Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 12 mei 2016 om 16:41
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 16:08:
Leo! Hoeistie?
Ja goed!
Was ontzettend interessant en veel pro actiever dan de gehoren verslaan.
Ik denk dat ik dit wel echt wil gaan doen daar.
Nu kan ik nog niks natuurlijk want ik moet nog ontzettend veel leren maar ik wíl het ook echt leren, dit.
Leo! Hoeistie?
Ja goed!
Nu kan ik nog niks natuurlijk want ik moet nog ontzettend veel leren maar ik wíl het ook echt leren, dit.
donderdag 12 mei 2016 om 16:42
quote:Eleonora-1 schreef op 12 mei 2016 @ 16:41:
[...]
Ja goed!
Nu kan ik nog niks natuurlijk want ik moet nog ontzettend veel leren maar ik wíl het ook echt leren, dit.Ik heb iets gemist, wat heb je gedaan?
[...]
Ja goed!
Nu kan ik nog niks natuurlijk want ik moet nog ontzettend veel leren maar ik wíl het ook echt leren, dit.Ik heb iets gemist, wat heb je gedaan?
donderdag 12 mei 2016 om 16:45
quote:dolfje schreef op 12 mei 2016 @ 16:04:
[...]
Ha ik ook, man en ik zijn zelfs zo erg dat we ieder een eigen lits jumeaux(of hoe je het ook schrijft) dekbed erop hebben liggen.
Heb ze toevallig vandaag eraf gehaald en vervangen door 1-persoons. Wel ieder 2 uiteraard Hier ook ieder een eigen dekbed. Wat dat betreft ben ik inderdaad een beetje ha es pee. Word wakker van elk geluid, licht, beweging, en de deo van man in de ochtend
[...]
Ha ik ook, man en ik zijn zelfs zo erg dat we ieder een eigen lits jumeaux(of hoe je het ook schrijft) dekbed erop hebben liggen.
Heb ze toevallig vandaag eraf gehaald en vervangen door 1-persoons. Wel ieder 2 uiteraard Hier ook ieder een eigen dekbed. Wat dat betreft ben ik inderdaad een beetje ha es pee. Word wakker van elk geluid, licht, beweging, en de deo van man in de ochtend
donderdag 12 mei 2016 om 16:48
donderdag 12 mei 2016 om 16:51
donderdag 12 mei 2016 om 16:55
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 16:51:
[...]
Ik ook de hele nacht. Alleen die deo niet, die spuit hij pas in de ochtend.
Ik word 1000x per nacht wakker. Ik ben al blij dat ik de laatste tijd redelijk snel weer in slaap val.
Vervelend hè. Ik heb een goede nacht als ik een keer of 6 wakker word. Als het oploopt tot 20 keer, is het echt niet meer fijn.
Slaap je ook met oordopjes?
[...]
Ik ook de hele nacht. Alleen die deo niet, die spuit hij pas in de ochtend.
Ik word 1000x per nacht wakker. Ik ben al blij dat ik de laatste tijd redelijk snel weer in slaap val.
Vervelend hè. Ik heb een goede nacht als ik een keer of 6 wakker word. Als het oploopt tot 20 keer, is het echt niet meer fijn.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 12 mei 2016 om 16:59
quote:doornroosje9 schreef op 12 mei 2016 @ 16:55:
[...]
Wel als ik te vaak wakker word van gesnurk/gezucht/gepiep/gewoon ademen... Want ja, zo lekker liggen die oordopjes ook niet...
Maar vaak wel dus. Eigenwijs als ik ben probeer ik eerst zonder.
En nu voor de ochtenden ook zo'n maskertje . Want zo'n streepje licht he.
[...]
Wel als ik te vaak wakker word van gesnurk/gezucht/gepiep/gewoon ademen... Want ja, zo lekker liggen die oordopjes ook niet...
Maar vaak wel dus. Eigenwijs als ik ben probeer ik eerst zonder.
En nu voor de ochtenden ook zo'n maskertje . Want zo'n streepje licht he.
donderdag 12 mei 2016 om 17:17