Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Ik moet even iets tot mij nemen. Mijn hoofd gaat raar van binnen doen.
Ik zal daar even mijn bestand voor op na moeten kijken strotske, maar iets klopte niet. Of nou ja, twiets klopten niet, en dan hou ik het niet eens allemaal bie
Doe maar snel, Fluim. Mag je er zelf bij of moet je er dan begeleiding bij roepen.

Ik voel me ineens genezen, ik ga boodschappen doen, mijn honden uitlaten en lekker koken.
Actueel

Digi

Entertainment

Eten

Geld & Recht

Gezondheid

Kinderen

Lijf & Lijn

Mode & Beauty

Overig

Psyche

Reizen

Relaties

Seks

ThuisWerk & Studie

Zwanger
Ik heb medicamenten in eigen beheer
Weinig keus hebben we hier zeg
Jij wil zeker op kinderen nu je ineens moeke bent, strotje?
We kunnen ook nog op

Contact (vind ik wel leuk)

Gevraagd (geeft ook opties)

Doen (geen echte mening over)

Horen (geen echte mening over)
Elke weg; we zitten hier zeker nog tot zaterdag denk ik.
Oja pffff, ik dacht dat het al zaterdag was, vandaar.
Heb je niet genoeg contacten dan he
Nou dan komen er allemaal spontane gezellige leuke avondje op de bank wijntjes drinken terrasje pakken stappen filmpje kijken thee drinken mensen en daar kan je er nooit genoeg van kennen.
Ja maar dat zijn ook weer mensen die kunnen blijven hangen. En hoe kom je daar dan weer van af dan he
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 26 februari 2015 @ 17:24:

Ja maar dat zijn ook weer mensen die kunnen blijven hangen. En hoe kom je daar dan weer van af dan heNegeren, gaan ze vanzelf weer weg.
Life is short. Eat dessert first.
Of afspreken voor spontane gezellige leuke avondje op de bank wijntjes drinken terrasje pakken stappen filmpje kijken thee drinken en dan opeens je pillenkoffer op tafel leggen.
Ja leuk!

Maar thee met een filmpje na het stappen? Dat is een moeilijke opdracht. Maar wel een uitdaging hoor.
Vind ik altijd zo raar mensen die eigen thee meenemen tijdens het stappen. Zie je ze zo heel voorzichtig rondlopen met die thee potten. Ik ruk dan altijd die mutsen er vanaf en zet ze op.
Het mooie is ik verkoop ze gewoon door

pipperdepippip
nog een napip
Pipsel
Fluimpie moet ik terug lezen
Het enige wat me nog bijstaat is dat je ma je zocht en bang was dat je aan het snollebollen was.
ivm gedwongen verhuizing zoeken we een nieuw onderkomen.

heb jij enig idee
Echt hoor, het is hier geen hotel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven