Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 09:22:

Wij kregen vroeger als toetje rijst met poppenogen. Ik vond vooral de naam leuk.Rozijntjes?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mogguh. Lekker weer om te bootcampen straks...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen zonnestraaltjes!

Wij hadden vroeger paprijst met bruine bastertsuiker als toetjes. Ik luste het alleen zonder vel.

Ik heb dat ook eens gehad met een ring Blond. Liet 'm kleiner maken en toen hadden ze 'm ook maar meteen even opgepoetst.

Ik heb een tijdje mijn eigen zilveren sieraden gemaakt met zilverklei. In een badje met zwavellever ocideerde ik ze wel eens om ze een blauwe/groene/bruine/zwarte patina te geven (hoe langer ik het bad of hoe meer zwavellever, hoe donkerder).
quote:hatsetats schreef op 22 mei 2016 @ 09:36:

Mogguh. Lekker weer om te bootcampen straks...

Mijn plan was om te gaan traillopen, maar alles is zo nat. Dan maar op de weg. Maat ik ben wel zo'n watje dat lekker binnen blijft als het regent.

Zometeen wel nog even naar de sportschool nu het nog kan.
quote:Kittens schreef op 22 mei 2016 @ 09:37:

Goedemorgen zonnestraaltjes!

Wij hadden vroeger paprijst met bruine bastertsuiker als toetjes. Ik luste het alleen zonder vel.

Ik heb dat ook eens gehad met een ring Blond. Liet 'm kleiner maken en toen hadden ze 'm ook maar meteen even opgepoetst.

Ik heb een tijdje mijn eigen zilveren sieraden gemaakt met zilverklei. In een badje met zwavellever ocideerde ik ze wel eens om ze een blauwe/groene/bruine/zwarte patina te geven (hoe langer ik het bad of hoe meer zwavellever, hoe donkerder). Thanks! Ga ik proberen!
Goedemorgen, gisteren gezellig bij vrienden gegeten en gedronken ineens ging bij mij het licht uit maar toen moesten we nog op de fiets terug naar huis. Lag er om 23.00 uur in en geslapen tot 6 en weer ingedut tot een uur of 9. Nu een beetje lam op de bank maar geen plannen vandaag.
Zwavellever vloeistof of vlokken moeten in kokend water, anders werkt het niet. En goed uitkijken, even je ring er in dippen kan al genoeg zijn!
quote:Oudblond schreef op 22 mei 2016 @ 09:35:

[...]

Rozijntjes?Yep. Ik zie dat het ook wel 'rijst met krentenhond' heet
Goedemorgen Stammertjes!

Hebben we er allemaal weer zin in vandaag?

Gisteren hebben we ge-bbq-ed en daarna een kampvuur in de tuin gemaakt van oude kerstbomen en snoeihout van vorig jaar.

Wat is dat toch leuk, kampvuur.

Op een gegeven moment was het echt een mooi hoog vuur en stonden we allevier in een soort per ongelukke kring met onze mobielen foto's te maken.

Wat een stom gezicht hahahaha!

Mijn dochter en ik zijn net op, de broers slapen nog want die gingen pas om een uur of vier naar binnen.

Die hebben gewoon de hele nacht bij het vuur gezeten.

Ik kon ze onder mijn slaapkamer horen mompelen en lachen met elkaar.

Al het snoeihout is weg én het was een topavond.

Win/win.

Morgen ga ik dan eindelijk de eerste training krijgen van Vluchtelingenwerk.

Zin in.
Leo, heerlijk jou zo met goede zin te lezen!
Vind ik ook!

Hoe is het met een ieder?

Iemand oren, ogen, hugs nodig?

Roep maar hoor, ik heb ze op voorraad.
Ah fijn zulke avonden, Leo.

Het was best heftig en emotioneel gisteren om Bo en Kane uit hun vertrouwde omgeving te halen.

Hoe alles gaat, zie MV topic.
Paprijst met bruine basterdsuiker klinkt heerlijk!

Gisteren naar het tuincentrum geweest en daarna rond gaan touren met de auto en lekker friet gegeten bij een echte frietkot in België.
Djeez Leo, wat kan jij geil hamburgers eten! Ik schrok ervan
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 10:39:

Djeez Leo, wat kan jij geil hamburgers eten! Ik schrok ervan
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2016 @ 10:37:

Ah fijn zulke avonden, Leo.

Het was best heftig en emotioneel gisteren om Bo en Kane uit hun vertrouwde omgeving te halen.

Hoe alles gaat, zie MV topic.Ik las het een en ander ja Yas.
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 10:39:

Djeez Leo, wat kan jij geil hamburgers eten! Ik schrok ervan Waaro?
Ooooooooo, in die film bedoel je?
Vandaag is het dé dag. Kind gaat op stage. Vijf maanden uit huis, de auto stast volgepakt klaar over ongeveer een half uur gaan we rijden. Fijne dag allemaal!
Spannend Fiets!

Leo wat fijn dat je zo'n 'gelukkige' vibe hebt gevonden!

Ik ga het poezennieuws lezen Yas!
O wauw Fiets, hoe is het met je?
Spannend Fiets, dat je kind zo lang van huis is voor stage.
quote:fietsie schreef op 22 mei 2016 @ 10:46:

Vandaag is het dé dag. Kind gaat op stage. Vijf maanden uit huis, de auto stast volgepakt klaar over ongeveer een half uur gaan we rijden. Fijne dag allemaal!Sterkte!
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 10:54:

O wauw Fiets, hoe is het met je?

Met mij goed hoor, beetje buikpijn ervan maar hoeft kind niet te weten. Ze moet daar zelfs een slaapkamer in een stacaravan delen. Lijkt me moeilijk voor juist haar. Die heeft echt een eigen plekje nodig soms. En ze is veel netter dan de gemiddelde puber, dus dat is dan wel een dingetje met zijn vieren in een vier persoons caravan.

Afgelopen dagen heel druk geweest met inpakken. Al je kleding moet dan mee, en drie sets beddengoed. Want ze gaat van daaruit ook nog weer een weekend weg naar een ander vakantiepark. Handdoeken, theedoeken, ander huishoudelijk spul. Maar nu gaan we schoenen aan doen en weg!
Owwww dat vieze eigenschappen topic....

Wat zijn mensen toch ranzig.

En er nog trots op ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven