Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 20:03:

Mijn bad is vol. Ik ga poedelen en heb de toestand - panty ondergoed bovending schoenen en tas - klaar gelegd. Slaap ze allemaal! Oooh ben jij t!
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 20:03:

Mijn bad is vol. Ik ga poedelen en heb de toestand - panty ondergoed bovending schoenen en tas - klaar gelegd. Slaap ze allemaal! Zeg dat nou niet te hard van die panty. Straks komt die pantyman zich hier nog aandienen, als vijfde wiel aan de wagen.
Verdomme Oudblond, dit kan nie waar zijn he?,! Beetje gaan badderen op dit moment met deze cliffhanger!?
Misschien zijn het Grimble en Grumble?
Alle reacties Link kopieren
Fenrir Greyback heeft zich ook al een tijd niet laten zien. Dat was een nare vent!
IMHO
Oudblond doet alsof zij t is en misschien is dat ook zo maar misschien ook niet..........waar is miss Marple?? miss Marple!
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 20:07:

Misschien zijn het Grimle en Grumble?Nee hoor, ik ben één en ondeelbaar.
IMHO
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 20:04:

[...]

Oooh ben jij t! echt niet!! ik ben de vrouw zoals die mager en wel getekend wordt! Ik lijk een beetje op mijn avo. Maar he, ik ben blond en heb het vaak fout... Maar toch...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben haske vrouw hoor

It wasn't me.

Kan iemand dat oude blondje uit bad halen en wat antwoorden uit haar trekken?
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 januari 2016 @ 20:04:

[...]

Zeg dat nou niet te hard van die panty. Straks komt die pantyman zich hier nog aandienen, als vijfde wiel aan de wagen.Sorry! Blond he, ik dacht niet na
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 20:09:

Ik ben haske vrouw hoor

It wasn't me.

Kan iemand dat oude blondje uit bad halen en wat antwoorden uit haar trekken? Of ff waterboarden wellicht??
Oud blond, kom es over de brug!
Ik ben het ook niet,dusss..
Sorry was even irl de visite aan het entertainen en van hapjes en drankjes aan het voorzien. Maar nu is iedereen weer weg dus kom maar doorrrrrr met die whiskey. Ik wil ze állemaal proeven Leo en Star! Of heeft mevrouw Wollstonecraft ze allemaal opgedronken?
The owls are not what they seem
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 20:11:

[...]

Of ff waterboarden wellicht??Alle handelingen zijn geoorloofd zolang dit mysterie niet is opgelost!
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 20:09:

Ik ben haske vrouw hoor

It wasn't me.

Kan iemand dat oude blondje uit bad halen en wat antwoorden uit haar trekken? Man heeft dat net gedaan en nu moet ik echt gaan *houdt haar haren vast*
quote:LadyL0101 schreef op 31 januari 2016 @ 20:13:

Sorry was even irl de visite aan het entertainen en van hapjes en drankjes aan het voorzien. Maar nu is iedereen weer weg dus kom maar doorrrrrr met die whiskey. Ik wil ze állemaal proeven Leo en Star! Of heeft mevrouw Wollstonecraft ze allemaal opgedronken?Vertel eens Lady, ben jij een man?
Nee das duidelijk! Malle Babbe!

Maar wie is t verdorie dan wel? Badmeester, Kerol, Amand en Thunderassman JollyJ komen hier toch niet? De usual suspects zeg maar

We vergeten ws gewoon iemand, dat moet haast wel, iemand die hier een snelle borrel gedronken heeft en met stille trom is vertrokken ofzo. Anyone?
Hij woont in Italie...
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 20:13:

[...]

Man heeft dat net gedaan en nu moet ik echt gaan *houdt haar haren vast*Speak woman! SPEAK!!!
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 20:16:

Nee das duidelijk! Malle Babbe!

Maar wie is t verdorie dan wel? Badmeester, Kerol, Amand en Thunderassman JollyJ komen hier toch niet? De usual suspects zeg maar

We vergeten ws gewoon iemand, dat moet haast wel, iemand die hier een snelle borrel gedronken heeft en met stille trom is vertrokken ofzo. Anyone?TAM volgens mij.
Nee nee, every inch a lady hier hoor!
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 20:17:

Hij woont in Italie...Heb jij hier in onze kroeg zitten plassen naast George Clooney???
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 20:17:

Hij woont in Italie...Super Mario?
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 20:18:

[...]

TAM volgens mij.TAM is toch thunderassman? Was die hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven