quote:Xander68 schreef op 20 augustus 2007 @ 01:58:
@ Poezewoes:
Klopt! Ik ben hier mega-veel! dus vind ik mezelf al een die-hard Neenee, je ben nu even fanatiek. Eeen die-hard ben je, als je er over 3 jaar nog bent.
Hoe krijg je je letters klein? zou wel eens heel handig kunnen zijn voor alle offtopic onzin die ik anders altijd lichtgrijs maakte (maar die nu meestal zwart op het scherm eindigt)
Dat zeg ik....
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 02:03
quote:mik25 schreef op 20 augustus 2007 @ 02:02:
[...]
LOL ik heb je naam weleens bij een spelletje zien staan
Help me eens, wat is de code voor kleine tekst? Iets met - neem ik aan, maar dan.....Kijk ff in een quote Mik...dan zie je de code!
Omdat ik nog niet moe ben. Heb net een duik in de pot melatonine en slaapthee genomen, dus als er opeens geen antwoord meer komt weet je ook gelijk waarom ik er niet meer ben
Niet geheel en al. Qua humeur gaat het maar qua lijf is het al de hele zomer pet
Hoe is het met jou? (ps je msnadres was idd op de oude gesprongen )Ik werk eraan. Ik zit even te verzinnen hoe ik een MSN aan kan maken die zowel prive, als voor forum leuk is....
ah manmik is gearriveerd, ik ga hier nog even gezellig doen en dan naar bed
truste allemaal ... ach wat ik zoen iedereen wel
Poez volgens mij moeten we gewoon foonnummers uitwisselen, gaat een stuk beter
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 02:06
quote:websje schreef op 20 augustus 2007 @ 02:03:
Omdat ik nog niet moe ben. Heb net een duik in de pot melatonine en slaapthee genomen, dus als er opeens geen antwoord meer komt weet je ook gelijk waarom ik er niet meer ben Check! Ok!