Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Maaar maaahaaammmm
*Pakt zak met pillen en een sofa*
Nou schuif dan maar aan mien kind. Heb je nog was?
Zit jij al op contact??
Jaaa en ik moet kleedgeld
Alle reacties Link kopieren
Ik had die achterlijke stalker gestaft. Het is geen onschuldige religek, pas echt op met privatjes want die slaat ie op om later ergens op het forum te plempen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
O get. Privatjes dan graag via de pubu.
Maar maaiaapie we kunnen ook samen gaan sjoppen of schaam je je nog voor je moeder?
Nou ik zeg alleen hier in dit topik privaties, voor de rest nergens.
Hoe denk je trouwens dat storty aan die radiator komt? Hebben we uit mijn boxje geplukt. Wat dat betreft ben ik geen haar beter dan he
Oja, er gebeurt helemaal niks met het forum tot 10.000 posts in één topic. Hebben we al eens geprobeerd, maar je hebt altijd wel mensen die het nodig vinden om het te melden in het modtopic als je over de schreef gaat. Van die autistische commaneukers.
Heeft hij jouw privaatjes weleens opgebaard?
Ja maar met die tippels is dat nu onherkenbaar.
Oja, zij die zich dan ineens aan het regelement houden ivm hun pictogramatie anders raakt het hek van de dam enzo
quote:StoraHuntur schreef op 26 februari 2015 @ 19:09:

Maar maaiaapie we kunnen ook samen gaan sjoppen of schaam je je nog voor je moeder?Nee hoor, zolang u maar betaald mam
Niet als ik met mijn ogen meeknipper hoor
krijg je straks ook zo'n mooi geoogst eendendonzen jas
Je zou voor minder je leven beiendigen
Ik kom zeker te dichtbij hè?
Ik doe niet aan dierenleed. Geen vlees, geen leer, geen bond
Maar wel een dooie mier om je meedogenloze hals
mooi woord wel

maar waarom zou je iemand zonder ogen vermijden??
quote:fluim schreef op 26 februari 2015 @ 19:11:

Heeft hij jouw privaatjes weleens opgebaard?Hij stalkt me niet voor niets. Maar hij heeft van Mefs haar adres geopenbaard, was ie achtergekomen door enkele posts aan elkaar te linken en van Summerdance een foto van haar hondje wat ze een keer heel kort had geplaatst en hij heeft naar verschillende mensen gemaild. Voorheen werkte de PB totaal niet zoals je weet en in ons kletstopic hadden een paar mensen dus heel even een emailadres neergezet voor elkaar en daarna meteen weggehaald. Dat soort acties dus. Het is echt een ontzettende enge creep. Maar da's meestal met relifanaten. Oja, hij stalkt Lieke van Lexmond ook.
Hoe weet je dat hij het was dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven