Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 00:22:

Tattou, blijf nou eens uit mijn aura.

Ik zeg nergens 'wat een goed nummer'. Ik ben blij dat Nederland door is.

En hij heeft het goed gedaan.

Zo goed?

Kun je nu weer slapen?Ik slaap altijd goed, thanks
quote:tattou schreef op 11 mei 2016 @ 00:21:

Maar dan nog steeds snap ik het niet echt, ik vind iets goed of niet, en niet alleen omdat ik Nl ben.

Jij bent mij niet en het zal me een zorg zijn of je me begrijpt of niet.

Ik ben blij dat Nederland in de finale zit.

Of jij dat nou snapt of niet. ^^
Wat ik vooral lees uit jouw verhalen, maar dat is misschien totaal offtopic en niet gewenst, is dat je best ontevreden overkomt. Ontevreden met je leven op het moment. Ik heb soms te doen met je vriendje van nu omdat je hangt in het verleden. Zo lees ik je. Ik kan het fout hebben en als dat zo is dan verwijder ik dit weer. Maar volgens mij lezen meerdere mensen jou zo. Je regel dat je hier in het cafe niet mag zuigen maar dat sommigen van jullie wel terug komen naar de napraat om dat toch te doen snap ik ook niet. Maar goed dat heb ik al eerder verteld.
Een beetje dit liedje

Poplife Live by Prince

Toch leuker als je de live versie ziet ^^
Alle reacties Link kopieren
Goh. Was het songfestival?
Vals gaan doen omdat je je betrapt voelt is natuurlijk heel kinderachtig Tattou maar op zich dus wel weer te verwachten van jou. Ik zat er al op te wachten.

Mijn vriend is overigens erg blij met je medelijden. Of ik je hartelijk wilde bedanken.

Bij deze.
quote:yette schreef op 11 mei 2016 @ 01:33:

Goh. Was het songfestival?

Jaaaaaa!

De eerste halve finale was vandaag.

En we zijn door!

Hoe is het met je Yet?
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 01:38:

Vals gaan doen omdat je je betrapt voelt is natuurlijk heel kinderachtig Tattou maar op zich dus wel weer te verwachten van jou. Ik zat er al op te wachten.

Mijn vriend is overigens erg blij met je medelijden. Of ik je hartelijk wilde bedanken.

Bij deze.Betrapt op wat???
En ik doe niet vals, ik vraag je iets....
Ik probeer mensen hier te doorgronden en jij en moi snap ik niet. Julie twee zijn zo vaag met wat je deelt... ik maak er iets van in mijn hoofd en ja dat kan ik volledig fout hebben. Ik vind vooral jullie 2 erg hard overkomen en ik denk vaak, waarom?
Ik krijg bij jouw verhaal, en ik ken je niet dus ik ga echt en alleen af op wat ik hier lees, heel erg vaak dit idee:

Is it him or is it me
quote:yette schreef op 11 mei 2016 @ 01:33:

Goh. Was het songfestival?Kwam ik ook pas achter een paar minuten voor het afgelopen was.
Doe geen moeite verder, je hoeft niet alles te begrijpen of iedereen aardig te vinden toch?

Een heel forum vól mensen, wat zou je je druk maken om Moi of mij?

Laat me gewoon met rust, ik vraag het je nogmaals.
quote:Micchan schreef op 11 mei 2016 @ 01:54:

[...]

Kwam ik ook pas achter een paar minuten voor het afgelopen was. Geeft toch niks, zaterdag is de finale, dan kun je nog cheeren.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 01:54:

Doe geen moeite verder, je hoeft niet alles te begrijpen of iedereen aardig te vinden toch?

Een heel forum vól mensen, wat zou je je druk maken om Moi of mij?

Laat me gewoon met rust, ik vraag het je nogmaals.

Dat wil ik best hoor, maar dan moeten jullie ook op houden met reageren op mij ^^. Ik lees je en ik zeg wat ik van je lees. Zoals jullie mij misschien wel heel fout lezen, of goed? Who knows?

Mij maakt het verder echt niet uit hoor hoe jullie je leven inrichten, dat is aan jullie, maar ben dan wel zo eerlijk met je "practice what you preach". Dat mis ik eigenlijk vaak bij mensen op dit forum.
Als jij daar nou zelf eens mee begint met dat practice what you preach.

Je zegt namelijk wel vaker dat het jou allemaal niet uitmaakt hoe en wat anderen doen.

Bemoei je er dan ook niet mee. ^^

Het is jouw zaak niet.

We kennen elkaar niet en dat wil ik graag zo houden. Goed?

quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 01:55:

[...]

Geeft toch niks, zaterdag is de finale, dan kun je nog cheeren.Ja da's waar. Vind het altijd extra leuk omdat ik dat wel tegelijkertijd kan kijken met Nederland (en ook trashen natuurlijk).
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 02:09:

Als jij daar nou zelf eens mee begint met dat practice what you preach.

Je zegt namelijk wel vaker dat het jou allemaal niet uitmaakt hoe en wat anderen doen.

Bemoei je er dan ook niet mee. ^^

Het is jouw zaak niet.

We kennen elkaar niet en dat wil ik graag zo houden. Goed?

Nee hoor, dat zeg ik zelden, ik vind het heel erg hoe mensen over anderen praten en denken. Dat zag je wel ooit aan mijn waarom trashen mensen topic. Ik hou het graag in het open, als ik kritiek heb op mensen doe ik dat alleen als mensen online zijn, niet achteraf. En ja, ik ben een mens, dus ik trek conclusies, dus als ik een foute conclusie trok, dan vraag ik wat ik verkeerd zag.
Ik ga liever de confrontatie aan dan lullig te praten over mensen als ze er niet bij zijn/geen weerwoord hebben (napraat) Ik vind dat niet eerlijk dus als ik een vraag heb vraag ik het rechtstreeks. Misschien vraag ik te veel, dat kan inderdaad
Anyways, ik denk dat ik met mijn conclusie van jou best goed zit. Je klinkt ontevreden en je bent ontevreden. Denk ik.
Tattou, in de napraat kan iedereen mee komen praten.

Ook zij waar over gesproken wordt.

Hoef jij je niet als een soort Lancelot voor op te werpen hoor.

Is, als jij dat doet, terwijl je zelf zo vaak zuigt om het zuigen, meestal toegespitst op 1 persoon, en daar ook nog eens heel consequent lang en oeverloos mee doorgaat een beetje erg ongeloofwaardig natuurlijk.

quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 02:27:

Tattou, in de napraat kan iedereen mee komen praten.

Ook zij waar over gesproken wordt.

Hoef jij je niet als een soort Lancelot voor op te werpen hoor.

Is, als jij dat doet, terwijl je zelf zo vaak zuigt om het zuigen, meestal toegespitst op 1 persoon, en daar ook nog eens heel consequent lang en oeverloos mee doorgaat een beetje erg ongeloofwaardig natuurlijk.

Ik heb die regel van niet zuigen niet opgesteld he ^^
En het feit dat ik dat consequent doe betekent dat ik het meen, bij sommige personen. Ik zie iets wat niet klopt in hun zelf opgestelde regels.
Bij deze nomineer ik het woord "oprecht" trouwens alvast voor woord van het jaar 2016 en al die jaren before, dat woord komt me op dit forum echt de strot uit.
Controversy ^^

People call me rude...

Prince – Controversy Lyrics

I just can't believe all the things people say Controversy

Am I black or white? Am I straight or gay? Controversy

Do I believe in God? Do I believe in me? Controversy

Controversy Controversy

I can't understand human curiosity, Controversy

Was it good for you? Was I what you wanted me to be? Controversy

Do you get high? Does your daddy cry? Controversy

Controversy Controversy

Do I believe in God? Do I believe in me?

Some people want to die so they can be free

(I said) Life is just a game, we're all just the same, do you want to play?

Controversy Controversy Controversy

Our Father, who art in Heaven, hallowed be thy name

Thy kingdom come, thy will be done on Earth as it is in Heaven

Give us this day our daily bread and forgive us our trespasses

As we forgive those who trespass against us

Lead us not into temptation but deliver us from evil

For thine is the kingdom and the power and the glory forever and ever

Controversy Controversy Controversy Controversy

Love Him, Love Him baby

Listen

People call me rude, I wish we were all nude

I wish there was no black and white, I wish there were no rules

Controversy Controversy

Do I believe in God? Do I believe in me? Let me tell ya...

Some people want to die so they can be free

(I said) Life is just a game, we're all just the same...don't ya want to play?

Controversy Controversy Controversy Controversy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven