Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 25 maart 2016 om 01:57
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 01:53:
Hebben jullie geen slaap?Nee, ik ga morgen voor een weekend weg en ben na mijn werk bezig geweest met alle voorbereidingen, dan nog met The Passion en te gezellig hier. Opeens was mijn gewone tijd om naar bed te gaan al lang voorbij en ik helemaal klaarwakker en nú... weet niet, kan ik niet mijn laptop dichtklappen.
Hebben jullie geen slaap?Nee, ik ga morgen voor een weekend weg en ben na mijn werk bezig geweest met alle voorbereidingen, dan nog met The Passion en te gezellig hier. Opeens was mijn gewone tijd om naar bed te gaan al lang voorbij en ik helemaal klaarwakker en nú... weet niet, kan ik niet mijn laptop dichtklappen.
vrijdag 25 maart 2016 om 02:09
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 02:00:
Hoe was the passion en wat ga je doen qua weekend Ik?
The Passion mwaa, niet echt leuk dit jaar, tenminste mij kon niet raken. Maar goed, was al blij dat toch is was ivm met passen en zo in Nederland. Ik ben heel religieus opgevoed, (katholiek) heb religie al vele jaren geleden uit mijn leven verbannen. Nou ja een beetje nostalgie van vroeger.
Ik ga naar Groningen!! nooit geweest en heb zin in. We gaan met een groep vrienden.
Hoe was the passion en wat ga je doen qua weekend Ik?
The Passion mwaa, niet echt leuk dit jaar, tenminste mij kon niet raken. Maar goed, was al blij dat toch is was ivm met passen en zo in Nederland. Ik ben heel religieus opgevoed, (katholiek) heb religie al vele jaren geleden uit mijn leven verbannen. Nou ja een beetje nostalgie van vroeger.
Ik ga naar Groningen!! nooit geweest en heb zin in. We gaan met een groep vrienden.
vrijdag 25 maart 2016 om 02:12
quote:Ikhierhuh schreef op 25 maart 2016 @ 02:09:
[...]
Ik ga naar Groningen!! nooit geweest en heb zijn in. We gaan met een groep vrienden.
Mij trekt the passion totaal niet maar goed, dat heeft dan vooral met de liedjes te maken vaak. Misschien ben ik te verknocht aan Jesus Christ Superstar haha!
Ik ben agnost maar enórm fan van JC. Serieus.
Groningen, nah, wat gezellig!
We kunnen zwaaien.
Als ik op zolder ga staan dan want het is hier vijftig km vandaan.
[...]
Ik ga naar Groningen!! nooit geweest en heb zijn in. We gaan met een groep vrienden.
Mij trekt the passion totaal niet maar goed, dat heeft dan vooral met de liedjes te maken vaak. Misschien ben ik te verknocht aan Jesus Christ Superstar haha!
We kunnen zwaaien.
vrijdag 25 maart 2016 om 02:16
quote:Eleonora-1 schreef op 25 maart 2016 @ 02:12:
[...]
We kunnen zwaaien.
Dit jaar earen de liedjes the horror en de zanger was een kopie van Hazes. pff
Ik ben a-religieus
Ik zal heel vaak zwaaien, wie weet kan je mij dan zien. Hahahah
[...]
We kunnen zwaaien.
Dit jaar earen de liedjes the horror en de zanger was een kopie van Hazes. pff
Ik ben a-religieus
Ik zal heel vaak zwaaien, wie weet kan je mij dan zien. Hahahah
vrijdag 25 maart 2016 om 06:33
quote:SaveTheDay schreef op 25 maart 2016 @ 06:32:
Fijn Solo, voor hoelang zijn ze thuis?
Jongste gaat maandag weer terug, oudste blijft.
En mijn opmerking was sarcastisch: oudste moet dringend uit huis, maar er is nergens plek voor hem (ernstig autistisch en geschikte plekken zijn de laatste jaren rap wegbezuinigd). Jongste woont al niet meer thuis en oudste is deze week naar een logeerplek geweest.
Fijn Solo, voor hoelang zijn ze thuis?
Jongste gaat maandag weer terug, oudste blijft.
En mijn opmerking was sarcastisch: oudste moet dringend uit huis, maar er is nergens plek voor hem (ernstig autistisch en geschikte plekken zijn de laatste jaren rap wegbezuinigd). Jongste woont al niet meer thuis en oudste is deze week naar een logeerplek geweest.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 maart 2016 om 06:42
vrijdag 25 maart 2016 om 06:57
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 maart 2016 @ 06:43:
Solo, je zou onlangs nog met iemand gaan praten over je oudste en een oplossing, toch? Is daar niets uitgekomen?
Nope.
Volgende week wel een gesprek over optie B, die eigenlijk optie Z is, zoveel slechter is ie dan optie A, die briljant was. Gemeente is bereid te betalen voor optie A, maar instelling wil het geld (en dat is veel) niet hebben denk ik, want ze zijn niet bereid (of in staat?) de zorg te bieden.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.
Solo, je zou onlangs nog met iemand gaan praten over je oudste en een oplossing, toch? Is daar niets uitgekomen?
Nope.
Volgende week wel een gesprek over optie B, die eigenlijk optie Z is, zoveel slechter is ie dan optie A, die briljant was. Gemeente is bereid te betalen voor optie A, maar instelling wil het geld (en dat is veel) niet hebben denk ik, want ze zijn niet bereid (of in staat?) de zorg te bieden.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.
The best things in life are the ones you can't afford.
vrijdag 25 maart 2016 om 07:01
quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 06:57:
[...]
Nope.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.Wat vervelend. Hopelijk komt er toch iets positiefs uit het gesprek volgende week.
[...]
Nope.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.Wat vervelend. Hopelijk komt er toch iets positiefs uit het gesprek volgende week.