Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Neuh de kinderen hebben speelafspraakjes. Kan dus niet weg
Te jong om even alleen te blijven? Dan gaan we nu gezellig even een wandelingetje maken naar de slijter!
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:35:

Te jong om even alleen te blijven? Dan gaan we nu gezellig even een wandelingetje maken naar de slijter!8, bijna 7, en bijna 5
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:29:

Hup, zelfs de Appie heeft aardige wijn!Met enige kennis, of het juiste naslagwerk kun je bij de Appie zelfs uitstekende wijn kopen.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:18:

[...]

Seks is één ding. Maar verder is een bed om te slapen en slapen is in mijn ogen een zeer individuele bezigheid!

Ongezellig hè... Is hier ook een topic over geweest, by the way.Ik kan niet slapen met koude voeten.
quote:elfje12 schreef op 12 mei 2016 @ 15:38:

[...]

Ik kan niet slapen met koude voeten.Koop een elektrische deken.........
Hahahahaha vriendinnetje van dochter wil onze limonade niet opdrinken. Ze vindt het smerig, thuis drinkt ze alleen maar Slimpie en onze Karvan Cevitam is blijkbaar vies
Of sokken.
quote:BridgetteDubois schreef op 12 mei 2016 @ 15:43:

Hahahahaha vriendinnetje van dochter wil onze limonade niet opdrinken. Ze vindt het smerig, thuis drinkt ze alleen maar Slimpie en onze Karvan Cevitam is blijkbaar vies Hop, glaasje water kan ze krijgen!
Weekend! Owww.. wijn... Nog maar even niet. Ik ga even zwemmen in de hoop dat ik het wat langer volhoud dan vorige week. Ik kom straks wel een aperitief halen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Elfje! In juli komt er een nieuw book uit van Karin Slaugter met Will Trent en Sara Linton.

https://www.bol.com/nl/p/verborgen/9200000057137944/
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:46:

Elfje! In juli komt er een nieuw book uit van Karin Slaugter met Will Trent en Sara Linton.

https://www.bol.com/nl/p/verborgen/9200000057137944/Ik weet het! Ben al aan het wachten De meneer van de boekhandel weet al dat ik dan kom, haha.
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 15:40:

[...]

Koop een elektrische deken.........Waarom? Heb mijn man toch? En anders doe ik sokken aan.
In het Engels verschijnt hij helaas pas een maand later. Maar ik verheug me er wel weer op.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:48:

In het Engels verschijnt hij helaas pas een maand later. Maar ik verheug me er wel weer op.De NL versie komt in juni. Dus dan zal de Engelse versie in juli komen. Ik verheug me er ook weer op. Vond die hoofdrolspelers erg leuk.
Heb je nog Hilary Mantel gelezen, Wollie?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:53:

Heb je nog Hilary Mantel gelezen, Wollie?Hij staat wel bij mij in de kast, maar ik kom er niet doorheen, vind haar schrijfstijl echt niet fijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:55:

[...]

Hij staat wel bij mij in de kast, maar ik kom er niet doorheen, vind haar schrijfstijl echt niet fijn.

Wacht ff.... Say what???

Maar ik weet dat ik het eerste hoofdstuk ook pittig vond. Daarna kon ik echter niet meer stoppen!
Ja, ik heb dat soms, zo kreeg ik Hella Haase ook niet weg, terwijl zij toch ook een goede schrijfster is. Maar ik lees sowieso niet veel literatuur meer sinds langere tijd, van fictie eigenlijk alleen detectives.
quote:elfje12 schreef op 12 mei 2016 @ 15:48:

[...]

Waarom? Heb mijn man toch? En anders doe ik sokken aan. Is zo'n kerel toch nog ergens goed voor!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:46:

https://www.bol.com/nl/p/verborgen/9200 ... 37944/Leuk!
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Haha, wat verschilt dat per persoon, ik lig het liefst op mijn eigen eiland!

Ha ik ook, man en ik zijn zelfs zo erg dat we ieder een eigen lits jumeaux(of hoe je het ook schrijft) dekbed erop hebben liggen.

Heb ze toevallig vandaag eraf gehaald en vervangen door 1-persoons. Wel ieder 2 uiteraard
quote:dolfje schreef op 12 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Ha ik ook, man en ik zijn zelfs zo erg dat we ieder een eigen lits jumeaux(of hoe je het ook schrijft) dekbed erop hebben liggen.

Heb ze toevallig vandaag eraf gehaald en vervangen door 1-persoons. Wel ieder 2 uiteraard Wij nemen op vakantie ons eigen tweepersoonsdekbed mee omdat we die losse dekbedden zo'n ellende vinden.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:58:

Ja, ik heb dat soms, zo kreeg ik Hella Haase ook niet weg, terwijl zij toch ook een goede schrijfster is. Maar ik lees sowieso niet veel literatuur meer sinds langere tijd, van fictie eigenlijk alleen detectives.Woud der Verwachting.... ook in één ruk uitgelezen. Grappig, heb juist niets met non-fictie, da's meer mijn mans afdeling.
G'middag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven