Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
woensdag 9 maart 2016 om 14:57
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 14:54:
[...]
25 kilo en dan zit je weer op een gezond bmi? Op zich is dat best te doen. Maarja die knop omdraaien met een eetstoornis is wel verrekte lastig! dan zit ik net op een gezond BMI
[...]
25 kilo en dan zit je weer op een gezond bmi? Op zich is dat best te doen. Maarja die knop omdraaien met een eetstoornis is wel verrekte lastig! dan zit ik net op een gezond BMI
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 9 maart 2016 om 15:00
woensdag 9 maart 2016 om 15:01
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 14:39:
[...]
ik ben sowieso veel te zwaar en ik was lekker bezig met afvallen, maar ergens gaat het dan toch weer mis en nee, die zeekoe valt niet mee Maar jij bent toch gewoon een dolfijntje?
[...]
ik ben sowieso veel te zwaar en ik was lekker bezig met afvallen, maar ergens gaat het dan toch weer mis en nee, die zeekoe valt niet mee Maar jij bent toch gewoon een dolfijntje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 9 maart 2016 om 15:27
woensdag 9 maart 2016 om 15:31
Wie en waar werd er over Nina Simone - Don't let me be misunderstood geschreven?
Ik hoor net dat er een film over haar leven komt.
Even zelf nalezen voor de bijzondere details.
O ja, ik vergiste me in het origineel. Ik noemde Santa Esmeralda, maar het is van Nina.
Deze ken ik wel van haar: https://www.youtube.com/watch?v=eYSbUOoq4Vg My baby cares for me.
Ik hoor net dat er een film over haar leven komt.
Even zelf nalezen voor de bijzondere details.
O ja, ik vergiste me in het origineel. Ik noemde Santa Esmeralda, maar het is van Nina.
Deze ken ik wel van haar: https://www.youtube.com/watch?v=eYSbUOoq4Vg My baby cares for me.