Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 02 februari 2016 @ 21:05:

Ik ben carnaval aan het vieren.

Hartstikke leuk, not.

Ach, doe het voor de glimlach van de deelnemers. Die vinden het helemaal geweldig!

Tot straks, ik ga me weer in het feestgedruis gooien.Dat klinkt leuk
I like being a mess. It's who I am.

Hartstikke leuk, not.

Ach, doe het voor de glimlach van de deelnemers. Die vinden het helemaal geweldig!

Tot straks, ik ga me weer in het feestgedruis gooien.Ik carnaval. Maar dan wel de full monty. Vrijdagavond beginnen, alle voorradige optochten af lopen en hossen op dweilbands met zo veel mogelijk koperblazers, en woensdagmiddag helemaal brak je harinkje wegschroeven met je laatste biertje. Gelukkig heb ik helemaal geen tijd meer voor die onzin want het is een aanslag op je portemonnee, maar het was wel heel erg leuk.
Carnaval. Brrrr......
quote:AllyMcBeal schreef op 02 februari 2016 @ 20:14:

[...]

Zit er al een beetje vooruitgang in met schoonvader Oudblond?Nope, we zitten weer midden in een toestand. Man heeft HA ingeschakeld en dat wordt ons niet in dank afgenomen. Drama. Wij beiden zijn flink door de griep te grazen genomen en noemen het intussen 'excuus griep' omdat we aankomend weekend echt echt echt niet opnieuw... Je begrijpt het wel. We zijn doodmoe en komen met werk in het nauw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Hartstikke leuk, not.

Tot straks, ik ga me weer in het feestgedruis gooien.Waar ben je dan en wat 'moet' je dan doen?
Heftig Blond. Veel sterkte.
Ik ben even kwijt waar het over gaat Bejaarde Blondie, maar het klinkt niet leuk allemaal. Ik zeg geniet nog maar even van je griep.
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 21:11:

[...]

Nope, we zitten weer midden in een toestand. Man heeft HA ingeschakeld en dat wordt ons niet in dank afgenomen. Drama. Wij beiden zijn flink door de griep te grazen genomen en noemen het intussen 'excuus griep' omdat we aankomend weekend echt echt echt niet opnieuw... Je begrijpt het wel. We zijn doodmoe en komen met werk in het nauw.Wat een vreselijke situatie is het zo zeg. Kan de huisarts iets voor hem doen? Dat hij het niet in dank afneemt is nu even zijn probleem hoor, er valt niks mee te winnen als man en jij het niet meer trekken. Dus zorgen dat je eerst beter bent voordat je die kant weer op gaat hoe erg hij het ook vindt.
Geen carnaval hiero. Vanmorgen geopereerd, baarmoeder is verwijderd (de hele mikmak🙂)

4daagjes blijven en als het goed is vrijdag weer naar huis. Ik heb net een stoot zetpillen gehad om de nacht goed door te komen. Voorlopig geen borrels voor mij, maar die houd ik wel te goed!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Eens met Ally, zorg goed voor jezelf. Je schoonvader kan niet altijd alles krijgen zoals hij het liefst wil, hoe vervelend ook.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2016 @ 21:15:

Ik ben even kwijt waar het over gaat Bejaarde Blondie, maar het klinkt niet leuk allemaal. Ik zeg geniet nog maar even van je griep.
quote:Alixane schreef op 02 februari 2016 @ 21:16:

Geen carnaval hiero. Vanmorgen geopereerd, baarmoeder is verwijderd (de hele mikmak🙂)

4daagjes blijven en als het goed is vrijdag weer naar huis. Ik heb net een stoot zetpillen gehad om de nacht goed door te komen. Voorlopig geen borrels voor mij, maar die houd ik wel te goed! Sterkte Alixane, hopelijk geneest het snel en goed.
Sommige oudere mensen kunnen zich nog zo moeilijk inleven in anderen. Hun wereld is zo klein en alles is tegenwoordig zo anders dat ze niet snappen of niet willen snappen dat je niet zomaar alles kunt laten vallen om klaar te staan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2016 @ 21:09:

[...]

Ik carnaval. Maar dan wel de full monty. Vrijdagavond beginnen, alle voorradige optochten af lopen en hossen op dweilbands met zo veel mogelijk koperblazers, en woensdagmiddag helemaal brak je harinkje wegschroeven met je laatste biertje. Gelukkig heb ik helemaal geen tijd meer voor die onzin want het is een aanslag op je portemonnee, maar het was wel heel erg leuk.Ik denk dat ik het niet eens meer zou kunnen....na twee dagen is echt het beste er wel af denk ik......uit de running he. Zoooooo jammer.

4daagjes blijven en als het goed is vrijdag weer naar huis. Ik heb net een stoot zetpillen gehad om de nacht goed door te komen. Voorlopig geen borrels voor mij, maar die houd ik wel te goed! Oh heftig zeg, veel sterkte.
quote:AllyMcBeal schreef op 02 februari 2016 @ 21:16:

[...]

Wat een vreselijke situatie is het zo zeg. Kan de huisarts iets voor hem doen? Dat hij het niet in dank afneemt is nu even zijn probleem hoor, er valt niks mee te winnen als man en jij het niet meer trekken. Dus zorgen dat je eerst beter bent voordat je die kant weer op gaat hoe erg hij het ook vindt.

De HA is de slappe hap gebleken waar ik hem al voor hield. Welke prof opent het gesprek met ' je zoon en schoondochter vinden dat... ' ????? terwijl schoonvader gewoon een controle afspraak bij hem had en man daarom HA gevraagd had om te peilen naar hoe het met schoonvader gaat en toegelicht heeft dat we ons zorgen maken over eventuele depressie en het 'muur opbouwen en niemand binnen laten'. Lullo heeft dus nu het laatste stukje vertrouwen dat schoonvader nog voelde onderuit gehaald.

Barvrouw/man wijn deze kant uit graag. Parcetamolletje erbij tegen de excuusgriep graag!

4daagjes blijven en als het goed is vrijdag weer naar huis. Ik heb net een stoot zetpillen gehad om de nacht goed door te komen. Voorlopig geen borrels voor mij, maar die houd ik wel te goed! Yeey! De borrels hou je zeker te goed. En fijn is dat de kroeg de hele nacht bevolkt is, dus blijf maar lekker met je dekentje op de bank liggen. Ondanks dat het hier een zooitje ongeregeld is dat voortdurend verhuisd, is er altijd een lezend oog een een knuffel voorradig
quote:AllyMcBeal schreef op 02 februari 2016 @ 21:18:

Sommige oudere mensen kunnen zich nog zo moeilijk inleven in anderen. Hun wereld is zo klein en alles is tegenwoordig zo anders dat ze niet snappen of niet willen snappen dat je niet zomaar alles kunt laten vallen om klaar te staan.Sommige jongere mensen idem dito hoor. Gelukkig kan ik op gepaste momenten echt een gewetenloze hork zijn.
quote:AllyMcBeal schreef op 02 februari 2016 @ 21:18:

Sommige oudere mensen kunnen zich nog zo moeilijk inleven in anderen. Hun wereld is zo klein en alles is tegenwoordig zo anders dat ze niet snappen of niet willen snappen dat je niet zomaar alles kunt laten vallen om klaar te staan.Hij is kerngezond en maar 68. Het is moeilijk voor mij om het te blijven begrijpen, zeker omdat mijn eigen moeder van 81 heel goed begrijpt dat wij gewoon ook ons eigen leven met alle dingetjes hebben en het twijfelachtig is of zij dit jaar wel overleefd. En zij werd weduwe toen ze 53 was en heeft nooit op haar kinderen geleund. Dat is pas nu een beetje aan de orde.

4daagjes blijven en als het goed is vrijdag weer naar huis. Ik heb net een stoot zetpillen gehad om de nacht goed door te komen. Voorlopig geen borrels voor mij, maar die houd ik wel te goed!
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 21:24:

[...]

De HA is de slappe hap gebleken waar ik hem al voor hield. Welke prof opent het gesprek met ' je zoon en schoondochter vinden dat... ' ????? terwijl schoonvader gewoon een controle afspraak bij hem had en man daarom HA gevraagd had om te peilen naar hoe het met schoonvader gaat en toegelicht heeft dat we ons zorgen maken over eventuele depressie en het 'muur opbouwen en niemand binnen laten'. Lullo heeft dus nu het laatste stukje vertrouwen dat schoonvader nog voelde onderuit gehaald.

Barvrouw/man wijn deze kant uit graag. Parcetamolletje erbij tegen de excuusgriep graag!Vaatje wijn voor mevrouw!

En hier is je molletje!

Oeps.

quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 21:32:

[...]

Hij is kerngezond en maar 68. Het is moeilijk voor mij om het te blijven begrijpen, zeker omdat mijn eigen moeder van 81 heel goed begrijpt dat wij gewoon ook ons eigen leven met alle dingetjes hebben en het twijfelachtig is of zij dit jaar wel overleefd. En zij werd weduwe toen ze 53 was en heeft nooit op haar kinderen geleund. Dat is pas nu een beetje aan de orde.Oh 68 is nog niet oud om zich al zo te gedragen, ik werkte met dementerenden en daar zie je de mensen vaak heel hard zijn in hun oordeel naar anderen.
quote:AllyMcBeal schreef op 02 februari 2016 @ 20:49:

[...]

Zo zielig voor Solo dit

[afbeelding]
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2016 @ 21:33:

[...]

Vaatje wijn voor mevrouw!

[img]http://us.123rf.com/450wm/viledevil45/v ... rgrond.jpg [/img]

En hier is je molletje!

[img]http://www.medischcontact.nl/upload/ee2 ... ol.250.jpg[/img]

Oeps.

[img]http://s2.quickmeme.com/img/03/036617c2 ... 8c91eb.jpg[/img]Oh!!! Dank je LV, een lsd'tje! Yoepie!!!!

Ow, en je voelt je goed genoeg om te forummen, is dat een goed teken?

Sterkte.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven