Het nieuwe bugtopic

14-11-2024 11:30 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Zoals jullie weten, is het Vivaforum sinds anderhalve maand overgegaan naar Kompas en om te zorgen dat de nieuwe ict-ers door een heel topic moeten worstelen om enigszins overzicht te krijgen, hebben we besloten om een nieuw bugtopic te openen.
Jullie hebben op het Centraal moderatortopic al even kennis kunnen maken met Gerco, maar zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, heeft hij niet te tijd om een heel topic bij te houden. Ik zal daarom als tussenpersoon gaan fungeren.
Acute problemen geven we uiteraard gelijk door, de rest maken we lijstje en wordt er door de technische dienst bekeken wat er als eerste opgepakt gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

ps. Het oude topic gaat op slot, maar blijft wel bewaard. Wie weet is er ooit de tijd om alles op te lossen. :P

Er zijn al een paar dingen verbeterd zoals niet iedere keer opnieuw in moeten loggen en we zijn inmiddels weer een stuk beter vindbaar via Google!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
18-11-2024 10:24
Om welke browser gaat het en krijg je de melding ook in een andere browser?

Ik krijg flashbacks :proud:
ModeratorViva schreef:
18-11-2024 10:24
Om welke browser gaat het en krijg je de melding ook in een andere browser?
Chrome, zowel op mijn laptop als op mijn mobiel. Andere browsers niet geprobeerd.
Beste mods, kunnen jullie voor de gerechtvaardigd-belang-cookies voor deze site 1 button laten maken om ze allemaal te weigeren, of beter nog een universele button om alle cookies te weigeren (behalve de hoogst noodzakelijke), zodat we alles in een keer uit kunnen zetten? Nu blijf ik elke keer aan de gang met alles een voor een uitzetten. Mijn privacy is me lief, dus ik blijf het sowieso doen, maar het de bezoekers iets makkelijker maken om geen onnodige cookie-meuk op te lopen, zou wel zo netjes zijn.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Pioen00 schreef:
18-11-2024 13:31
Chrome, zowel op mijn laptop als op mijn mobiel. Andere browsers niet geprobeerd.
Het probleem is nu dat ICT het niet zelf kan reproduceren en ikzelf ook geen melding krijg in Chrome. Is je chrome helemaal geupdate? krijg je de melding op laptop, tablet of mobiel?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
18-11-2024 18:49
Het probleem is nu dat ICT het niet zelf kan reproduceren en ikzelf ook geen melding krijg in Chrome. Is je chrome helemaal geupdate? krijg je de melding op laptop, tablet of mobiel?
Helemaal up to date. Ik forum wel in incognitomodus omdat ik niet wil dat mijn kids per ongeluk even op het forum kunnen inloggen.
Pioen00 schreef:
19-11-2024 08:33
Helemaal up to date. Ik forum wel in incognitomodus omdat ik niet wil dat mijn kids per ongeluk even op het forum kunnen inloggen.
Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben, dus vraagje voor degenen die dezelfde melding krijgen: forummen jullie ook in icognitomodus?

ModeratorViva schreef:
19-11-2024 08:53
Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben, dus vraagje voor degenen die dezelfde melding krijgen: forummen jullie ook in icognitomodus?
Nee, ik niet. Het gekke is, sinds ik een nieuwe nick heb, is het nog niet voorgekomen.
You show me the way. To the 13th star.
Kan ook een nawee van de verhuizing zijn hè. Dat je browser nog het oude beveiligingscertificaat verwacht, terwijl er een nieuwe is.
Dat gaat vanzelf over.

Als er echt een probleem met het beveiligingscertificaat is dan zou iedereen het moeten hebben.
RikM schreef:
19-11-2024 11:52
Kan ook een nawee van de verhuizing zijn hè. Dat je browser nog het oude beveiligingscertificaat verwacht, terwijl er een nieuwe is.
Dat gaat vanzelf over.

Als er echt een probleem met het beveiligingscertificaat is dan zou iedereen het moeten hebben.
Ik had het vaak (niet altijd) met mijn vorige nick, al ruim voor de verhuizing.
You show me the way. To the 13th star.
13th_Star schreef:
19-11-2024 11:31
Nee, ik niet. Het gekke is, sinds ik een nieuwe nick heb, is het nog niet voorgekomen.
Oh dat is bijzonder. Dat geeft denk ik wel aan dat het geen algemeen probleem is.

13th_Star schreef:
19-11-2024 12:09
Ik had het vaak (niet altijd) met mijn vorige nick, al ruim voor de verhuizing.

Heel vreemd. Het kan ook nog een advertentie zijn die de beveiliging verbreekt. Eentje die jij wel krijgt maar anderen niet?

Dit soort dingen zijn altijd erg lastig te debuggen, omdat het meestal aan de kant van de gebruiker ligt.
Ik krijg die melding heel af en toe, maar geen idee wanneer precies, want nooit echt op gelet.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Zorroo schreef:
18-11-2024 14:44
Beste mods, kunnen jullie voor de gerechtvaardigd-belang-cookies voor deze site 1 button laten maken om ze allemaal te weigeren, of beter nog een universele button om alle cookies te weigeren (behalve de hoogst noodzakelijke), zodat we alles in een keer uit kunnen zetten? Nu blijf ik elke keer aan de gang met alles een voor een uitzetten. Mijn privacy is me lief, dus ik blijf het sowieso doen, maar het de bezoekers iets makkelijker maken om geen onnodige cookie-meuk op te lopen, zou wel zo netjes zijn.
Ik zou toch wel graag een reactie krijgen. Alvast dank..
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Zorroo schreef:
19-11-2024 20:41
Ik zou toch wel graag een reactie krijgen. Alvast dank..
Ik kan er echt geen beloften over doen, ik kan het alleen doorgeven.

Ik lees alles, maar ga niet overal op reageren, tenzij ik nog vragen heb.

Kijkt er nog iemand naar het verspringen?
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Ik wil alleen zeggen: halleluja voor het weer vindbaar zijn in de zoekmachines!
:worship:
De zwarte grafsteen van de trekpleister blokkeert mijn beeld.
En de Lexus ook.
Het inloggen is opgelost. Nu die roze vlaggetjes nog. Ik vind ze irritant, het interesseert mij weinig dat een reactie een bookmark heeft. Waarom is dat voor mij zichtbaar?
ModeratorViva schreef:
20-11-2024 17:43
Ik kan er echt geen beloften over doen, ik kan het alleen doorgeven.

Ik lees alles, maar ga niet overal op reageren, tenzij ik nog vragen heb.
Ok, dat wist ik niet.
Ik moet nog steeds elke keer inloggen als ik hier kom.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik moest vanochtend ook weer inloggen terwijl ik vannacht heel laat hier ook was.
Ik moet om de zoveel dagen opnieuw inloggen... Krijg er een beetje een punthoofd van.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ook ik was weer eens uitgelogd.
Ik weet niet of het geregeld kan worden dat er helemaal nooit meer opnieuw ingelogd hoeft te worden, maar ik ga het in ieder geval aangeven.

Verder zijn ze bezig met zowel de reclame als het verspringen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven