Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zaterdag 13 februari 2016 om 07:28
zaterdag 13 februari 2016 om 07:33
zaterdag 13 februari 2016 om 07:38
zaterdag 13 februari 2016 om 07:44
Thnx allen Pa was 97, oud en op. Ging al een paar dagen niet zo lekker (vrijdag vocht achter de longen, erg benauwd, onrustig ook) Leek eventjes goed te gaan (maandag liep ie opeens weer zelf naar het toilet) maar donderdag de hele dag op bed. En 's nachts om 2 uur overleden. Het is verdrietig en goed tegelijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 13 februari 2016 om 07:46
quote:snjokorn schreef op 13 februari 2016 @ 07:45:
Even een vraagje tussendoor omdat er nu toch al gezellig wat mensen hier zitten...
Ik heb treinkaartjes gekocht bij Kruidvat, heeft iemand nog een leuke suggestie om morgen heen te gaan?Hangt er een beetje vanaf waar je woont. Is natuurlijk wel handig om met die treinkaartjes lekker ver weg te gaan.
Even een vraagje tussendoor omdat er nu toch al gezellig wat mensen hier zitten...
Ik heb treinkaartjes gekocht bij Kruidvat, heeft iemand nog een leuke suggestie om morgen heen te gaan?Hangt er een beetje vanaf waar je woont. Is natuurlijk wel handig om met die treinkaartjes lekker ver weg te gaan.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar