Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
LvL is toch een stom wijf.

Mefs ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 26 februari 2015 @ 16:18:

Oom Toom van die beroemde hut?

@Smartcar deed gevaarlijke onthullingen en gaf in een berichtje alle naam-adres en telefoonnummers van alle forummers van Viva.Leugens en valse beschuldigingen, ik heb nergens prive dingen, adressen, telefoonnummers, zelfs de naam van de vrouw die ik leuk vind heb ik nergens genoemd op het forum. Trouwens ik weet van niemand wie achter de computer zit. matteus5vers10 Gelukkig die vervolgd worden vanwege de gerechtigheid, want hun behoort het koninkrijk der hemelen. [11] Gelukkig zijn jullie, als ze jullie uitschelden en vervolgen en je van allerlei kwaad betichten vanwege Mij. [12] Wees blij en juich, want in de hemel wacht jullie een rijke beloning. Zo hebben ze immers de profeten vóór jullie vervolgd en dat is het geval vanwege mijn geloof in Jezus wordt ik vervolgd, uitgescholden en leugens verteld over mij. Ik geloof dat al die dingen van uitschelden me straks in de hemel voor eeuwig tot eer zal zijn en daarmee verzamel ik schatten in de hemel. Voor die mensen die o.a. doen uitschelden zal het straks voor eeuwig tot schande zijn (tenzij zich bekeren naar Jezus dan is er vergeving) omdat ze het goede hebben gehaat en hebben vervolgd.
Niet dat ik zijn gedrag verder goed keur van wat hij de normale viva-vrouw aandoet hoor!

Maar een bekende mnsen krijgen niet voor niks zo goed betaald en sponsors, dat is allemaal om het stalkleed te verzachten.
Hail Youssef hail Youssef!
Leugens en valse beschuldigingen, ik heb nergens prive dingen, adressen, telefoonnummers, zelfs de naam van de vrouw die ik leuk vind heb ik nergens genoemd op het forum. Trouwens ik weet van niemand wie achter de computer zit. matteus5vers10 Gelukkig die vervolgd worden vanwege de gerechtigheid, want hun behoort het koninkrijk der hemelen. [11] Gelukkig zijn jullie, als ze jullie uitschelden en vervolgen en je van allerlei kwaad betichten vanwege Mij. [12] Wees blij en juich, want in de hemel wacht jullie een rijke beloning. Zo hebben ze immers de profeten vóór jullie vervolgd en dat is het geval vanwege mijn geloof in Jezus wordt ik vervolgd, uitgescholden en leugens verteld over mij. Ik geloof dat al die dingen van uitschelden me straks in de hemel voor eeuwig tot eer zal zijn en daarmee verzamel ik schatten in de hemel. Voor die mensen die o.a. doen uitschelden zal het straks voor eeuwig tot schande zijn (tenzij zich bekeren naar Jezus dan is er vergeving) omdat ze het goede hebben gehaat en hebben vervolgd.
Kijk dat is pas een mooie quotie strotie
Nu mogen we vast weer terug naar psiege!!
EAUHHHHHHHHHHHHHHH, waar zijn mijn pillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb begrepen dat als je het in die nieuwe wereld ook niet leuk vindt dat je dan wel de hand aan jezelf mag leggen. Dat vind ik een fijn geweten
Leugens en valse beschuldigingen, ik heb nergens prive dingen, adressen, telefoonnummers, zelfs de naam van de vrouw die ik leuk vind heb ik nergens genoemd op het forum. Trouwens ik weet van niemand wie achter de computer zit. matteus5vers10 Gelukkig die vervolgd worden vanwege de gerechtigheid, want hun behoort het koninkrijk der hemelen. [11] Gelukkig zijn jullie, als ze jullie uitschelden en vervolgen en je van allerlei kwaad betichten vanwege Mij. [12] Wees blij en juich, want in de hemel wacht jullie een rijke beloning. Zo hebben ze immers de profeten vóór jullie vervolgd en dat is het geval vanwege mijn geloof in Jezus wordt ik vervolgd, uitgescholden en leugens verteld over mij. Ik geloof dat al die dingen van uitschelden me straks in de hemel voor eeuwig tot eer zal zijn en daarmee verzamel ik schatten in de hemel. Voor die mensen die o.a. doen uitschelden zal het straks voor eeuwig tot schande zijn (tenzij zich bekeren naar Jezus dan is er vergeving) omdat ze het goede hebben gehaat en hebben vervolgd.
wist je dat het een mandarijnenboom was waar eef van heeft geplukt en gegeten.

zij heeft ons leven verpest en jij durft je die naam toe te eigenen en drukt ons daar weer met de neus in de feiten
quote:fluim schreef op 26 februari 2015 @ 19:33:

Ik heb begrepen dat als je het in die nieuwe wereld ook niet leuk vindt dat je dan wel de hand aan jezelf mag leggen. Dat vind ik een fijn geweten

Maar dan ben je toch al deaud?

Soort van deaud maar dan op een oersaaie long stay
Zo issie nog meuer
Waarom worden de fritten niet beyousseft?
Jammer dat Adam en Eva geen Chinezen waren want dan hadden ze die slang gewoon lekker gefrituurd.
Ja allemaal lief en gezond en gelukkig en tam

Zal ik ze straks even befluimen?
Het zijn de duivelse draadjes der citrus familie.
Ja maar als het je niet bevalt mag je weg. Heb ik nagevraagd en dat antwoord was een hele opluchting voor me.
mijn radiator lijkt best wel op het lichaam van yoessef
Voor de nakomelingen die hun afspraak niet nakomen

Jaha.
Ik weet niet waar je het over hebt even.
'k Heb helemaal niet gescholden alleen maar zwart gemaakt en gejokt
maakt niet
Alle reacties Link kopieren
Nah, punt aangetoond en bewezen zal ik maar zeggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven