Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:17:

Ik kom irl naar het schijnt ook vaak over alsof ik alles prima voor elkaar heb en het allemaal soeverein oplos. Ik vind het ook gewoon te spannend om vriendjes te maken, jongens.Je komt op mij over als iemand die áltijd interessante/grappige/verstandige dingen te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Valt het grijs wel minder op!Ik word nog steeds nauwelijks grijs.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Waarom?

misschien kan je dan nog eens iets aan jezelf verbeteren.

Al is altijd maar denken dat het aan de ander ligt natuurlijk wel lekker makkelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Wat lief.....

Ik krijg al maanden berichten van iemand in messenger die zó graag vrienden wil zijn dat mijn glazuur van mijn kiezen springt.

Laatst heb ik gezegd dat ik het niet zo zie zitten, al haar plannen om beste vriendinnen te worden.

Ik krijg het nóg warm als ik er aan denk.Oh echt? En dan ook gewoon blijven proberen? Dan heb je echt wel een bord voor je hoofd zeg
I like being a mess. It's who I am.

[...]

Wat hárd!

Ja?

Maar wat is het alternatief?

Doen alsof tot in lengte van dagen?

Blokkeren?

Ik ben zo lief mogelijk geweest...

[...]

Wat hárd!Niet hard genoeg als de boodschap niet aankomt.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Ik zal je niet meer lastig vallen.

Héh, gelukkig.....

quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:23:

[...]

Héh, gelukkig.....

Je was niet erg duidelijk hoor.
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Als ik doe alsof ik onnozel ben, vind ik het ook niet vervelend. Maar als ik nog niets gezegd heb en mensen hebben me al in een hokje gestopt, kan ik dat maar matig waarderen.

Ik word nog wel eens in het hokje 'simpele blonde Tokkie' gestopt. Heeft ook met een vrij onhandige keuze te maken, winterjastechnisch gezien.

Ik vind je een heerlijk mens.

Al genoeg veren gehad zo ondertussen? Ego weer helemaal intact?
quote:AllyMcBeal schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Oh echt? En dan ook gewoon blijven proberen? Dan heb je echt wel een bord voor je hoofd zeg

Het is nu stil.

Maar het ging echt om dagelijks he....
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Ik word nog steeds nauwelijks grijs.

Ik ook (niet).

Sommige mensen van mijn leeftijd zijn al helemaal grijs, op het witte af. En ik loop werkelijk te zoeken naar grijze haren. Ik snap het niet, want mijn moeder en mijn zus werden allebei ver voor hun dertigste al vet grijs.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Haha, die ken ik. En dan moet je nodig in een wasserij gaan werken, want dan ziet niemand je voor vol aan .

Maar ik troost me er maar mee dergelijke mensen niet voor vol aan te zien, want laten we wel wezen het is wel een beetje dom om er maar meteen vanuit te gaan dat iemand een IQ heeft van 3 omdat ie in een wasserij werkt. En tegenwoordig pest ik dergelijke mensen ook een beetje. Ga ik hele ingewikkelde zinsconstructies gebruiken in een gesprek over een vermiste onderbroek, gewoon om te zieken.Absoluut waar wat je zegt en leuk dat je ze kunt pesten. Ik probeer ook niet zelf zo'n trut te zijn die mensen al beoordeelt voor ik ze gesproken heb. Ik sta soms versteld van hoe groot het verschil kan zijn tussen beeld en werkelijkheid. De arrogante tutten van het schoolplein, die zich heel wat vinden met hun hbo-diploma en hun man met een lease-auto, die neerkijken op de nogal jonge moeders die rommelbaantjes hebben, maar met wie je veel leukere gesprekken kunt voeren. Gewoon, omdat het veel leukere mensen zijn.
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Als ik doe alsof ik onnozel ben, vind ik het ook niet vervelend. Maar als ik nog niets gezegd heb en mensen hebben me al in een hokje gestopt, kan ik dat maar matig waarderen.

Ik word nog wel eens in het hokje 'simpele blonde Tokkie' gestopt. Heeft ook met een vrij onhandige keuze te maken, winterjastechnisch gezien.

Op mijn werk is het vooral de combi werkplek en vrouw. Daar kan ik echt zo giftig om worden.

Dat mijn ex doet alsof mijn IQ onder de 40 zit kan me dan weer niet zoveel schelen. Maar de apotheker die tegen me praat alsof ik Down heb als ik mijn medicatie ophaal weer wel.

Context dus
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Ja?

Blokkeren?

Ik ben zo lief mogelijk geweest...Het blijft lastig. Je moet op een gegeven moment wel hard zijn denk ik.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Ja?

Blokkeren?

Ik ben zo lief mogelijk geweest...Lastig hè, ironie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:24:

[...]

Je was niet erg duidelijk hoor.

Ik zei: 'misschien dat je in die Ikea kan blijven wónen en dat ze daar géén internet hebben.'

Liefdevol maar duidelijk, dacht ik.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 21:24:

[...]

Ik ook (niet).

Sommige mensen van mijn leeftijd zijn al helemaal grijs, op het witte af. En ik loop werkelijk te zoeken naar grijze haren. Ik snap het niet, want mijn moeder en mijn zus werden allebei ver voor hun dertigste al vet grijs.

Behalve die zus had ik dit kunnen schrijven.

Mijn twee beste vriendinnen zijn allebei al jaren en jaren grijs, mijn moeder was rond haar 35e helemaal grijs en mijn vader ook al vrij jong.

En bij mij blijft het bij een paar grijze haren.
Het leek alsof ik hengelde naar complimenten. Onderbewust deed ik dat vast, maar het was niet met opzet. Heus. Heus.
Niet grijs. Mensen met mijn haarkleur worden langzaam kleurloos. Daar wacht ik nu op, maar ik lijk rossiger te worden.
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Ik word nog steeds nauwelijks grijs.Ik ook niet hoor, daar niet van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Behalve die zus had ik dit kunnen schrijven.

Mijn twee beste vriendinnen zijn allebei al jaren en jaren grijs, mijn moeder was rond haar 35e helemaal grijs en mijn vader ook al vrij jong.

En bij mij blijft het bij een paar grijze haren.Toch van de melkboer dan.
Zo jullie hebben lekker doorgekletst. Nog iets belangrijks gemist?

Na mijn werk gekookt, gegeten en toen gewinkeld, nu met thee op de bank, maar geen zin in bijlezen.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Ik zei: 'misschien dat je in die Ikea kan blijven wónen en dat ze daar géén internet hebben.'

quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:26:

Het leek alsof ik hengelde naar complimenten. Onderbewust deed ik dat vast, maar het was niet met opzet. Heus. Heus.Smoesjes
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven