Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
GGgij leeft nog!

Alles goed?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:19:

quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:19:

Woehoe! Je bent er weer! Hoe is het met je?
beetje te eager.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:18:

Mijnes is dank zij radio 2 in de krochten gedoken van de Prehistorische Dance/Hiphop .

Zijn nieuwste aanwinsten:

https://www.youtube.com/watch?v=5mii03KukEI

https://www.youtube.com/watch?v=vCadcBR95oU

De taxigenoten zullen wel blij zijn Doe deze er ook even bij. Allereerste house track ooit: https://www.youtube.com/watch?v=JCUPc9zVfyo

Overigens werd op hetzelfde moment in India dit gemaakt, waarmee de housemuziek toevallig uitgevonden werd zonder dat iemand het door had: https://www.youtube.com/watch?v=sB4RYBpwV0A
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:20:

[...]

GRIMPIE!!!! WAAR HEB JIJ AL DIE TIJD GEZETEN, LULLO!!!

In mijn schulp
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 20 mei 2016 @ 21:22:

[...]

Woehoe! Je bent er weer! Hoe is het met je?Slecht, ik had een sollicitatiegesprek voor een droombaan en heb grandioos gefaald, dus ik ga me bezatten en een Doctor Who-marathon kijken.
IMHO
quote:AllyMcBeal schreef op 20 mei 2016 @ 21:20:

[...]

Waar was je? Aan het bijkomen van een zwaar jaar.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:23:

[...]

Doe deze er ook even bij. Allereerste house track ooit: https://www.youtube.com/watch?v=JCUPc9zVfyo

Overigens werd op hetzelfde moment in India dit gemaakt, waarmee de housemuziek toevallig uitgevonden werd zonder dat iemand het door had: https://www.youtube.com/watch?v=sB4RYBpwV0AIk ga ze doorgeven. Dochter sprong al vreugdevol op bij de eerste maten van dat indiase geval, want die hoopte al op een nieuwe versie van Benny Lava
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:25:

[...]

Slecht, ik had een sollicitatiegesprek voor een droombaan en heb grandioos gefaald, dus ik ga me bezatten en een Doctor Who-marathon kijken.Wat naar. Kan me voorstellen dat je dan zin hebt in bezatten en Dr Who. Ik zou zelf voor een vreetfeest en Community gaan.
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:25:

[...]

Slecht, ik had een sollicitatiegesprek voor een droombaan en heb grandioos gefaald, dus ik ga me bezatten en een Doctor Who-marathon kijken.

Ben je al afgewezen dan?

Hier heb je trouwens alvast een fles whiskey, om een beginnetje te maken.

quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:26:

[...]

Ik ga ze doorgeven. Dochter sprong al vreugdevol op bij de eerste maten van dat indiase geval, want die hoopte al op een nieuwe versie van Benny Lava Wellicht dat je haar hier blij mee kunt maken? https://www.youtube.com/watch?v=tqbnQbaqw04
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:26:

[...]

Aan het bijkomen van een zwaar jaar.

Is het gelukt dat bijkomen?

Rot van die sollicitatie zeg
I like being a mess. It's who I am.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:28:

[...]

Ben je al afgewezen dan?

Hier heb je trouwens alvast een fles whiskey, om een beginnetje te maken.

[afbeelding]

Dank!

Ja, al afgewezen, twee dagen later dan dat ze zeiden dat ik het kon verwachten, dus ik voel me vooral uitgeput door het me 48 uur lang op zitten vreten.
IMHO
Oh dat is mooi kut.
quote:AllyMcBeal schreef op 20 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Is het gelukt dat bijkomen?

Rot van die sollicitatie zeg

Enigszins. Het is grappig, maar toen ik zo aan het rennen en vliegen (letterlijk) was, ging het allemaal wel. Daarna nogal in een zwart gat gevallen.

Sollicitatiegesprek: baal vooral van het feit dat ik tijdens het (enigszins vijandig getoonzette) gesprek een aanval van hevige zelftwijfel en onzekeritus kreeg. Op zich ben ik al best wel trots dat ik door zo'n hoog aangeschreven organisatie (want dat was het) uitgenodigd werd. Op kosten van hen ernaar toegevlogen. Wat ik wel weet is dat ik voortaan een dag eerder ga, want ik liep daar in een halve cultuurshock rond terwijl ik een topprestatie moest leveren.
IMHO
Ik word trouwens helemaal gek van mijn nieuwe telefoon. Zet een paar poezenplaatjes op FB en dat ding blijft maar brommen
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:38:

[...]

Enigszins. Het is grappig, maar toen ik zo aan het rennen en vliegen (letterlijk) was, ging het allemaal wel. Daarna nogal in een zwart gat gevallen.

Sollicitatiegesprek: baal vooral van het feit dat ik tijdens het (enigszins vijandig getoonzette) gesprek een aanval van hevige zelftwijfel en onzekeritus kreeg. Op zich ben ik al best wel trots dat ik door zo'n hoog aangeschreven organisatie (want dat was het) uitgenodigd werd. Op kosten van hen ernaar toegevlogen. Wat ik wel weet is dat ik voortaan een dag eerder ga, want ik liep daar in een halve cultuurshock rond terwijl ik een topprestatie moest leveren.Nou dat weet je dan van jezelf dat je dat anders moet doen, jammer van die baan maar geen man overboord toch? Vooral een gekwetst ego misschien dat jij ook last hebt van onzekeritus?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:39:

Ik word trouwens helemaal gek van mijn nieuwe telefoon. Zet een paar poezenplaatjes op FB en dat ding blijft maar brommen Je kan de meldingen ook uit zetten hoor van die rare poezenplaatjes
quote:AllyMcBeal schreef op 20 mei 2016 @ 21:45:

[...]

Nou dat weet je dan van jezelf dat je dat anders moet doen, jammer van die baan maar geen man overboord toch? Vooral een gekwetst ego misschien dat jij ook last hebt van onzekeritus?

:-) Ik was degene die onzeker werd!

Je hebt gelijk. Zo, biertje opengetrokken, hoe is het met jullie? Heb ik nog leuke fitties gemist? Zijn er nog spannende dingen gebeurd?
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 mei 2016 @ 21:46:

[...]

:-) Ik was degene die onzeker werd!

Je hebt gelijk. Zo, biertje opengetrokken, hoe is het met jullie? Heb ik nog leuke fitties gemist? Zijn er nog spannende dingen gebeurd?

Het had niet zo moeten zijn

Grapje, erg jammer. Ik hoop dat er weer zoiets op je pad komt.

En verder same old, dame old, incl verloren gegane forummers die weer all over aanwezig zijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Blegh. Ik heb een keer een 'good cop, bad cop'-sollicitatiegesprek gehad en dat voelde zo ongelooflijk stom.

Maar hier is alles helemaal geweldig. Het viva-forum is een fijne plek waar gelijkgezinden elkander treffen en allerhand interessante zaken bespreken.
quote:Moirai schreef op 20 mei 2016 @ 21:50:

[...]

Het had niet zo moeten zijn

Grapje, erg jammer. Ik hoop dat er weer zoiets op je pad komt.

En verder same old, dame old, incl verloren gegane forummers die weer all over aanwezig zijn.Ik begrijp uit de titel van dit topic dat een van mijn favoriete forummers kwijt is. Hebben ze al in het kastje onder het aanrecht gekeken? Tas gezocht
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 20 mei 2016 @ 21:51:

Blegh. Ik heb een keer een 'good cop, bad cop'-sollicitatiegesprek gehad en dat voelde zo ongelooflijk stom.

Maar hier is alles helemaal geweldig. Het viva-forum is een fijne plek waar gelijkgezinden elkander treffen en allerhand interessante zaken bespreken.En het vluchtelingentopic is deel zes ingegaan, zie ik.
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 21:39:

Ik word trouwens helemaal gek van mijn nieuwe telefoon. Zet een paar poezenplaatjes op FB en dat ding blijft maar brommen Dan vraag je er om.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven