Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 09:36
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 07:01:
Hoop dat de huisarts je kan helpen Leo!
Ik heb sporten op het programma staan vandaag. Hoop dat t een beetje lukt met dat slaaptekort.
En ik heb een strak huiswerkschema gemaakt. Kijken of het zo wel lukt. (Ik heb zelf bedacht dat ik weer wilde gaan studeren, maar wáárom ook al weer)Wat ben je gaan studeren?
Hoop dat de huisarts je kan helpen Leo!
Ik heb sporten op het programma staan vandaag. Hoop dat t een beetje lukt met dat slaaptekort.
En ik heb een strak huiswerkschema gemaakt. Kijken of het zo wel lukt. (Ik heb zelf bedacht dat ik weer wilde gaan studeren, maar wáárom ook al weer)Wat ben je gaan studeren?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 09:41
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 09:36:
[...]
[afbeelding]
Een kennis van mij wil je wel komen helpen in het huishouden. Bij dezen zijn CVLeo heb je m al gebeld? Mocht je m niet willen of niet zo lang dan zou ik eventueel wel bereid zijn om m van je over te nemen. Help ook graag een mede forummer uit de brand natuurlijk!
[...]
[afbeelding]
Een kennis van mij wil je wel komen helpen in het huishouden. Bij dezen zijn CVLeo heb je m al gebeld? Mocht je m niet willen of niet zo lang dan zou ik eventueel wel bereid zijn om m van je over te nemen. Help ook graag een mede forummer uit de brand natuurlijk!
vrijdag 29 januari 2016 om 09:42
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 09:38:
Ik krijg nog geen injectie Geroni, ik was wél al heel zielig maar nog niet zielig genoeg. Pas over een paar weken ben ik zielig. Als het dán nog zo zeer doet krijg ik er een.
Je dochter .
Arme jij met je arm... wat krijg je nu aan pillenmeuk mee?
Ik krijg nog geen injectie Geroni, ik was wél al heel zielig maar nog niet zielig genoeg. Pas over een paar weken ben ik zielig. Als het dán nog zo zeer doet krijg ik er een.
Je dochter .
Arme jij met je arm... wat krijg je nu aan pillenmeuk mee?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 09:45
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Leo heb je m al gebeld? Mocht je m niet willen of niet zo lang dan zou ik eventueel wel bereid zijn om m van je over te nemen. Help ook graag een mede forummer uit de brand natuurlijk! Ook al wil ze hem wel even hebben, kun je natuurlijk voorstellen een keertje een ovenschaaltje te komen brengen. Of een bakkie koffie te komen drinken .
[...]
Leo heb je m al gebeld? Mocht je m niet willen of niet zo lang dan zou ik eventueel wel bereid zijn om m van je over te nemen. Help ook graag een mede forummer uit de brand natuurlijk! Ook al wil ze hem wel even hebben, kun je natuurlijk voorstellen een keertje een ovenschaaltje te komen brengen. Of een bakkie koffie te komen drinken .
vrijdag 29 januari 2016 om 09:52
quote:Kia-Ora schreef op 29 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Ook al wil ze hem wel even hebben, kun je natuurlijk voorstellen een keertje een ovenschaaltje te komen brengen. Of een bakkie koffie te komen drinken .
Gouwe tip Kia!
En ga gauw lasagna maken voor Leo, nu ze dat zelf niet kan. Er moet toch gegeten worden daaro he?!
[...]
Ook al wil ze hem wel even hebben, kun je natuurlijk voorstellen een keertje een ovenschaaltje te komen brengen. Of een bakkie koffie te komen drinken .
Gouwe tip Kia!
En ga gauw lasagna maken voor Leo, nu ze dat zelf niet kan. Er moet toch gegeten worden daaro he?!
vrijdag 29 januari 2016 om 10:01
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 09:52:
[...]
Gouwe tip Kia!
En ga gauw lasagna maken voor Leo, nu ze dat zelf niet kan. Er moet toch gegeten worden daaro he?! Maak je een extra portie voor mij? Ik lig te klappertanden in bed en man werkt tot heel laat, ik moet mezelf maar verzorgen geloof ik
[...]
Gouwe tip Kia!
En ga gauw lasagna maken voor Leo, nu ze dat zelf niet kan. Er moet toch gegeten worden daaro he?! Maak je een extra portie voor mij? Ik lig te klappertanden in bed en man werkt tot heel laat, ik moet mezelf maar verzorgen geloof ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 29 januari 2016 om 10:02
vrijdag 29 januari 2016 om 10:05
vrijdag 29 januari 2016 om 10:07
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 10:05:
[...]
O ja, deze is wel fijn.
Is hij eventueel bereid om lichte badkamer werkzaamheden te verrichten?
Sponsbaden, onhandige plekken washanderen etc.?
Ik denk het wel. Heb hem net een whatsappje gestuurd.
Als hij op het keukentrapje staan moet je hem misschien een beetje ondersteunen (met 1 hand kan wel)
Hij heeft een beetje hoogtevrees
[...]
O ja, deze is wel fijn.
Is hij eventueel bereid om lichte badkamer werkzaamheden te verrichten?
Sponsbaden, onhandige plekken washanderen etc.?
Ik denk het wel. Heb hem net een whatsappje gestuurd.
Als hij op het keukentrapje staan moet je hem misschien een beetje ondersteunen (met 1 hand kan wel)
Hij heeft een beetje hoogtevrees
vrijdag 29 januari 2016 om 10:08