Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 17:30
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 17:28:
O en even een meerkeuzevraagje voor vanavond:
Wil je dronken worden vanavond?
A) ja
A
C) B
C
Maar dan niet écht. Maar ik heb wel wat te vieren, dus straks eerst sushi en wijn en daarna nog aan de bubbels. (Maar dan wel bij de steel vasthouden, ik ben géén pauper, lees ik net)
O en even een meerkeuzevraagje voor vanavond:
Wil je dronken worden vanavond?
A) ja
C) B
C
Maar dan niet écht. Maar ik heb wel wat te vieren, dus straks eerst sushi en wijn en daarna nog aan de bubbels. (Maar dan wel bij de steel vasthouden, ik ben géén pauper, lees ik net)
vrijdag 29 januari 2016 om 17:30
vrijdag 29 januari 2016 om 17:31
vrijdag 29 januari 2016 om 17:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 17:10:
[...]
Oh bah ja, waardeloos die gebroken nachten. De mijne sliepen gelukkig al vrij snel door, en dan hield ik er ook nog een man op na die altijd bereid was om midden in de nacht de jankert in kwestie over zijn schouder te slingeren en er een uurtje mee te gaan ijsberen in de woonkamer. Vaak vond ik man en baby dan 's morgens terug op de bank, jankert op mans buik en allebei in diepe slaap .
wat lief.
Ons kneusje heeft astmatische klachten en griep gehad, heul zielig.
[...]
Oh bah ja, waardeloos die gebroken nachten. De mijne sliepen gelukkig al vrij snel door, en dan hield ik er ook nog een man op na die altijd bereid was om midden in de nacht de jankert in kwestie over zijn schouder te slingeren en er een uurtje mee te gaan ijsberen in de woonkamer. Vaak vond ik man en baby dan 's morgens terug op de bank, jankert op mans buik en allebei in diepe slaap .
wat lief.
Ons kneusje heeft astmatische klachten en griep gehad, heul zielig.
vrijdag 29 januari 2016 om 17:43
quote:Return-of-the-Sid schreef op 29 januari 2016 @ 17:01:
Fietsie:
[img]http://planetpuk.sendasmile.com/img/car ... 0220-a.jpg[/img]
Ah fuck. Geen plaatjesrechten. Maar gefeliciteerd!Hé, goed dat je er weer bent.
Fietsie:
[img]http://planetpuk.sendasmile.com/img/car ... 0220-a.jpg[/img]
Ah fuck. Geen plaatjesrechten. Maar gefeliciteerd!Hé, goed dat je er weer bent.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 januari 2016 om 17:45
quote:Return-of-the-Sid schreef op 29 januari 2016 @ 17:30:
[...]
C
Maar dan niet écht. Maar ik heb wel wat te vieren, dus straks eerst sushi en wijn en daarna nog aan de bubbels. (Maar dan wel bij de steel vasthouden, ik ben géén pauper, lees ik net)Ook baangewijs iets te vieren?
[...]
C
Maar dan niet écht. Maar ik heb wel wat te vieren, dus straks eerst sushi en wijn en daarna nog aan de bubbels. (Maar dan wel bij de steel vasthouden, ik ben géén pauper, lees ik net)Ook baangewijs iets te vieren?
Your opinion matters. Just not that much.
vrijdag 29 januari 2016 om 17:47