Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs) - Deel 3

25-06-2017 09:44 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

dit is de plek voor het melden van de bug(s) die bij het nieuwe forum horen. We doen dit om het voor iedereen overzichtelijker te maken. De Community Manager zal in dit topic reageren met updates en het melden van bugs die zijn opgelost.

Een overzicht van de bekende bugs vind je hier: overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Deze lijst houden we bij. Mocht er een bug tussen staan die nog niet bekend is, meld het dan alsjeblieft!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

update CM 31-05-2017 17:06u:

Beste forummers,

Ik begrijp dat er wat onrust is omtrent het aantal bugs dat nog open staat. We zijn met ons team druk bezig met het oplossen van alle bugs. Het forum is natuurlijk enorm groot, met heel veel verschillende gebruikers. Dit zorgt ervoor dat de bugs niet zo snel op te lossen zijn als dat we allemaal zouden willen. Alle bugs uit overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776 zijn in behandeling. Nieuwe bugs kunnen bij mij per mail of op het forum bij de moderators aangegeven worden, deze worden dan ook in behandeling genomen. De wensen nemen we in behandeling zodra alle bugs zijn opgelost. Dankzij jullie alertheid weten we nu precies waar alle pijnpunten zitten, bedankt daarvoor!

Met de laatste update hebben we ervoor gezorgd dat het forum is overgezet naar https, waardoor de website nog strenger beveiligd is. Een poll blijft behouden als je de OP met een poll aanpast en je wordt niet steeds uitgelogd op je telefoon. Forummers met 200 posts in het oude forum kunnen sinds vorige week weer plaatjes plakken en daarnaast kun je sinds vorige week ook weer in een tekstvak zien wat je typt.

Zoals jullie zien worden er dagelijks bugs opgelost. Als je een bug tegenkomt die bij de meeste gebruikers is opgelost maar bij jou nog niet kun je ons het best mailen. Dan kunnen we je namelijk vragen stellen over je forumgebruik (browser e.d.) en zo de bug ook voor jou snel oplossen.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van alle bugs. Hierdoor kunnen wij sneller aan het werk om de bugs op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Frietmetmayo schreef:
26-06-2017 16:02
Wanneer gaan we over naar het schaduwdforum?
Als de boel hier crashed (zo bekijk ik het althans).
Duurt niet lang meer vermoed ik want de puinhoop wordt steeds groter.
Alle reacties Link kopieren
Nu als je wil Friet, er lopen al wat topics, pijlers zijn er, motto's doen het, er zijn een paar kleine bugs op gelost, je kan zoveel pagina's doorklikken als je wil, de nieuwste berichten bovenaan zetten, PB's versturen en ontvangen. Alles wat je op een gewoon (phpBB) forum kan. :yes:
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:07
1.04% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Mods zeg eens eerlijk, hebben jullie er nog vertouwen in?
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Next2UinMalibu schreef:
26-06-2017 17:25
Mods zeg eens eerlijk, hebben jullie er nog vertouwen in?

Het antwoord krijg je als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-06-2017 17:36
Het antwoord krijg je als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Ja maar dat is toch niet fair. Kom op mods, er zijn mensen die elke dag even komen checken of het al beter is. Is het dan niet beter als wordt aangegeven wanneer dat voor niks is?
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
26-06-2017 16:06
Nu als je wil Friet, er lopen al wat topics, pijlers zijn er, motto's doen het, er zijn een paar kleine bugs op gelost, je kan zoveel pagina's doorklikken als je wil, de nieuwste berichten bovenaan zetten, PB's versturen en ontvangen. Alles wat je op een gewoon (phpBB) forum kan. :yes:
Ik heb me ook aangemeld maar kan alleen geen foto toevoegen en zie ook niet welk bestandstype het moet zijn. Maakt niet heel erg uit. Vind het al top dat er een werkend forum is!
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, dat schaduwforum. Maar ik krijg alleen maar foutmeldingen als ik tracht in te loggen :whistle:
runningmonster schreef:
26-06-2017 19:29
Ik heb me ook aangemeld maar kan alleen geen foto toevoegen en zie ook niet welk bestandstype het moet zijn. Maakt niet heel erg uit. Vind het al top dat er een werkend forum is!
png is soms dé truc
150x150 pixels geloof ik
12kb
Ik heb vanmorgen een topic geopend. Ik heb later ook in het topic gereageerd.
Het topic komt niet voor in mijn lijst met 'gereageerde' topics.

Of is dat gewoon de bedoeling en heeft iemand bedacht dat dat 'handig' is?
Alle reacties Link kopieren
Aangemeld op Schaduwforum! Heerlijk, het kán dus wel!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
runningmonster schreef:
26-06-2017 19:29
Ik heb me ook aangemeld maar kan alleen geen foto toevoegen en zie ook niet welk bestandstype het moet zijn. Maakt niet heel erg uit. Vind het al top dat er een werkend forum is!
Jpeg geloof ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Bugs mailen...dacht het ff niet...ik moet nu een computer opstarten omdat via mijn smartphone de melding komt Off-line?
Dit was van de week al, maar nu constant..fijn hoor Viva voor het vernieuwde forum (Not)
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
26-06-2017 20:44
png is soms dé truc
150x150 pixels geloof ik
12kb
Het is png maar ik ga het nog een keer proberen. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je hier zegt te lezen en ik geen enkel vertrouwen heb in mailen:

CM, er is een bevestiging-van-wantrouwen-bug. Volgens uw moderator is het actueel/racisme -Topic niet eens bespróken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
KeaAlpine schreef:
27-06-2017 09:14
Ik heb vanmorgen een topic geopend. Ik heb later ook in het topic gereageerd.
Het topic komt niet voor in mijn lijst met 'gereageerde' topics.

Of is dat gewoon de bedoeling en heeft iemand bedacht dat dat 'handig' is?

Heel handig, zelfgeopende topics staan onder 'jouw topics'. Dé manier om nieuwe berichten te missen.
Tr0tter schreef:
27-06-2017 19:13
Heel handig, zelfgeopende topics staan onder 'jouw topics'. Dé manier om nieuwe berichten te missen.
Ja, want ik wil echt heel graag meerdere lijsten bij gaan houden van topics waar ik actief in ben :nooo:

Alles wordt ook raar gepost vandaag, staan de berichten opeens in een andere volgorde. Schijtirritant.
Alle reacties Link kopieren
Dit stomme kut forum werkt nog steeds niet. Kijk je mobiel een paar minuten niet loopt het ding vast.
Alle reacties Link kopieren
En die arme Indase ICT'tjes maar koortsachtig doen wat ze hopen dat ze moeten doen. Telkens gaat er wat anders fout, hoe zou dat nu toch komen?
Ik ben echt zooooo blij met nieuwste boven!

Nu nog een reactievenster boven en ik ben bijna gelukkig :D
Waar staat dan 'jouw topics'? Waarom kan ik op dit forum niet gewoon intuitief de weg vinden?! :'(
Alle reacties Link kopieren
Mods zeg eens eerlijk, hebben jullie er nog vertrouwen in?
TheSky=moreBlue@Malibu
Het is echt geen doen hier. Hoe kun je nou een topic fatsoenlijk volgen als alle berichten door elkaar heen geplaatst worden?! Maar goed, blijkbaar zijn jullie nergens meer mee bezig geloof ik.

Toch maar eens een kijkje gaan nemen bij het schaduwforum.
Mods, ik gooi hem er hier nog een keer in:
Die gruwelijke T-Mobile advertentie op mobiel, gaat die na 6+ weken nog een keer het veld ruimen, of houden we die ergernis er gewoon lekker in?

En die (1)tjes en (2)tjes in de balk, blijft dat? Hij staat bij mij inmiddels op (17) en aangezien ik niet meer dan 15 topics kan zien waarin ik gereageerd heb is het godsonmogelijk om dat aantal naar beneden te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
28-06-2017 13:05
Mods, ik gooi hem er hier nog een keer in:
Die gruwelijke T-Mobile advertentie op mobiel, gaat die na 6+ weken nog een keer het veld ruimen, of houden we die ergernis er gewoon lekker in?

En die (1)tjes en (2)tjes in de balk, blijft dat? Hij staat bij mij inmiddels op (17) en aangezien ik niet meer dan 15 topics kan zien waarin ik gereageerd heb is het godsonmogelijk om dat aantal naar beneden te brengen.
Ik gooi hem er nog eens in. Adblocker.

Ik snap dat een site als deze op adverteerders draait. Maar op deze manier is het geen doen, en nog erger, met het geklaag wordt niets gedaan.
Behalve (denk ik dan) wanneer iedereen een Adblocker gebruikt.
Angelaatje1970 schreef:
28-06-2017 16:52
Ik gooi hem er nog eens in. Adblocker.

Ik snap dat een site als deze op adverteerders draait. Maar op deze manier is het geen doen, en nog erger, met het geklaag wordt niets gedaan.
Behalve (denk ik dan) wanneer iedereen een Adblocker gebruikt.
Het gaat om de mobiele versie, waarbij je om de paar klicks een pagina grote advertentie van T-mobile te zien krijgt.
Wat ik ook doe, adblocker op mobiel werkt bij mij voor geen meter.

Op de laptop gebruik ik al standaard adblocker om onder andere die smerige plista advertenties weg te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven