Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 20:48:

[...]

daar trek je je toch niks van aan?

Peer pressure is wel een dingetje voor me. Ik wil altijd heel graag mijn best doen leuk gevonden te worden.

Kinderen op rtl4 zingen "i want you to want me, i'm begging you to beg me." Ik kan veel hebben, maar behalve dat het een gruwelijke verkrachting is van een geniaal nummer, is het ook een mallotige tekst voor kinderen van 9
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Nou ja dat bedoel ik. En als ik dan ook nog moet gaan bleren om andermans niet jofele levensgeschiedenis is het eind helemaal zoek.Eens. Ik ben zo blij dat mijn man dat snapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 20:54:

[...]

Peer pressure is wel een dingetje voor me. Ik wil altijd heel graag mijn best doen leuk gevonden te worden.

Kinderen op rtl4 zingen "i want you to want me, i'm begging you to beg me." Ik kan veel hebben, maar behalve dat het een gruwelijke verkrachting is van een geniaal nummer, is het ook een mallotige tekst voor kinderen van 9Meid wat zal t jou toch jeuken als een ander je niet leuk vindt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Humor is des duivels oorkussen.

Ofzeau.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 20:57:

[...]

Meid wat zal t jou toch jeuken als een ander je niet leuk vindt?Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.
Mijn Kerstster leeft nog steeds.
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:00:

Mijn Kerstster leeft nog steeds.Zout water geven.

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.Nou, ik vind jou leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.Is toch juist heel normaal?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.

Graag grapjes.

Ik vind jouw humor weergaloos.

Altijd blij als ik je zie.

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.

Eens.

Volgens mij vind iedereen het fijn om leuk gevonden te worden en vervelend als iemand die jij zelf leuk vindt, jou helemaal niet leuk blijkt te vinden.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 21:02:

[...]

Zout water geven.

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.Ook dan, lekker belangrijk. Dan is diegene dus niet zo bijzonder, leuk of intelligent.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:04:

[...]

Eens.

Volgens mij vind iedereen het fijn om leuk gevonden te worden en vervelend als iemand die jij zelf leuk vindt, jou helemaal niet leuk blijkt te vinden.

Moet is dwingend.

Die ander moet mij niet leuk vinden. Ik zou het dan wel weer leuk vinden als diegene mij ook leuk vindt

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.

O dat herken ik.

Leuk gevonden worden door iedereen hoeft niet maar van sommige mensen wil je gewoon graag dat ze jou óók leuk vinden, zoals jij hun/hen/hunnie.

[...]

Het ligt er een beetje aan wie me niet leuk vindt. De meeste mensen doen me niet zoveel, maar als ik iemand bijzonder vind, of leuk, of intelligent, dan moet diegene mij ook leuk vinden. Dat is vast iets psychisch, uit mijn jeugd verklaarbaar.Ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben toch? Is gewoon jammer als je iemand heel erg leuk vind en het is niet wederzijds.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:06:

[...]

O dat herken ik.

Leuk gevonden worden door iedereen hoeft niet maar van sommige mensen wil je gewoon graag dat ze jou óók leuk vinden, zoals jij hun/hen/hunnie.hullie
I like being a mess. It's who I am.

Mijn Kerstster leeft nog steeds.Chloor wil nog wel eens helpen.
Ik heb je smileys even geüpt Moi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, goed van jou Nous!
Ik moet een 'twee voor twaalf app'. Had 2 keer het woord eerder
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Moet is dwingend.

Die ander moet mij niet leuk vinden. Ik zou het dan wel weer leuk vinden als diegene mij ook leuk vindt

Ik heb het toch ook niet over moeten?

Niemand moet mij leuk vinden, maar ik kan het wel heel jammer vinden als iemand waarvan ik denk: hee, die is leuk! Mij totaal niet ziet zitten, of in ieder geval die indruk geeft. Ik overleef het verder wel, maar het levert wel een egodeukje op ofzo.
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:07:

[...]

Chloor wil nog wel eens helpen.
ik denk dan 'joh, als jij mij niet leuk vindt ben jij het niet waard om leuk gevonden te worden.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:09:

[...]

Ik heb het toch ook niet over moeten?

Niemand moet mij leuk vinden, maar ik kan het wel heel jammer vinden als iemand waarvan ik denk: hee, die is leuk! Mij totaal niet ziet zitten, of in ieder geval die indruk geeft. Ik overleef het verder wel, maar het levert wel een egodeukje op ofzo.Brb wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven