om 13:47
zaterdag 28 november 2009 om 13:52
quote:Liselotte4 schreef op 28 november 2009 @ 13:39:
Je moet hem veel meer zijn eigen gang laten gaan. Zo te lezen bemoei jij je er behoorlijk mee, maar wil je toch niets doen. Dat geeft een vaag signaal af waardoor je niet duidelijk bent over jouw rol in het geheel.
Dus, ga de kroeg in, spreek af met een vriendin en accepteer de puinhoop in jouw huis.Maar hij VRAAGT mijn hulp, alleen is wat ik vind niet goed genoeg.....
Dus, ga de kroeg in, spreek af met een vriendin en accepteer de puinhoop in jouw huis.Maar hij VRAAGT mijn hulp, alleen is wat ik vind niet goed genoeg.....
zaterdag 28 november 2009 om 13:54
quote:La Vie en Rose schreef op 28 november 2009 @ 13:53:
Ik haat surprises maken Ik haat mijn vriend als ie surprises maakt. Hij verandert in een keer in een zeurend, jankend wijf Gelukkig is het maar per jaar Sinterklaas.
Ik haat surprises maken Ik haat mijn vriend als ie surprises maakt. Hij verandert in een keer in een zeurend, jankend wijf Gelukkig is het maar per jaar Sinterklaas.
zaterdag 28 november 2009 om 14:15
een lamp van karton met een doorschijnend deel erin.
Te hoog ambitieniveau he, voor iemand die niet van knutselen houdt
Te hoog ambitieniveau he, voor iemand die niet van knutselen houdt
zaterdag 28 november 2009 om 14:18
Mijn vriend verliest zichzelf juist totaal in zo'n surprise. Het is vaak een kwestie van even beginnen en dan is het zo klaar.
Ik zou hem zoiets voordragen dat relativeert! :
Sint heeft allang gezien, een surprise dat is geen eenvoudige klus,
heel veel stress, maar doe nog even je best dan krijg je straks een kus!
Het moet plakkaat zijn, je gaat er lekker tegenin,
maar bedenk wel, je hebt het tegen je allerliefste vriendin!!
Ik zou hem zoiets voordragen dat relativeert! :
Sint heeft allang gezien, een surprise dat is geen eenvoudige klus,
heel veel stress, maar doe nog even je best dan krijg je straks een kus!
Het moet plakkaat zijn, je gaat er lekker tegenin,
maar bedenk wel, je hebt het tegen je allerliefste vriendin!!
zaterdag 28 november 2009 om 14:28
Trouwens, ik heb net ontdekt waar de lampfitting vandaan komt. Uit het lampje wat ik zo leuk op de vensterbank vind staan staan Ergste is nog: we hebben er twee, waarbij er eentje dus nu zonder binnenwerk door het leven gaat.
Ik voel een verplichte trip naar ikea voor hem aankomen..... Of verwacht hij nog onderdelen van de surprise terug te vragen ofzo? Ik durf niks meer te vragen
Ik voel een verplichte trip naar ikea voor hem aankomen..... Of verwacht hij nog onderdelen van de surprise terug te vragen ofzo? Ik durf niks meer te vragen
zaterdag 28 november 2009 om 15:00
Oh wat vind ik dat toch een verschrikkelijk ritueel, surprises. Zeker met van die lullige zogenaamd grappige gedichten. Nee dank je, godzijdank sla ik die sinds de basisschool al over. Ik moet wel zeggen dat mijn groep 8 leraar mij een keer had getrokken en een tijdmachine voor me had geknutseld! Vond ik wel weer enorm cool!