Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
Alle reacties Link kopieren
1000!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 januari 2015 @ 23:24:

Die vlinder avatar bedoel je?

Nee das niet Ket helaas.Nee dat dacht ik ook al niet nee. Alleen heel in het begin, tot ze begon te posten
Bieb, er ligt een piemolmandarijn in de tuin, ik herhaal: er ligt een piemolmandarijn in de tuin.
kunnen jullie dat soort onzin voor napraat bewaren

dit is momenteel een ode aan de dode

nou ja, hij die zich dood waand
dat het een hart gelach is!
Fluim , in soort van memoriam ode aan Kettler deze plaatjes voor jou 💐🐾

Ei, je mandarijn is op, je mandarijn is op.
quote:doornroosje9 schreef op 07 januari 2015 @ 23:39:

[afbeelding]
quote:duizendbloemen schreef op 07 januari 2015 @ 23:47:

[...]

[afbeelding]Jij niet hoor!
ik kan net zo goed weer gaan slapen. dat is toch wel de beste manier om de dag door te brengen.
je zou ook haast denken dat die muts ons allemaal past. maar dat is niet zo hoor
quote:doornroosje9 schreef op 07 januari 2015 @ 23:26:

1000! Ik zal de mods vast mailen dat er bijna een slotje op het eerste deel kan.
Bleeghh, hier last van winterptenen

smakeloos! dus snel even deze page opvullen zodat we op de next zitten

maar heb jij daar ook last van he? ik werd vorig jaar gek van de pien, maar gelukkig zag de voeten er wel normaal uit, want anders was ik eraan onderdoor gegaan. het uiterlijk blijft tellen, ondanks je niet onder de mensen komt.
Uiteindelijk is het uiterlijk alles wat we hebben fluim.
als we dat niet meer hebben, hebben we hier niets meer te zoeken.
Zo is het. Ik lig elke avond nu een uurtje in de vriezer ter conservering.
Ik laat me eens per week praffineren. Maar dat spul wil nog weleens de spuigaten inlopen.
zolang de ket nog niet terug is zie ik dit als enige optie

Fluim ik vind dat persoonlijk nog te vroeg en begin met een pijlerembargo. We móeten blijven praten en zoeken.
ik kom volgens mij alleen maar op overige psyche

een embargo voor napraat is wel een optie. ik zie daar ook wel een goede reden toe, maar die zal ik niet open baren.

jouw woordenboek is volgens mij heel dik he. af en toe verdenk ik je ervan woorden te verzinnen.
Ik kom alleen op "zien" en hier, moet dus keuzes gaan maken mbt het embargo.

Wat alludeer jij voorts met die laatste voetnoot, harpij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven