Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Goedemorgen, hier weer heel veel woei. Ik ga denk ik met auto boodschappen doen.

Eleonora het beste met je arm, vervelend zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 07:51:

Ik ben geen dokter Solo.

Hij zal het wel weten, hoe en wat.Ow, daar ga ik ook vanuit hoor, alleen was het nogal grappig na mijn uitleg. Die dus gelijk onderuit gehaald werd.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb ook arthrotec. En mag ruim paracetamol gebruiken maar het schiet niet op.

Hopelijk geen injectie of zo straks.

Daar ben ik als de dood voor.
Boodschap ze Fiets!
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 08:01:

Ik heb ook arthrotec. En mag ruim paracetamol gebruiken maar het schiet niet op.

Hopelijk geen injectie of zo straks.

Daar ben ik als de dood voor.

Die combi (diclofenac en paracetamol) werkt bij mij over het algemeen heel goed, qua pijnstilling.

Balen dat het bij jou niet helpt. Ik hoop dat de huisarts iets anders in de aanbieding heeft.
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 07:07:

[...]

O ik kan wel sporten hoor, maar ik doe het nog maar een paar weken (wel netjes 3x per week). Mijn conditie was 0 en zal na die paar weken nog niet veel beter zijn. Doe fitness. Straks iig weer een half uur op de crosstrainer (ten minste, ik denk dat dat ding zo heet ) Ik ben gewoon bang dat ik na 10 minuten dood neer val. Maar jij denkt dat dat mee valt?Tuurlijk valt het mee Er zijn hele volksstammen die (zwaar) fysiek werk doen, ook na 1 of meer slechte nachten. Dan is een uurtje fitness wel te doen ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 29 januari 2016 @ 08:27:

[...]

Tuurlijk valt het mee Er zijn hele volksstammen die (zwaar) fysiek werk doen, ook na 1 of meer slechte nachten. Dan is een uurtje fitness wel te doen ;)Er zijn ook hele volksstammen die na een slechte nacht, een dagje rustig aan doen. Vrije keus van de mens. Leve de keuze vrijheid.
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 08:35:

[...]

Er zijn ook hele volksstammen die na een slechte nacht, een dagje rustig aan doen. Vrije keus van de mens. Leve de keuze vrijheid.Uuuuh ja?
Iedereen moet zelf weten wat hij /zij doet. Ik geef antwoord op de vraag wat ik denk.
Amen.

Kennen jullie dat,in de wachtkamer zitten bij de dokter, stervensdruk en dat er dan een moeder met een klein kind veel te hard zogenaamd leuk doen.

Kind niet maar moeder dus.

'Ja, DIE mevrouw LOOPT MET EEN STOK' en 'niet te veel drinken he, ANDERS PLAS JE WEER IN JE BROEK'.

Waarom doen mensen dat toch?

Ik moest vroeger stil zijn in de wachtkamer.

Of is dat erg 1974?
Oh bah Leo wat een narigheid dit! Heel veel sterkte bij de dokter.

Voorzichtig rijden hoor!
Wij trappen altijd keet in de wachtkamer
*proest*

Misschien ben ik wel gewoon jaloers.

quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 08:58:

Amen.

Kennen jullie dat,in de wachtkamer zitten bij de dokter, stervensdruk en dat er dan een moeder met een klein kind veel te hard zogenaamd leuk doen.

Kind niet maar moeder dus.

'Ja, DIE mevrouw LOOPT MET EEN STOK' en 'niet te veel drinken he, ANDERS PLAS JE WEER IN JE BROEK'.

Waarom doen mensen dat toch?

Ik moest vroeger stil zijn in de wachtkamer.

Of is dat erg 1974?Die moeder doet de kijk-mij-eens-een goede-moeder-zijn-act. Dat is heel erg 21e eeuw.
quote:Solomio schreef op 29 januari 2016 @ 09:05:

[...]

Die moeder doet de kijk-mij-eens-een goede-moeder-zijn-act. Dat is heel erg 21e eeuw.

Dit.

Sterkte, Leo. Hopelijk krijg je goede pijnstilling.
Ik zit nu op pillen te wachten. Bij de apotheek. Deze huisarts, mijn eigen werkt niet op vrijdag, noemt het een tenniselleboog.

Kan een week of zes duren.

Huishouden, autorijden zo veel mogelijk beperken.

Jeej.
Ai Leo, niet handig en fijn. Sterkte!
Als jij met Corona s'nachts aan de lampen hangt kan je natuurlijk ellende verwachten. Ik ben een expert in schouder en heupvliesontstekingen en je gaat kapot van de pijn. Hoop voor je dat je die injectie krijgt want dan ben je er meteen van af en als je niet huilt krijg je vaak nog een lollie. Niet de vergissing maken dat als je geen pijn voelt dat je weer aan die lamp gaat hangen want een ontsteking moet helen me rust (door schade en schande wijs geworden, op dit punt dan )
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 09:18:

Ik zit nu op pillen te wachten. Bij de apotheek. Deze huisarts, mijn eigen werkt niet op vrijdag, noemt het een tenniselleboog.

Jeej.Oh, ik ben mosterd zie ik en jij hebt geen lollie gekregen dus. Je hebt zeker eerlijk verteld dat je helemaal nooit sport dus dat kan het niet zijn, je hebt een hijsarm, ook pijnlijk natuurlijk.
Bella al iets gehoord over je baan?
Even teruggelezen hoor.

Leo wat mooi he als je zoiets van je kind krijgt. Daar kan toch helemaal niks tegen op?

Ik weet nog dat je vertelde dat je dochter nergens tussen past en werd overgeslagen enzo. Wat ontzettend super fijn dat er nu toch een vriendinnetje lijkt te zijn!

Ik hoop met je mee dat het blijvend is!
quote:Solomio schreef op 29 januari 2016 @ 09:05:

[...]

Die moeder doet de kijk-mij-eens-een goede-moeder-zijn-act. Dat is heel erg 21e eeuw.

Verschrikkelijk! Ik word daar zo recalcitrant van. Net alsof het kind een aapje is dat kunstjes op mag voeren voor het onvrijwillige publiek dat zich daar ook nog eens heel ongemakkelijk van gaat voelen. Alsof dat kind er mee gediend is dat de hele wachtkamer te horen krijgt dat het wel eens plasongelukjes heeft.

Maar soit; Soort van goedemorgen. Ik heb me ziek gemeld, zo beroerd. Alles zit dicht en ik blaf als een Rottweiler en dan schiet er een soort van pijnlijke steek in mijn onderrug.

Leo rustig met de arm, Solo succes met het ritme en jullie vinden het vast niet erg als ik met een kopje koffie even op de bank blijf hangen terwijl de slipjes uit de luster geplukt worden?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Jeej.

Daarom zei ik al van de week, je moet niet zo veel tennissen, of breien

Vooral rustig aan doen er mee.

Jeej.

Een kennis van mij wil je wel komen helpen in het huishouden. Bij dezen zijn CV
Ben ik hier gister eigenlijk nog geweest?

Ik heb echt geen idee, wel raar gedroomd van Karaoke door Cor maar werd gewoon bij mijn eigen voordeur wakker vanmorgen.

Ik weet in elk geval nog dat ik uit mijn werk kwam en zin in een borrel had, daarna ben ik t een beetje kwijt geloof ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven