Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
quote:Phoolan schreef op 07 januari 2015 @ 22:32:

Het valt wel, maar niet mee ja hahaha
Ik had een keer ook geen keukenrol en kranten meer toen heb ik maar mandarijnen gepeld en de schilletjes in het kleenexdoosje gedaan.
maar ik heb oppas geregeld hoor! verder kan ik daar niet teveel over zeggen, anders weten jullie meer van mijn privacy
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 07 januari 2015 @ 22:34:

Ik had een keer ook geen keukenrol en kranten meer toen heb ik maar mandarijnen gepeld en de schilletjes in het kleenexdoosje gedaan.Klinkt logisch. Als je dat met sinaasappelen doet, heb je grotere schillen trouwens.
Life is short. Eat dessert first.
volgens mij zijn die schillen wel handig voor als je geen tampons gebruikt en de maandverband op is
toen ik die dingen nog at schilde ik ze zo dat je een piemolschil had. doen/deden jullie dat ook
Fijn dat je oppas hebt. Slapen zal er wel niet van komen vannacht, denk ik.
Oh dan gebruik ik altijd aarde. Geleerd hier, op VF
quote:doornroosje9 schreef op 07 januari 2015 @ 22:35:

[...]

Klinkt logisch. Als je dat met sinaasappelen doet, heb je grotere schillen trouwens.O, die kan ik wel voor de grote boodschap (drukken) doen! Thanx!
haha het kan nog erger

Ik weet niet wat een piemolschil is.
die kan dan weer wel als tampony
Nu wel
Is dat jouw hand?
quote:StoraHuntur schreef op 07 januari 2015 @ 22:38:

Ik weet niet wat een piemolschil is.
Komt even hoi zeggen tegen Fluim!

Hier zit je dus!
Ook leuk voor in de boom!
Nee, nog nooit een piemolschil gemaakt, maar ik ga het de volgende keer zeker proberen.
ja en ik ga hier pas weg wanneer de ket opgedoken is

of misschien blijf ik hier dan juist voor altijd en eeuwig <3
"De laatste loodjes, bij jullie ook zo zwaar?"

quote:fluim schreef op 07 januari 2015 @ 22:42:

ja en ik ga hier pas weg wanneer de ket opgedoken is

of misschien blijf ik hier dan juist voor altijd en eeuwig <3Ik ben ook benieuwd of wanneer ket terug komt!
hahahah

hier de mandarijnventer

Ket en Har zitten op de Bahama's. Of in Bermuda
nom nomnom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven