Het Rotterdamse wijven klets topic
dinsdag 20 november 2012 om 22:31
Ik ben op Zuid geboren. Ook lang gewoond. Vrind komt uit Oosterflank. En samen wonen we al járen in een saai dorpje bij Dordt
Soms missen we R'dam wel eens, ik zou wel terug naar Zuid willen, hij Noord. Maar zolang de kinderen klein zijn blijven we lekker dorps wonen. ( En we hebben een grote vrienden kring hier, de kinderen ook. Ik heb mijn werk - ben kostwinnaar- hier enz. enz. )
Maar soms kriebelt het wel eens
Soms missen we R'dam wel eens, ik zou wel terug naar Zuid willen, hij Noord. Maar zolang de kinderen klein zijn blijven we lekker dorps wonen. ( En we hebben een grote vrienden kring hier, de kinderen ook. Ik heb mijn werk - ben kostwinnaar- hier enz. enz. )
Maar soms kriebelt het wel eens
dinsdag 20 november 2012 om 22:32
dinsdag 20 november 2012 om 23:38
woensdag 21 november 2012 om 06:38
quote:palanja schreef op 20 november 2012 @ 23:38:
Ik wil het nog steeds hebben over Kabouter Butplug.
Ik stel een betoging voor!
Die van Zuid nemen wat hooligans mee, dan zijn we zo van dat onding af!
Of zet hem gelijk voor het Feyenoord stadion neer, ik geef hem twee weken (ligt eraan hoe Feyenoord speelt)
En anders is Oud en Nieuw natuurlijk bij uitstek een tijd om wat (veel) schade aan de kabouter aan te richten. Dan krijg je dit idee:
http://www.hauserwirth.com/artists/20/p ... -clips/25/
Van de hand van dezelfde kunstenaar.
Ik wil het nog steeds hebben over Kabouter Butplug.
Ik stel een betoging voor!
Die van Zuid nemen wat hooligans mee, dan zijn we zo van dat onding af!
Of zet hem gelijk voor het Feyenoord stadion neer, ik geef hem twee weken (ligt eraan hoe Feyenoord speelt)
En anders is Oud en Nieuw natuurlijk bij uitstek een tijd om wat (veel) schade aan de kabouter aan te richten. Dan krijg je dit idee:
woensdag 21 november 2012 om 14:56
quote:badmeester schreef op 21 november 2012 @ 13:04:
nee joh das juist leuk aan t Prinsenpark dat is toch al zo ontzettend aangelegd!
Woon toch al 40 jaar in R'dam, maar nog nooit van een prinsenpark gehoord. Ligt vast niet in het centrum.
Van mij mag K.B.P. gewoon blijven staan waar hij staat.
Gezellig in de buurt van de beste surinaamse broodjeszaak van R'dam, Akong.
nee joh das juist leuk aan t Prinsenpark dat is toch al zo ontzettend aangelegd!
Woon toch al 40 jaar in R'dam, maar nog nooit van een prinsenpark gehoord. Ligt vast niet in het centrum.
Gezellig in de buurt van de beste surinaamse broodjeszaak van R'dam, Akong.
woensdag 21 november 2012 om 22:00
quote:StabiloBoss schreef op 21 november 2012 @ 14:56:
[...]
Gezellig in de buurt van de beste surinaamse broodjeszaak van R'dam, Akong.Dat ligt achter het Kalingse Bos.
[...]
Gezellig in de buurt van de beste surinaamse broodjeszaak van R'dam, Akong.Dat ligt achter het Kalingse Bos.
woensdag 21 november 2012 om 22:19
quote:badmeester schreef op 21 november 2012 @ 15:14:
Beste?
Ze verkopen geen pindasoep dus dan kan het mij niet boeien:-)
Valt het jullie ook op dat de ene na de andere broodzaak op de Nieuwe Binnenweg verschijnt?
Ja, maar ik ben nogal merkvast.....
Overigens blijft mijn favorieten op de Vierambachtstraat; Rotiland en de Pakistaan....
Beste?
Ze verkopen geen pindasoep dus dan kan het mij niet boeien:-)
Valt het jullie ook op dat de ene na de andere broodzaak op de Nieuwe Binnenweg verschijnt?
Ja, maar ik ben nogal merkvast.....
Overigens blijft mijn favorieten op de Vierambachtstraat; Rotiland en de Pakistaan....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 22:21
quote:bosmuis schreef op 21 november 2012 @ 06:38:
[...]
Ik weet dat je van Zuid komt, Bosmuis.
Toch voel ik me op de 1 of andere manier verwant met je.....
[...]
Ik weet dat je van Zuid komt, Bosmuis.
Toch voel ik me op de 1 of andere manier verwant met je.....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 22:23
quote:badmeester schreef op 21 november 2012 @ 22:21:
Nee man toko 94 en viv das pas lekker!!!!!!!
Zegt me niks.
Rotiland werken ze nog met verse producten.... de nasi is de beste surinaamse nasi van Rdam...
Die pakistaan overigens ook... je staat een half uur te wachten maar dan krijg je ook wat...
Waar staan die 2 tenten?
Nee man toko 94 en viv das pas lekker!!!!!!!
Zegt me niks.
Rotiland werken ze nog met verse producten.... de nasi is de beste surinaamse nasi van Rdam...
Die pakistaan overigens ook... je staat een half uur te wachten maar dan krijg je ook wat...
Waar staan die 2 tenten?
woensdag 21 november 2012 om 23:01
quote:badmeester schreef op 21 november 2012 @ 22:28:
Witte de with, ik beveel ze niet zo maar aan hoor...
Die meet gaat er niet komen trouwens
Ah... Witte... ik zal wel eens proberen.
Nee, ik geloof dat er weinig animo is voor een meet.....
Nou goed..... graag of niet is het devies.....
Witte de with, ik beveel ze niet zo maar aan hoor...
Die meet gaat er niet komen trouwens
Ah... Witte... ik zal wel eens proberen.
Nee, ik geloof dat er weinig animo is voor een meet.....
Nou goed..... graag of niet is het devies.....