Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 31 januari 2016 om 19:33
zondag 31 januari 2016 om 19:34
quote:Corona67 schreef op 31 januari 2016 @ 19:29:
[...]
We gaan bijna naar de volgende kroeg. Misschien is het daar steviger
En kan jij in de luster blijven eindigen, als je je dronken hoofd niet in de pisbak hebt gedeponeerd
Maar het is je vergeven hoor, de verbouwing die je in de eerste kroeg neergezet hebt geeft je heel veel credits. Vast bezig op de volgende locatie. Een tipje van de sluier? Hopelijk wel op fietsafstand, zo niet moet ik afhaken.
[...]
We gaan bijna naar de volgende kroeg. Misschien is het daar steviger
En kan jij in de luster blijven eindigen, als je je dronken hoofd niet in de pisbak hebt gedeponeerd
Maar het is je vergeven hoor, de verbouwing die je in de eerste kroeg neergezet hebt geeft je heel veel credits. Vast bezig op de volgende locatie. Een tipje van de sluier? Hopelijk wel op fietsafstand, zo niet moet ik afhaken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 31 januari 2016 om 19:41
zondag 31 januari 2016 om 19:44
zondag 31 januari 2016 om 19:50
quote:BridgetteDubois schreef op 31 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Oh vervelend zeg. Lekker vroeg slapen dan maar.Yep zou ik willen maar door ziek zijn en slapen op rare tijden ben ik mijn ritme helemaal kwijt. Ga zo maar richting bad in de hoop dat ik daarna slaap en niet om 3 uur na een hoestbui bedenk dat ik trek in ontbijt heb
[...]
Oh vervelend zeg. Lekker vroeg slapen dan maar.Yep zou ik willen maar door ziek zijn en slapen op rare tijden ben ik mijn ritme helemaal kwijt. Ga zo maar richting bad in de hoop dat ik daarna slaap en niet om 3 uur na een hoestbui bedenk dat ik trek in ontbijt heb
zondag 31 januari 2016 om 19:52
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 19:50:
[...]
GG, KING, Cor euh is een bewaren, twee onthouden, extrapoleren en delen door het aantal urinoirs, kom ik op drie 3.
Wie vergeten we dan??? Wie ligt er onder bar sinds vrijdagavond??? Ga maar even kijken
[...]
GG, KING, Cor euh is een bewaren, twee onthouden, extrapoleren en delen door het aantal urinoirs, kom ik op drie 3.
Wie vergeten we dan??? Wie ligt er onder bar sinds vrijdagavond??? Ga maar even kijken