Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 maart 2016 @ 10:44:

[...]

Ja! hier hebben ze hem nog, ga hem gelijk bestellen. Zo cool, Spaanse?? deodorant. Ik hoop dat het lukt!
quote:SaveTheDay schreef op 12 maart 2016 @ 10:24:

Gut, moeilijk te missen

Nog nooit binnen geweest maar wel de moeite waard zo te zien.

Ik koop kaas bij Kaamps.

[afbeelding]Ik haal er niet alleen kaas. Ze hebben ook zalige Spaanse en Italiaanse hammen en worsten en nog veel meer heerlijkheden.
Alle reacties Link kopieren
Mss een stuk of 10 bestellen, Stone, want het is idd bijna nergens meer te vinden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 12 maart 2016 @ 10:44:

[...]

Jeej, wat goed!
quote:yasmijn schreef op 12 maart 2016 @ 10:45:

[...]

Ik haal er niet alleen kaas. Ze hebben ook zalige Spaanse en Italiaanse hammen en worsten en nog veel meer heerlijkheden.Man mag dus niet mee naar binnen
quote:feow schreef op 12 maart 2016 @ 00:14:

Hatsetats,

Schop sommige konten morgen/straks.

Thnx. De show start pas om 17 uur, weet niet hoe laat ik mag

Tattou, geen entree liedjes gelukkig
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveTheDay schreef op 12 maart 2016 @ 10:47:

[...]

Man mag dus niet mee naar binnen Haha!
Gelukt LV?

Binnen een uur alle Doe Maar tickets de deur uit!

Gisteravond om 23.00uur stond de eerste Doe Maar fan al voor de deur, vanochtend rond 10uur begon de rij hard te groeien. Na een klein uur waren we door alle tickets heen, toen stonden er nog ruim 200 mensen buiten de poort te hopen op een kaartje. De Stentor was ook aanwezig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aaaahh jasses, als ze nou maar niet voor Jan Hen voor die deur heeft gelegen.
Wat is VF traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Bij jullie ook?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 11:08:

Aaaahh jasses, als ze nou maar niet voor Jan Hen voor die deur heeft gelegen.Ze heeft de duim omhoog toch!
Goedemorgen

Verjaardag weer overleefd, super leuk cadeau gehad van de kinderen. Zelf geknutseld.

Wat een lekker weer is het zeg, echt zo fijn dat de lente er weer aankomt.

Fijne dag
Bij mij is het forum nog niet traag, ik zeg, nog niet.
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2016 @ 11:08:

Wat is VF traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Bij jullie ook?Nee hoor, ik knal er doorheen, hop, hop, hop ga ik.
Jij ook een fijne dag Bri!
LV: waar ben je nu? Meld je, zsm
quote:doornroosje9 schreef op 12 maart 2016 @ 10:45:

Mss een stuk of 10 bestellen, Stone, want het is idd bijna nergens meer te vinden.Dit dus!
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2016 @ 11:08:

[...]

Ze heeft de duim omhoog toch!

O ja, nou, dan jeeeeejjjj!

In de rij voor kaartjes, dat is lang geleden

Gameday vandaag! Uitgeslapen tot 1030 uur. Lekker. De hele dag een beetje aankeutelen en zorgen dat ik een beetje leuk de ring in ga (om vervolgens mn bitje in te doen en een hoofdbeschermer op en er in 1 klap uitzie als het achterlijke nichtje hahaha)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 12 maart 2016 @ 11:24:

Gameday vandaag! Uitgeslapen tot 1030 uur. Lekker. De hele dag een beetje aankeutelen en zorgen dat ik een beetje leuk de ring in ga (om vervolgens mn bitje in te doen en een hoofdbeschermer op en er in 1 klap uitzie als het achterlijke nichtje hahaha)

Good luck Hats! Kick some ass!!!!

quote:hatsetats schreef op 12 maart 2016 @ 11:24:

Gameday vandaag! Uitgeslapen tot 1030 uur. Lekker. De hele dag een beetje aankeutelen en zorgen dat ik een beetje leuk de ring in ga (om vervolgens mn bitje in te doen en een hoofdbeschermer op en er in 1 klap uitzie als het achterlijke nichtje hahaha)Schop kont straks!
Waarom is het zo druk in de trein?
Omdat het zaterdag en mooi weer is? Omdat de meeste vrij hebben vandaag?
Life is short. Eat dessert first.
Ohja, allemaal vrij logisch.

Zit in een stiltecoupe, maar het is niet stil te noemen.
Een een snelle zwaai, ga zo met vijf vriendinnen richting hotel voor een rustig en bedaard avondje uit.

De benen zijn gefake-tanned en zit nu een groene smoothie the drinken om mijn lijf voor de gek te houden.

Was helass om 6 uur al wakker en om 9.30u zat ik al ergens diep in de bergen om jongste voor een dagje scouten af te zetten dus eigenlijk ben ik best wel een beetj moe nu. Nou ja komt vast goed straks.

Oud wat irritant is dat he als alles tegelijk kapot gaat. Hier inderdad precies zo. Beide auto's vallen van ellende uit elkaar, pas een nieuwe wasmachine moeten kopen en de droger is ook niet meer verantwoord, dat ding maakt een klereherrie niet normaal. Nou ja, gelukkig is het lente, dus we zulllen hem niet veel nodig hebben. Shit, bedenk me dat ik nog een was op moet hangen, doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven