Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Herstel: The Magnolia Inn.
Oo Leo zie je ons al zitten in de rockingchairs op de porch met een mintjulep
Alle reacties Link kopieren
uhm Yas, je weet dat die nog sterker zijn dan mojito's?

ik ben weer radicaal gestopt met cola, chips en allerlei andere onzindingen. Mag van mezelf 1 x per week een blikje cola en een klein zakje chips en verder niet meer. Ben weer aangekomen en voel me nu een zeekoe
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 09 maart 2016 @ 14:27:

[...]

Jaaaa! We noemen het The Magnolia en we serveren Jambalaya en mint juleps!;

Jaaaaaaaaaaa!!!!

quote:yasmijn schreef op 09 maart 2016 @ 14:30:

Oo Leo zie je ons al zitten in de rockingchairs op de porch met een mintjulep

Zucht....
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:34:

ik ben weer radicaal gestopt met cola, chips en allerlei andere onzindingen. Mag van mezelf 1 x per week een blikje cola en een klein zakje chips en verder niet meer. Ben weer aangekomen en voel me nu een zeekoe

Een zeekoe zal wel meevallen. Als je 3 kilo aankomt ben je niet gelijk dik hè.

Maar altijd goed om met cola te stoppen! Hoop dat je het volhoud.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 14:37:

[...]

Een zeekoe zal wel meevallen. Als je 3 kilo aankomt ben je niet gelijk dik hè.

Maar altijd goed om met cola te stoppen! Hoop dat je het volhoud. ik ben sowieso veel te zwaar en ik was lekker bezig met afvallen, maar ergens gaat het dan toch weer mis en nee, die zeekoe valt niet mee
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:39:

[...]

ik ben sowieso veel te zwaar en ik was lekker bezig met afvallen, maar ergens gaat het dan toch weer mis en nee, die zeekoe valt niet mee Bah, afvallen is ook lastig! Heb jij ook dat gezonde keuzes maken etc in de lente en zomer het beste lukt?

quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:34:

ik ben weer radicaal gestopt met cola, chips en allerlei andere onzindingen. Mag van mezelf 1 x per week een blikje cola en een klein zakje chips en verder niet meer. Ben weer aangekomen en voel me nu een zeekoe Dan zal ik maar niet zeggen dat ik momenteel een familiezak M&Ms aan het eten ben
Ik kom heel even uitblazen! Zat vanochtend om 7 !!!!! uur al bij de eerste vergadering. Wie heeft bedacht dat eten en vergaderen een goede combi is? Ik kan best multitasken, maar zakelijk praten en tegelijk een kruimelcroissant naar binnen werken Een paar uurtjes op kantoor geweest met intern overleg en daarna een lunchvergadering . En nu heb ik dus honger en geen energie meer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Leo, ik laat het met een gerust hart aan jou over om Stamcafe The Magnolia Inn te openen met de bijbehorende plaatjes, als we op 3000 zitten.

Ik ga zo slapen en ben alleen morgenochtend nog online maar dan slapen jullie

En wellicht tijdens de stop in Dubai. Dan worden jullie net wakker. Geen idee eigenlijk wat het tijdsverschil met Dubai is. Daarna pas weer in NL.

En dan vlij ik me neder op de porch in The Magnolia Inn
Hee Yasmijn, hoor jij niet in een vliegtuig te zitten?

Ah, cross-post!
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 14:42:

[...]

Bah, afvallen is ook lastig! Heb jij ook dat gezonde keuzes maken etc in de lente en zomer het beste lukt? ja dat wel, veel meer salades en zo, alleen ook weer ijsjes , maar die kan ik best goed weerstaan
quote:ainne schreef op 09 maart 2016 @ 14:43:

[...]

Dan zal ik maar niet zeggen dat ik momenteel een familiezak M&Ms aan het eten ben Wel delen he, het is een familiezak.
quote:ainne schreef op 09 maart 2016 @ 14:43:

[...]

Dan zal ik maar niet zeggen dat ik momenteel een familiezak M&Ms aan het eten ben

geen probleem, een paar vind ik best lekker, maar een hele zak, neuh

Mijn grootste valkuilen zijn chips, cola en slagroomsoesjes
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 14:44:

Ik kom heel even uitblazen! Zat vanochtend om 7 !!!!! uur al bij de eerste vergadering. Bezopen, daar zie ik echt echt echt het nut niet van in.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 13:47:

[...]

Nait soez'n Barry, hup, poets'n!Dat had ik nou net nodig :-)
Nou vooruit dan WD, begin sowieso al een beetje misselijk te worden

7 uur??? Die dat heeft bedacht, heeft de goedwies kapot
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:44:

[...]

ja dat wel, veel meer salades en zo, alleen ook weer ijsjes , maar die kan ik best goed weerstaan Ja daar heb ik ook geen moeite mee hoor. Hoeveel kilo moet/wil je nog van jezelf eraf? En gaat het makkelijk of erg langzaam vanwege leeftijd of iets anders? Dat scheelt ook vaak...
quote:ainne schreef op 09 maart 2016 @ 14:47:

Nou vooruit dan WD, begin sowieso al een beetje misselijk te worden

[afbeelding]Lekker.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 14:47:

[...]

Ja daar heb ik ook geen moeite mee hoor. Hoeveel kilo moet/wil je nog van jezelf eraf? En gaat het makkelijk of erg langzaam vanwege leeftijd of iets anders? Dat scheelt ook vaak... een kilo of 25.... en ik ben 44

als ik echt goed en regelmatig eet, gaat het best goed, niet heel hard, wat ik best zou willen, maar ik weet ook, wat er snel af gaat, is er ook snel bij

Heb alleen ook een eetstoornis en die is geregeld wat lastig en sterker dan ik
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:50:

[...]

een kilo of 25.... en ik ben 44

als ik echt goed en regelmatig eet, gaat het best goed, niet heel hard, wat ik best zou willen, maar ik weet ook, wat er snel af gaat, is er ook snel bij

Heb alleen ook een eetstoornis en die is geregeld wat lastig en sterker dan ik 25 kilo en dan zit je weer op een gezond bmi? Op zich is dat best te doen. Maarja die knop omdraaien met een eetstoornis is wel verrekte lastig!
Ik wil een saloon. Met van die deuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven