Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Goed je weer te zien GG!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:54:

[...]

En het vluchtelingentopic is deel zes ingegaan, zie ik.

Ik zeg het toch: een en al verdraagzaamheid, coherente beweringen en gezelligheid.

En ik heb zin in friet.
Ha Nouschi!
IMHO
Is het gezellig hier?

Man is even bier halen dus de film staat op pauze dus ik loop even binnen hier.
quote:barbaracartland schreef op 20 mei 2016 @ 21:57:

[...]

En ik heb zin in friet.Wij hebben pizza gegeten. Onze schoonmaakster kookt normaal op donderdag voor vrijdag, maar die is niet op komen dagen (gebeurt zo eens in de zoveel tijd, ze zet dan ook haar telefoon uit. Verder is ze fantastisch).
IMHO
Kroketjes en een patatje Flip. Met een eiwitshake toe.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 22:05:

[...]

Wij hebben pizza gegeten. Onze schoonmaakster kookt normaal op donderdag voor vrijdag, maar die is niet op komen dagen (gebeurt zo eens in de zoveel tijd, ze zet dan ook haar telefoon uit. Verder is ze fantastisch).Ze steelt toch niet je WIFI he ?
Goedenavond allen. GG, fijn je te lezen!

Ik was bij schoonvader: belasting aangifte doen. De arme man hangt helemaal in de luster van de stress, hij is zoooo bang iets fout te doen. Schoonmoeder regelde dit altijd. Ik heb alle documenten gevonden (hoop ik) en een afspraak voor hem gemaakt om dat ding in te laten vullen. Ik hoop dat dat in 1 keer goed gaat en dat de rust dan eindelijk een beetje weerkeert. Want mijn moeder gaat pijlsnel achteruit. Vanacht is ze gevallen. Bont en blauw en huid op tig plaatsen kapot, maar gelukkig niets gebroken. Ik hoop zo dat ze snel een plekje in het verzorgingstehuis krijgt. Dit is echt niet meer te doen zo thuis. Vandaag zei ze dat ze hoopt dat het 'snel afgelopen is met dat leven'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:54:

[...]

En het vluchtelingentopic is deel zes ingegaan, zie ik.Jaja, dat gaat maar door en het gaat maar door. Ik hou d'r wel van, van die zekerheidjes in het leven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 22:10:

[...]

Ze steelt toch niet je WIFI he ?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

[...]

Ze steelt toch niet je WIFI he ?Briljant topic! Zit het net met rode oortjes te lezen.
IMHO
Yette, goeie genade wat krijgen jullie het voor de kiezen!

Leo hoe ging de lunch?

Goed plan Wollie om een en ander op papier te zetten en hulp in te schakelen. Ik vind dat ook altijd moeilijk maar toen ik vorige maand ziek werd, moest ik wel en daar heb ik toch weer iets van geleerd: Eerder ingrijpen.

En voor Dolfijntje ook een

En voor Moi een pak zakdoeken en een paar spuugzakken.

[...]

Ze steelt toch niet je WIFI he ?Ik tel altijd de eieren in de koelkast nadat de poets is geweest. Want je weet maar nooit.
Oudblond: sterkte!
quote:Oudblond schreef op 20 mei 2016 @ 22:13:

Yette, goeie genade wat krijgen jullie het voor de kiezen!

Leo hoe ging de lunch?

Goed plan Wollie om een en ander op papier te zetten en hulp in te schakelen. Ik vind dat ook altijd moeilijk maar toen ik vorige maand ziek werd, moest ik wel en daar heb ik toch weer iets van geleerd: Eerder ingrijpen.

En voor Dolfijntje ook een

En voor Moi een pak zakdoeken en een paar spuugzakken.Kittens wat ben je ontzettend schattig en mooi! *jammer van die bult en die klieren*
quote:Oudblond schreef op 20 mei 2016 @ 22:10:

Goedenavond allen. GG, fijn je te lezen!

Ik was bij schoonvader: belasting aangifte doen. De arme man hangt helemaal in de luster van de stress, hij is zoooo bang iets fout te doen. Schoonmoeder regelde dit altijd. Ik heb alle documenten gevonden (hoop ik) en een afspraak voor hem gemaakt om dat ding in te laten vullen. Ik hoop dat dat in 1 keer goed gaat en dat de rust dan eindelijk een beetje weerkeert. Want mijn moeder gaat pijlsnel achteruit. Vanacht is ze gevallen. Bont en blauw en huid op tig plaatsen kapot, maar gelukkig niets gebroken. Ik hoop zo dat ze snel een plekje in het verzorgingstehuis krijgt. Dit is echt niet meer te doen zo thuis. Vandaag zei ze dat ze hoopt dat het 'snel afgelopen is met dat leven'.
IMHO
Ach Blondie
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 20 mei 2016 @ 22:13:

[...]

Ik tel altijd de eieren in de koelkast nadat de poets is geweest. Want je weet maar nooit.Gelijk heb je. Dat was altijd het eerste waar ik op af ging toen ik nog poets was, de eieren. En de filterzakjes.
Even wat anders. We hebben hier mieren van een centimeter lang. Het zijn eigenlijk meer een soort spinnen. Nare beesten.
IMHO
Ach gats Blondie, wat zielig . En wat naar voor jou om te zien ook.
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 22:16:

Even wat anders. We hebben hier mieren van een centimeter lang. Het zijn eigenlijk meer een soort spinnen. Nare beesten.Ik wou dat ze hier wat groter waren. Dat stampt wat gemakkelijker.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 22:15:

[...]

Gelijk heb je. Dat was altijd het eerste waar ik op af ging toen ik nog poets was, de eieren. En de filterzakjes.Toen ik poetste, ging ik altijd stiekem sherry zitten zuipen in de kelder.
Het is weer zo'n dag.
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 22:16:

Even wat anders. We hebben hier mieren van een centimeter lang. Het zijn eigenlijk meer een soort spinnen. Nare beesten.Witte peper. Mijn man gelooft in gif, ik geloof in lief zijn. Peper verstoort hun geursporen. Je dochter kan het gewoon opeten.
Blond wat akelig van je moeder zeg
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven