Het Stamcafé VII
vrijdag 18 maart 2016 om 11:35
vrijdag 18 maart 2016 om 11:38
vrijdag 18 maart 2016 om 12:09
quote:-KING- schreef op 17 maart 2016 @ 21:53:
in the overlook hotel zit ook een bar.
[afbeelding] <<<----- FORBIDDEN
[afbeelding]
Hé, dit ken ik. Gezien via het scherm.
Aan de bar zit Jan de zoon van Nikkel. Of hij scheen als een son. Zat in een hol?
Vernikkelen is oud-Nederlands voor kouw-kleumen. De rillingen over de rug... Is dat ook goed?
Jordanees zegt "Blauwbekken"
Nou, Noordpool? Noorderlicht was ook in Nederland zichtbaar. Hoef je niet zo ver weg te gaan.
Maar ik ga lekker uit mijn broek straks...
(* Voor het gemak - t'ís koud buiten - laat ik het dak zitten waar het ligt. Daar gaat alleen een bericht uit via typende vingers. *)
Jan hakt met een bijltje... Ik doe het anders. Whoooooooo... *)
Ik ga een nieuwe broek passen. En als ze passen dan koop ik er twee. Eindelijk weer een passende broek?
Over een paar dagen is een jaar lang geen broek kopen voorbij.
Verklap alleen dat het plaatje Jack Nickelson aan de bar is in The shining.
In die film is hij zo gek als deze
Lekker weekeinde! Met feel
in the overlook hotel zit ook een bar.
[afbeelding] <<<----- FORBIDDEN
[afbeelding]
Hé, dit ken ik. Gezien via het scherm.
Aan de bar zit Jan de zoon van Nikkel. Of hij scheen als een son. Zat in een hol?
Vernikkelen is oud-Nederlands voor kouw-kleumen. De rillingen over de rug... Is dat ook goed?
Jordanees zegt "Blauwbekken"
Nou, Noordpool? Noorderlicht was ook in Nederland zichtbaar. Hoef je niet zo ver weg te gaan.
Maar ik ga lekker uit mijn broek straks...
(* Voor het gemak - t'ís koud buiten - laat ik het dak zitten waar het ligt. Daar gaat alleen een bericht uit via typende vingers. *)
Jan hakt met een bijltje... Ik doe het anders. Whoooooooo... *)
Ik ga een nieuwe broek passen. En als ze passen dan koop ik er twee. Eindelijk weer een passende broek?
Over een paar dagen is een jaar lang geen broek kopen voorbij.
Verklap alleen dat het plaatje Jack Nickelson aan de bar is in The shining.
In die film is hij zo gek als deze
Lekker weekeinde! Met feel
vrijdag 18 maart 2016 om 12:25
vrijdag 18 maart 2016 om 12:27
quote:yette schreef op 18 maart 2016 @ 12:19:
Waardeloos, Oudblond!
Ik heb ondertussen anderhalve klapkrat vol ongebruikte spullen uit de keuken gehaald. Geloof dat we zo'n beetje alles twee-driedubbel hebben. Brengt me op het volgende dilemma: weggooien of een kind op kamers doen?Als het goede spullen zijn is het toch fijn om ze aan iemand te geven die het kan gebruiken? Ik woon in een flatgebouw en als er iets 'werkends' de deur uitgaat en ik weet niet wie het kan gebruiken, leggen we het in de centrale hal. Als het eind van de dag niet door iemand meegenomen is, gaat het naar de kringloop.
Waardeloos, Oudblond!
Ik heb ondertussen anderhalve klapkrat vol ongebruikte spullen uit de keuken gehaald. Geloof dat we zo'n beetje alles twee-driedubbel hebben. Brengt me op het volgende dilemma: weggooien of een kind op kamers doen?Als het goede spullen zijn is het toch fijn om ze aan iemand te geven die het kan gebruiken? Ik woon in een flatgebouw en als er iets 'werkends' de deur uitgaat en ik weet niet wie het kan gebruiken, leggen we het in de centrale hal. Als het eind van de dag niet door iemand meegenomen is, gaat het naar de kringloop.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 maart 2016 om 12:28
quote:yette schreef op 18 maart 2016 @ 12:19:
Waardeloos, Oudblond!
Ik heb ondertussen anderhalve klapkrat vol ongebruikte spullen uit de keuken gehaald. Geloof dat we zo'n beetje alles twee-driedubbel hebben. Brengt me op het volgende dilemma: weggooien of een kind op kamers doen?Dat laatste. Zet het op een Facebookhoek. Studenten en starters zijn er blij mee.
Waardeloos, Oudblond!
Ik heb ondertussen anderhalve klapkrat vol ongebruikte spullen uit de keuken gehaald. Geloof dat we zo'n beetje alles twee-driedubbel hebben. Brengt me op het volgende dilemma: weggooien of een kind op kamers doen?Dat laatste. Zet het op een Facebookhoek. Studenten en starters zijn er blij mee.
vrijdag 18 maart 2016 om 12:34
Dat laatste Yet.
Over een poosje dan.
Wat naar voor je. Begrijpelijk dat je het forum even moe bent.
Fijn dat het er bij hoort maar jij zit er intussen maar mooi mee.
Toch erg fijn je te zien.
Oudblond, arme lieverd!
Je zit nu wel binnen toch? Niet meer op het balkon?
Hier miezert het motregen.
Hou je maar lekker warm.
Over een poosje dan.
Wat naar voor je. Begrijpelijk dat je het forum even moe bent.
Fijn dat het er bij hoort maar jij zit er intussen maar mooi mee.
Toch erg fijn je te zien.
Oudblond, arme lieverd!
Je zit nu wel binnen toch? Niet meer op het balkon?
Hier miezert het motregen.
Hou je maar lekker warm.
vrijdag 18 maart 2016 om 12:36
vrijdag 18 maart 2016 om 12:44
quote:Eleonora-1 schreef op 18 maart 2016 @ 12:36:
Hebben jullie mijn belastingdienstcommercial al op de radio gehoord?
Ik zeg 'moeilijk, moeilijk, zó moeilijk is het helemaal niet hoor. Mijn mán, díe is moeilijk. Vergelijken bij hem is dit een feest. (en dan zegt Anna Drijver; u mag weer aangifte doen...)
Misschien geinig om te weten.Ik ga er eens op letten!
Hebben jullie mijn belastingdienstcommercial al op de radio gehoord?
Ik zeg 'moeilijk, moeilijk, zó moeilijk is het helemaal niet hoor. Mijn mán, díe is moeilijk. Vergelijken bij hem is dit een feest. (en dan zegt Anna Drijver; u mag weer aangifte doen...)
Misschien geinig om te weten.Ik ga er eens op letten!
vrijdag 18 maart 2016 om 12:52
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 12:09:
Dag Lady! Het gaat bagger. Pijn en koorts. Ik kan niet praten en niet slikken en niet slapen. Ik lijk wel een kwijlende peuter. Zo weer naar de HA.
Jakkes. Sterkte! Veel thee met honing óf waterijsjes. Wat bij jou het beste werkt.
Dag Lady! Het gaat bagger. Pijn en koorts. Ik kan niet praten en niet slikken en niet slapen. Ik lijk wel een kwijlende peuter. Zo weer naar de HA.
Jakkes. Sterkte! Veel thee met honing óf waterijsjes. Wat bij jou het beste werkt.
The owls are not what they seem
vrijdag 18 maart 2016 om 13:42
Dank je wel voor de bloemen!
Ik wilde aardbeien afgeven, maar die moeten nog groeien... Is heel moeilijk om dat via zaad te doen.
En nu krijg ik een biologische zaaitabel op wikipedia. https://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_zaaitabel
Ik ben blij. Misschien dat de aardbeien gaan lukken. De zaadjes zijn heel klein en meestal een hybride soort.
Je weet nooit wat uit het zaad van de kinderen komt. Maar variatie doet ook lekker eten.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... erries.jpg Zie de bronvermeling. Witte aardbeien... Apart!
Ik lever misschien nog een bakje kant en klaar van de super af. Ik ga andere dingen doen.
Ik kom teveel wetenswaardig en interessant tegen.
Ik wilde aardbeien afgeven, maar die moeten nog groeien... Is heel moeilijk om dat via zaad te doen.
En nu krijg ik een biologische zaaitabel op wikipedia. https://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_zaaitabel
Ik ben blij. Misschien dat de aardbeien gaan lukken. De zaadjes zijn heel klein en meestal een hybride soort.
Je weet nooit wat uit het zaad van de kinderen komt. Maar variatie doet ook lekker eten.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... erries.jpg Zie de bronvermeling. Witte aardbeien... Apart!
Ik lever misschien nog een bakje kant en klaar van de super af. Ik ga andere dingen doen.
Ik kom teveel wetenswaardig en interessant tegen.
vrijdag 18 maart 2016 om 13:58