Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs) - Deel 3

25-06-2017 09:44 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

dit is de plek voor het melden van de bug(s) die bij het nieuwe forum horen. We doen dit om het voor iedereen overzichtelijker te maken. De Community Manager zal in dit topic reageren met updates en het melden van bugs die zijn opgelost.

Een overzicht van de bekende bugs vind je hier: overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Deze lijst houden we bij. Mocht er een bug tussen staan die nog niet bekend is, meld het dan alsjeblieft!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

update CM 31-05-2017 17:06u:

Beste forummers,

Ik begrijp dat er wat onrust is omtrent het aantal bugs dat nog open staat. We zijn met ons team druk bezig met het oplossen van alle bugs. Het forum is natuurlijk enorm groot, met heel veel verschillende gebruikers. Dit zorgt ervoor dat de bugs niet zo snel op te lossen zijn als dat we allemaal zouden willen. Alle bugs uit overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776 zijn in behandeling. Nieuwe bugs kunnen bij mij per mail of op het forum bij de moderators aangegeven worden, deze worden dan ook in behandeling genomen. De wensen nemen we in behandeling zodra alle bugs zijn opgelost. Dankzij jullie alertheid weten we nu precies waar alle pijnpunten zitten, bedankt daarvoor!

Met de laatste update hebben we ervoor gezorgd dat het forum is overgezet naar https, waardoor de website nog strenger beveiligd is. Een poll blijft behouden als je de OP met een poll aanpast en je wordt niet steeds uitgelogd op je telefoon. Forummers met 200 posts in het oude forum kunnen sinds vorige week weer plaatjes plakken en daarnaast kun je sinds vorige week ook weer in een tekstvak zien wat je typt.

Zoals jullie zien worden er dagelijks bugs opgelost. Als je een bug tegenkomt die bij de meeste gebruikers is opgelost maar bij jou nog niet kun je ons het best mailen. Dan kunnen we je namelijk vragen stellen over je forumgebruik (browser e.d.) en zo de bug ook voor jou snel oplossen.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van alle bugs. Hierdoor kunnen wij sneller aan het werk om de bugs op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
-bambi- schreef:
03-07-2017 17:58

Zolang die redenen nog onbekend zijn lijkt het mij persoonlijk Iets te vroeg nog om het over 'onrespectvol' te hebben.
.

Ik vind het daar helemáál niet te vroeg voor. Dát de redenen stil worden gehouden, is inmiddels juist extra reden.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 18:02
73.89% gewijzigd
.
-bambi- schreef:
03-07-2017 17:58
Daar zal wel een reden voor zijn, een reden die wij niet kennen.
Kunnen er wel 100 voor zijn.
Misschien is de CM geen CM meer
Misschien zijn er struggles met de ontwikkelaars
Misschien zijn we ongeduldig
Misschien is water nat

Zolang die redenen nog onbekend zijn lijkt het mij persoonlijk Iets te vroeg nog om het over 'onrespectvol' te hebben.
Nou nee, dan kunnen ze dat volgens mij gewoon zeggen :)
Nee, jij niet.
Ik had niet anders verwacht.
Als een CM niet (meer) actief is/kan zijn of er zijn struggles/toestandjes/issues of weet ik veel, dan lijkt het me niet raar dat de mods weinig kunnen melden tot er achter de schermen meer duidelijk is. Beetje aap-noot-mies, eigenlijk. Mods hebben ook maar beperkte bevoegdheid.
Alle reacties Link kopieren
Geen bug, maar ik vind de reclames hier toch wel zo irritant! Ik krijg de hele tijd een waarzegger. Schijnbaar is de advertentie nogal gevoelig voor aanraking want ik ben nu al een aantal keer onbedoeld in de chatbox beland.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
-bambi- schreef:
03-07-2017 18:09
Als een CM niet (meer) actief is/kan zijn of er zijn struggles/toestandjes/issues of weet ik veel, dan lijkt het me niet raar dat de mods weinig kunnen melden tot er achter de schermen meer duidelijk is. Beetje aap-noot-mies, eigenlijk. Mods hebben ook maar beperkte bevoegdheid.
En ondertussen laat je mensen wel doorgaan met mailen naar de CM. Die dan gewoon geen antwoord geeft. Niet hier, en niet per mail. Niet eens een autoreply, dat ze afwezig is. Nee dat vind ik niet netjes. Op z'n zachtst gezegd.
.
GeorgetteDansLeTabak schreef:
03-07-2017 19:46
Geen bug, maar ik vind de reclames hier toch wel zo irritant! Ik krijg de hele tijd een waarzegger. Schijnbaar is de advertentie nogal gevoelig voor aanraking want ik ben nu al een aantal keer onbedoeld in de chatbox beland.
Dan weet je gelijk waarom ze die advertentie niet weghalen.
impala schreef:
03-07-2017 19:46
En ondertussen laat je mensen wel doorgaan met mailen naar de CM. Die dan gewoon geen antwoord geeft. Niet hier, en niet per mail. Niet eens een autoreply, dat ze afwezig is. Nee dat vind ik niet netjes. Op z'n zachtst gezegd.
Mods laten forummers altijd mailen naar forum@viva.nl. Het mailadres waarvandaan ook jij vanmiddag nog reply op kreeg, toch?
Alle reacties Link kopieren
-bambi- schreef:
03-07-2017 18:09
Als een CM niet (meer) actief is/kan zijn of er zijn struggles/toestandjes/issues of weet ik veel, dan lijkt het me niet raar dat de mods weinig kunnen melden tot er achter de schermen meer duidelijk is. Beetje aap-noot-mies, eigenlijk. Mods hebben ook maar beperkte bevoegdheid.
Het is jammer dat je niet kunt loepen.
Na een plotselinge, tegen toezeggingen in, kwam de CM met excuses voor afwezigheid en de mededeling dat hij/zij heel hard werkt achter de schermen en de boel verder aan de mods overlaat.

De CM heeft dus in eigen woorden laten weten zich geen ruk van het gebrek aan communicatie aan te trekken en is te (.. vul zelf iets passends in..) om de OP aan te passen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het ergste vind ik nog het minimale aantal topics in nieuw en actief.
Nu staat bijvoorbeeld de helft vol met paspoort spam, en zie ik hooguit 4 leesbare topics.
Ik kom nog wel op het forum, maar mijn tijd is meer dan gehalveerd, ben na een half uur gewoon klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu ook deze melding:

502 Bad Gateway

nginx
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,

We gaan dit live topic vanavond sluiten. Alle bugs rondom de livegang van het forum zijn bij ons bekend en we zijn zoals jullie weten er mee bezig om dit op te lossen. Als jullie nieuwe bugs vinden kunnen jullie deze doorgeven via het bug-topic. Alle bugs die in dit topic zijn gemeld hebben we genoteerd, ook als je geen reactie van ons ontvangen hebt.

Als we een update hebben over de bugs dan zullen we dat in het bug-topic en in het centraal moderator topic melden.

Tot in het nieuwe topic!

Met vriendelijk groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu mogen bugs worden geplaatst worden in het 'Reactie- en bugtopic 3'.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven