Het mooiste en stomste cadeau topic

16-08-2014 15:41 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat was het mooiste en afschuwelijkste cadeau wat je ooit kreeg?

Meerdere mag ook.

Mooiste: ballonvaart, tafeltennistafel

Afschuwelijkste: -ketting met die veel te zwaar was en te strak zat. Hij kon niet losser gemaakt worden.

- grijs met wit gestreepte handdoeken
Mooiste:

Op ons 1-jarig jubileum vorige week, een cadeau van onze zoon. Zijn eerste woordje: "mamamama" (meteen voor ons allebei)

en:

Bij mijn afstuderen van mijn ouders en mijn vrouw samen: een ballonvaart. Dat was echt een jeugddroom die in vervulling was gegaan.

Stomste:

Van een ex: Een soort fietsbroekje dat elektrische stoten afgeeft dat een soort vetverbrandingsproces in je lichaam in gang zou moeten zetten. Woest was ik. Ik had al ondergewicht! Maar hij bleef volhouden dat hij dacht dat het een broek was met massagewerking erin. Maar ik bleef woest. Hij had 't niet eens ingepakt. Stom rotding van 1 euro uit de Eurowinkel, grrr.
quote:NYC schreef op 17 augustus 2014 @ 21:17:

Mooiste:

Op ons 1-jarig jubileum vorige week, een cadeau van onze zoon. Zijn eerste woordje: "mamamama" (meteen voor ons allebei)

en:

Bij mijn afstuderen van mijn ouders en mijn vrouw samen: een ballonvaart. Dat was echt een jeugddroom die in vervulling was gegaan.

voor beide!
Het mooiste:een motor.

Het stomste was een fles doucefris van een huismerk,voor m,n verjaardag van m,n zus.

Het jaar daarop hetzelfde,dus toen heb ik het met haar verjaardag teruggegeven......nooit meer iets gehad.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven