Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 30 april 2016 om 12:28
quote:SaveTheDay schreef op 30 april 2016 @ 12:23:
We halen straks in Duitsland wat biologische spul en luiers, shampoo enzo
Luiers niet nodig
Hebben ze er ook John Frieda voor blondines? Zo ja, wat kost dat?
Ik koop dat altijd bij de Etos, eens in de zoveel maanden 2 voor de prijs van 1, dus dan sla ik een zooi shampoo en conditioner in. Want John Frieda is best duur.
Ik kan nu zeker weer een jaar vooruit, vorige week ingeslagen
We halen straks in Duitsland wat biologische spul en luiers, shampoo enzo
Luiers niet nodig
Ik koop dat altijd bij de Etos, eens in de zoveel maanden 2 voor de prijs van 1, dus dan sla ik een zooi shampoo en conditioner in. Want John Frieda is best duur.
Ik kan nu zeker weer een jaar vooruit, vorige week ingeslagen
zaterdag 30 april 2016 om 12:30
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 12:19:
Ik lig nog op bed, geen zin om op te staan, want dan moet ik boodschappen dien en dus verzinnen wat ik ga eten.
Idem.
Ik verzin vaak dat ik dan maar niet eet. Gooi in de kinderen dan schalen groente en wat noedels en een ei.
Ik lig nog op bed, geen zin om op te staan, want dan moet ik boodschappen dien en dus verzinnen wat ik ga eten.
Idem.
Ik verzin vaak dat ik dan maar niet eet. Gooi in de kinderen dan schalen groente en wat noedels en een ei.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 30 april 2016 om 12:34
quote:yasmijn schreef op 30 april 2016 @ 12:28:
[...]
Luiers niet nodig
Ik kan nu zeker weer een jaar vooruit, vorige week ingeslagen Zal eb'n kiek'n
[...]
Luiers niet nodig
Ik kan nu zeker weer een jaar vooruit, vorige week ingeslagen Zal eb'n kiek'n
zaterdag 30 april 2016 om 12:36