Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 19:38:

Ik fietste vandaag langs de huisarts en bedacht me gelijk even langs de assistente te lopen om te vragen hoe het met de thyrax zit.

De assistentes hadden pauze, dus even gewacht, in zo'n voorpoortaaltje van een oud herenhuis. Na mij kwam een man binnen, zenuwachtig en onrustig, dus ik vroeg of hij spoed had. Ja, dat had hij, dus gezegd dat hij dan best de assistente even kan halen. Ik dacht dat er ergens iemand dood lag te gaan ofzo.

Mannetje (het was een mannetje) weer terug en weer zenuwachtig achter mij. En toen gingen de sluizen open. Hij had al 2 weken een balontsteking en de antibioticum, die hij onder mij neus duwde, deed het ook al niet. Het abces werd steeds groter en hij kon nu zelfs zijn onderbroek niet meer aan!

Echt TMI! Ik denk in beelden

Toen redde de assistente me door me even mee de behandelkamer in te nemen ipv me aan de balie te woord te staan. De man was inmiddels namelijk zijn verhaal begonnen tegen de andere assistente.

En dat alles voor 10 uur 's ochtends Brrr
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2016 @ 19:41:

[...]

Het zal je ook maar gebeuren zeg, dat arme mannetje

Hij trok nog net zijn broek niet uit!

En om de een of andere overkomt dit me vaker. Zelfs demonstratief op mijn telefoon blijven kijken hielp niet
quote:Peacy schreef op 03 februari 2016 @ 19:38:

Koffie voor Kittens. Iemand anders nog wat?

Welk museum ben je geweest Kittens?Bedankt voor de koffie!
quote:Kittens schreef op 03 februari 2016 @ 19:40:

[...]

FOAM (fotomuseum) in Amsterdam. Ging voor de foto's van Francesca Woodman en was blij verrast door de foto's van Jaques Henri Lartigue.

Hierna nog even naar het pop-up museum van DWDD.Ooh, die staat ook nog op m'n lijstje. Jammer dat A'dam zo ver is
Alle reacties Link kopieren
de plaatjes zijn opgelost, alleen het fragment nog niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 19:41:

[...]

O leuk! Die staat nog op mijn lijstje, ik vind alleen Amsterdam niet zo aanlokkelijk Welke Moiren? Ik moet zeggen dat ik niet veel van Amsterdam heb gezien
quote:Kittens schreef op 03 februari 2016 @ 19:46:

[...]

Welke Moiren? Ik moet zeggen dat ik niet veel van Amsterdam heb gezien

FOAM.

Ik ga met het OV en dat hele gebied rondom het station vind ik echt verschrikkelijk.
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 19:43:

[...]

En om de een of andere overkomt dit me vaker. Zelfs demonstratief op mijn telefoon blijven kijken hielp niet Zo grappig, ik zie het helemaal voor me.

[...]

En om de een of andere overkomt dit me vaker. Zelfs demonstratief op mijn telefoon blijven kijken hielp niet

Zo dacht ik vandaag rustig naar huis te lopen.

"Weet jij of dit de voor of achterkant van het station is? Ik word hier zo opgehaald." En dan meelopen tot haast bij mijn huis! Hallo, je werd opgehaald op het station!

Ondertussen wist ik alles al van z'n (niet bestaande) seksleven
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 19:47:

[...]

FOAM.

Ik ga met het OV en dat hele gebied rondom het station vind ik echt verschrikkelijk.Het is voor mij een flink eind rijden met de trein (maar 15 euro dankzij Blokker). Tram 16 gepakt bij het station. Die stopt zowat voor de deur bij FOAM.
quote:Peacy schreef op 03 februari 2016 @ 19:44:

[...]

Ooh, die staat ook nog op m'n lijstje. Jammer dat A'dam zo ver isJa, zit me nu ook behoorlijk te vervelen in de trein.

[...]

Het zal je open, vertrouwenwekkende uitstraling wel zijn.

Ik heb wel eens gehad dat er iemand naast me kwam zitten op het bankje op het perron terwijl ik vol overgave een zeven sterren monsterdoorloper zat te maken, en ineens hoorde ik hem zeggen 'daar heb je het al'. Dus onwillekeurig keek ik toch even opzij, zag ik hem nog net zijn kwakje lozen uit een onooglijk rood piemeltje. Nadat ik mijn wenkbrauwen op had getrokken verdween hij spoorslags, waarschijnlijk diep teleurgesteld dat ik niet gepanikeerd was aangevangen te gillen. Het enige dat achterbleef was dat kwakje, op het perron.
quote:Kittens schreef op 03 februari 2016 @ 19:50:

[...]

Ja, zit me nu ook behoorlijk te vervelen in de trein.Gelukkig heb je Viva!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2016 @ 19:55:

[...]

Ik heb wel eens gehad dat er iemand naast me kwam zitten op het bankje op het perron terwijl ik vol overgave een zeven sterren monsterdoorloper zat te maken, en ineens hoorde ik hem zeggen 'daar heb je het al'. Dus onwillekeurig keek ik toch even opzij, zag ik hem nog net zijn kwakje lozen uit een onooglijk rood piemeltje. Nadat ik mijn wenkbrauwen op had getrokken verdween hij spoorslags, waarschijnlijk diep teleurgesteld dat ik niet gepanikeerd was aangevangen te gillen. Het enige dat achterbleef was dat kwakje, op het perron.Ooh bah!

[...]

Ik heb wel eens gehad dat er iemand naast me kwam zitten op het bankje op het perron terwijl ik vol overgave een zeven sterren monsterdoorloper zat te maken, en ineens hoorde ik hem zeggen 'daar heb je het al'. Dus onwillekeurig keek ik toch even opzij, zag ik hem nog net zijn kwakje lozen uit een onooglijk rood piemeltje. Nadat ik mijn wenkbrauwen op had getrokken verdween hij spoorslags, waarschijnlijk diep teleurgesteld dat ik niet gepanikeerd was aangevangen te gillen. Het enige dat achterbleef was dat kwakje, op het perron.

*en neemt zeer moedig nog een hap sla*

Oudere mannen hebben altijd de behoefte om allerlei levensverhalen aan met te vertellen. Ik zie er schijnbaar heel aimabel uit

[...]

[...]

Ik heb wel eens gehad dat er iemand naast me kwam zitten op het bankje op het perron terwijl ik vol overgave een zeven sterren monsterdoorloper zat te maken, en ineens hoorde ik hem zeggen 'daar heb je het al'. Dus onwillekeurig keek ik toch even opzij, zag ik hem nog net zijn kwakje lozen uit een onooglijk rood piemeltje. Nadat ik mijn wenkbrauwen op had getrokken verdween hij spoorslags, waarschijnlijk diep teleurgesteld dat ik niet gepanikeerd was aangevangen te gillen. Het enige dat achterbleef was dat kwakje, op het perron.Wat? Echt?????
quote:Peacy schreef op 03 februari 2016 @ 19:55:

[...]

Gelukkig heb je Viva!Ja! Wel typisch dat elke x als ik wil reageren we net door een tunnel rijden en de verbinding weg valt...
quote:Kittens schreef op 03 februari 2016 @ 19:57:

[...]

Het is eigenlijk heel erg, maar het klinkt heel grappig.
quote:BridgetteDubois schreef op 03 februari 2016 @ 19:57:

[...]

Wat? Echt?????Ja echt. Ik dacht zelf ook dat ik even tijdelijk gek was geworden, maar dat kwakje lag er toch heus. Onze lieve heer heeft rare kostgangers, dat blijkt maar weer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Ja echt. Ik dacht zelf ook dat ik even tijdelijk gek was geworden, maar dat kwakje lag er toch heus. Onze lieve heer heeft rare kostgangers, dat blijkt maar weer.Maar komt er uit zo'n klein piemeltje dan ook een klein kwakje?
O, ik mag uitstappen. Nu nog ff een half uurtje fietsen. Tot later!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Ja echt. Ik dacht zelf ook dat ik even tijdelijk gek was geworden, maar dat kwakje lag er toch heus. Onze lieve heer heeft rare kostgangers, dat blijkt maar weer.

Maar.. maar... maar

Zoiets kost toch wel even de tijd? Ik bedoel, ik zie gelijk voor me hoe zo'n kerel bijna aan zijn hoogtepunt komt en dan begint te knallen, dat is toch enorm opvallend?! Er druipt niet heel subtiel een slijmerig kwakje uit lijkt me. Getverderrie, zag verder niemand het?

Ik ben echt van slag
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Maar komt er uit zo'n klein piemeltje dan ook een klein kwakje?

Het was niet erg veel nee.

Ik moet altijd zo lachen om zoon, die stelt zich echt enorme hoeveelheden zaad voor die vrijkomen bij zo'n evenement. Dat je daarna meteen kunt gaan dweilen en opnieuw behangen en zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven