Overig
alle pijlers
Het nieuwe bugtopic
donderdag 14 november 2024 om 11:30
Beste forummers,
Zoals jullie weten, is het Vivaforum sinds anderhalve maand overgegaan naar Kompas en om te zorgen dat de nieuwe ict-ers door een heel topic moeten worstelen om enigszins overzicht te krijgen, hebben we besloten om een nieuw bugtopic te openen.
Jullie hebben op het Centraal moderatortopic al even kennis kunnen maken met Gerco, maar zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, heeft hij niet te tijd om een heel topic bij te houden. Ik zal daarom als tussenpersoon gaan fungeren.
Acute problemen geven we uiteraard gelijk door, de rest maken we lijstje en wordt er door de technische dienst bekeken wat er als eerste opgepakt gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
ps. Het oude topic gaat op slot, maar blijft wel bewaard. Wie weet is er ooit de tijd om alles op te lossen.
Er zijn al een paar dingen verbeterd zoals niet iedere keer opnieuw in moeten loggen en we zijn inmiddels weer een stuk beter vindbaar via Google!
Zoals jullie weten, is het Vivaforum sinds anderhalve maand overgegaan naar Kompas en om te zorgen dat de nieuwe ict-ers door een heel topic moeten worstelen om enigszins overzicht te krijgen, hebben we besloten om een nieuw bugtopic te openen.
Jullie hebben op het Centraal moderatortopic al even kennis kunnen maken met Gerco, maar zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, heeft hij niet te tijd om een heel topic bij te houden. Ik zal daarom als tussenpersoon gaan fungeren.
Acute problemen geven we uiteraard gelijk door, de rest maken we lijstje en wordt er door de technische dienst bekeken wat er als eerste opgepakt gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
ps. Het oude topic gaat op slot, maar blijft wel bewaard. Wie weet is er ooit de tijd om alles op te lossen.
Er zijn al een paar dingen verbeterd zoals niet iedere keer opnieuw in moeten loggen en we zijn inmiddels weer een stuk beter vindbaar via Google!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 18 november 2024 om 12:29
ModeratorViva schreef: ↑18-11-2024 10:24Om welke browser gaat het en krijg je de melding ook in een andere browser?
Ik krijg flashbacks
maandag 18 november 2024 om 13:31
Chrome, zowel op mijn laptop als op mijn mobiel. Andere browsers niet geprobeerd.ModeratorViva schreef: ↑18-11-2024 10:24Om welke browser gaat het en krijg je de melding ook in een andere browser?
maandag 18 november 2024 om 14:44
Beste mods, kunnen jullie voor de gerechtvaardigd-belang-cookies voor deze site 1 button laten maken om ze allemaal te weigeren, of beter nog een universele button om alle cookies te weigeren (behalve de hoogst noodzakelijke), zodat we alles in een keer uit kunnen zetten? Nu blijf ik elke keer aan de gang met alles een voor een uitzetten. Mijn privacy is me lief, dus ik blijf het sowieso doen, maar het de bezoekers iets makkelijker maken om geen onnodige cookie-meuk op te lopen, zou wel zo netjes zijn.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
maandag 18 november 2024 om 18:49
Het probleem is nu dat ICT het niet zelf kan reproduceren en ikzelf ook geen melding krijg in Chrome. Is je chrome helemaal geupdate? krijg je de melding op laptop, tablet of mobiel?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 19 november 2024 om 08:33
Helemaal up to date. Ik forum wel in incognitomodus omdat ik niet wil dat mijn kids per ongeluk even op het forum kunnen inloggen.ModeratorViva schreef: ↑18-11-2024 18:49Het probleem is nu dat ICT het niet zelf kan reproduceren en ikzelf ook geen melding krijg in Chrome. Is je chrome helemaal geupdate? krijg je de melding op laptop, tablet of mobiel?
dinsdag 19 november 2024 om 08:53
Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben, dus vraagje voor degenen die dezelfde melding krijgen: forummen jullie ook in icognitomodus?
dinsdag 19 november 2024 om 11:31
Nee, ik niet. Het gekke is, sinds ik een nieuwe nick heb, is het nog niet voorgekomen.ModeratorViva schreef: ↑19-11-2024 08:53Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben, dus vraagje voor degenen die dezelfde melding krijgen: forummen jullie ook in icognitomodus?
You show me the way. To the 13th star.
dinsdag 19 november 2024 om 11:52
dinsdag 19 november 2024 om 12:09
Ik had het vaak (niet altijd) met mijn vorige nick, al ruim voor de verhuizing.
You show me the way. To the 13th star.
dinsdag 19 november 2024 om 12:24
Oh dat is bijzonder. Dat geeft denk ik wel aan dat het geen algemeen probleem is.
dinsdag 19 november 2024 om 13:16
Heel vreemd. Het kan ook nog een advertentie zijn die de beveiliging verbreekt. Eentje die jij wel krijgt maar anderen niet?
Dit soort dingen zijn altijd erg lastig te debuggen, omdat het meestal aan de kant van de gebruiker ligt.
dinsdag 19 november 2024 om 20:41
Ik zou toch wel graag een reactie krijgen. Alvast dank..Zorroo schreef: ↑18-11-2024 14:44Beste mods, kunnen jullie voor de gerechtvaardigd-belang-cookies voor deze site 1 button laten maken om ze allemaal te weigeren, of beter nog een universele button om alle cookies te weigeren (behalve de hoogst noodzakelijke), zodat we alles in een keer uit kunnen zetten? Nu blijf ik elke keer aan de gang met alles een voor een uitzetten. Mijn privacy is me lief, dus ik blijf het sowieso doen, maar het de bezoekers iets makkelijker maken om geen onnodige cookie-meuk op te lopen, zou wel zo netjes zijn.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
woensdag 20 november 2024 om 17:43
Ik kan er echt geen beloften over doen, ik kan het alleen doorgeven.
Ik lees alles, maar ga niet overal op reageren, tenzij ik nog vragen heb.
zondag 24 november 2024 om 23:11
Ok, dat wist ik niet.ModeratorViva schreef: ↑20-11-2024 17:43Ik kan er echt geen beloften over doen, ik kan het alleen doorgeven.
Ik lees alles, maar ga niet overal op reageren, tenzij ik nog vragen heb.
donderdag 28 november 2024 om 17:13
Ik weet niet of het geregeld kan worden dat er helemaal nooit meer opnieuw ingelogd hoeft te worden, maar ik ga het in ieder geval aangeven.
Verder zijn ze bezig met zowel de reclame als het verspringen.
Verder zijn ze bezig met zowel de reclame als het verspringen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in