Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Oh Yette wat naar!

Mijn moeder vergeet ook vanalles (ze is 84) en lijkt daar totaal niet mee te zitten. Ik zou het zó eng vinden bij mezelf!
The owls are not what they seem
Yette
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Al zegt dat niet zo heel veel.

Wat naar dat je er zo bang van wordt. Moet een rotgevoel zijn.
De acute fases kan je voorkomen met epilepsie medicatie. We denken (hopen!!!) dat alleen tijdens die fases de gaten in het verleden ontstaan.

Maak ik eens iets spannendste mee, weet ik het niet meer volgens mijn dochter waren het nog knappe brandweermannen ook

@ LV, ik kan online niks vinden.
Er zijn wereldwijd ook maar +/- 100 gevallen omschreven, Leo. Heul interessant voor de wetenschap. Ik ben naast patiënt ook proefkonijn van een prof. aan de Radboud Uni en heb contact met een franse neuropsycholoog. Hoezee.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 17:11:

Maak ik eens iets spannendste mee, weet ik het niet meer volgens mijn dochter waren het nog knappe brandweermannen ook

Ja lullig is dat. Zoon baalt er ook nog steeds van dat hij buiten westen was tijdens zijn helikoptervlucht.
Kan ik me helemaal voorstellen, LV. Zou gaaf zijn als ze hem eens in zo'n heli lieten kijken.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 17:25:

Kan ik me helemaal voorstellen, LV. Zou gaaf zijn als ze hem eens in zo'n heli lieten kijken.Dat wordt hem niet meer vrees ik, want voor Make A Wish of zo is ie bij lange na niet zielig genoeg meer . Ik zit nog wel te denken over een helivluchtje boven Zutphen of zo, als verjaardagscadeautje. Als ik dan maar niet mee hoef want ik doe het al in mijn broek als ik er aan denk
Google leert me dat je soms traumaheli's kan bezichtigen tijdens De Traumadag (georganiseerd door verschillende ziekenhuizen) maar misschien ook wel bij het voor kinderen heel spannende '112 on wheels' in Venlo.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 18:07:

Google leert me dat je soms traumaheli's kan bezichtigen tijdens De Traumadag (georganiseerd door verschillende ziekenhuizen) maar misschien ook wel bij het voor kinderen heel spannende '112 on wheels' in Venlo.Oh die traumadag klinkt wel heel leuk! Daar ga ik ook even op googlen, dank je! Zoon is wel bij vol bewustzijn in een ambulance vervoerd, en dat vond ie helemaal geweldig. Hij lag helemaal te glunderen toen hij erin werd geschoven
Ik heb 112 on Wheels in m'n agenda gezet voor de jongste (10) - dus mocht je mee willen rijden ...

Hoor net dat we uit eten gaan doeg!
Wanneer en waar is zoiets? Zal eens google of ik iets vind bij ons in de buurt. Broertje gaat dat misschien ook nog wel leuk vinden.
Heftig Yette.

Ik heb bijna de hele middag geslapen. Moest twee belangrijke dingen doen, slapen was belangrijker. Zo moe, zo doodmoe. ni gaat het wel weer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Rouwen is ook heftig en het kost veel energie. Slaap als je dat nodig hebt!
quote:barbaracartland schreef op 28 februari 2016 @ 11:17:

[...]

Ja, dat hadden wij ook kunnen doen. Ik ben er wel van geschrokken. Ik vind het juist zo leuk aan onze relatie dat we nog wat klierderig zijn soms, dat we elkaar graag plagen. Maar het moet natuurlijk geen geld kosten, potverdrie.

Vind ik hier ook leuk. Ik win meestal verbaal, man snoert me de mond door me de slappe lach te bezorgen. Is hij olympisch kampioen in.

Dag allen, ik ben weer thuis. Fijn met uitzicht (net zoals in de kroeg). Vreemde nacht/ochtend gehad. Zussen waren allen bij moeder zonder echtgenoten en kinderen. Leek even alsof we 30 terug in de tijd waren. En ik weet nu dat moeder tegelijk heel verdrietig kan zijn en kan glunderen en kan troosten en kan relativeren en ons op onze kop kan geven. Die vrouw heeft het multitasken uitgevonden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond, je moeder klinkt echt als een geweldige vrouw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Die bank is zooooo moooi Wollie!
quote:rosanna08 schreef op 28 februari 2016 @ 20:09:

Oudblond, je moeder klinkt echt als een geweldige vrouw Ze is zeker niet de makkelijkste, maar hoe ouder ik word, hoe meer ik besef wat voor een geweldig mens mij gebaard heeft. Zo dankbaar voor!
Oh Yette, dat durf ik me niet eens voor te stellen. Is jouw casus in verband te brengen met zoon's beeld of is het puur toeval?
Blond, fijn dat het goed was bij je moeder, ze klinkt als een bijzondere vrouw, lekker eigenzinnig.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2016 @ 20:10:

Die bank is zooooo moooi Wollie!Dank je.
quote:rosanna08 schreef op 28 februari 2016 @ 20:09:

Oudblond, je moeder klinkt echt als een geweldige vrouw Vind ik ook....
Oudblond, hopelijk was het behalve de reden ook fijn om samen te zijn.
De tegen-de-kou-ingepakte-Leo

Ik ben emotioneel, maar ook bizar genoeg een soort van blij. Zussen en moeder waren onder een dak vannacht. En best puberaal gevochten om de badkamers *Nee barb, geen gewonden of kosten veroorzaakt* Moeder stelde meteen het schema op ! Samen ontbeten en gaan groeten vanochtend. Moeder kan bijna niet meer lopen maar wilde absoluut uit haar rolstoel om haar broer de laatste eer te geven. Mijn hartje trok het bijna niet toen ze zo liefdevol rechtop naast hem ging staan, haar hand op zijn handen legde en hem vertelde dat ze blij voor hem was, blij dat hij geen pijn heeft moeten lijden. En terwijl ik dit tik dringt weer maar eens tot me door hoeveel pijn mijn moeder heeft. Shitzooi.
Ach lieverd toch.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven