Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Niemand menu gepost vandaag?

Hier varkenshaas, gebakken aardappels met spek en ui en salade.

En een Cornetto.
Ik heb geen trek.

Totaal niet.

Vriend eet brood, voor dochter heb ik pizza gemaakt.

Ik eet wel even een banaan zo.
Alle reacties Link kopieren
Roti met oa stoofvlees en bataat.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 18:38:

Ik heb geen trek.

Totaal niet.

Vriend eet brood, voor dochter heb ik pizza gemaakt.

Ik eet wel even een banaan zo.

Hier net zo, maar dan geen banaan.

En geen kind.

En geen vriend.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Haha, ik zie totaal het nut en de wenselijkheid niet in van trouwen, maar ik kijk dan toch wel eens graag naar Say yes to the dress, over the top amerikaanse bruiden op zoek naar een bruidsjurk, inclusief totally opinionated and overbearing entourage. Smullen.
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 18:39:

[...]

Hier net zo, maar dan geen banaan.

En geen kind.

En geen vriend.Wat eet je dan in plaats van een banaan?
Ik heb net een schaal met Chili con carne in de oven gedaan.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 mei 2016 @ 18:40:

Haha, ik zie totaal het nut en de wenselijkheid niet in van trouwen, maar ik kijk dan toch wel eens graag naar Say yes to the dress, over the top amerikaanse bruiden op zoek naar een bruidsjurk, inclusief totally opinionated and overbearing entourage. Smullen.

Ja, heerlijke tv.

Hier staat 'Interstellar' op. Een film waar ik redelijk kapot van was toen ik 'm voor het eerst zag.

Nu ben ik er eigenlijk te moe voor na een weekend gastvrouw zijn.
Ik hou van trouwen. Heb het 2 keer gedaan en de 3e keer doe ik het zo weer, mocht er op de één of andere manier wat gebeuren
Kijk ik ook graag Wol en ik zou nooit in zo'n jurk willen.

Spinaziesalade met kipschnitzel.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2016 @ 18:34:

Niemand menu gepost vandaag?

Hier varkenshaas, gebakken aardappels met spek en ui en salade.

En een Cornetto.

Oeh, lekker!

Hier aardappelbolletjes uit de oven, kipschnitzel en iets van groenten.
Ik had een pan soep gemaakt en 2 saucijzenbroodjes.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2016 @ 18:43:

Ik hou van trouwen. Heb het 2 keer gedaan en de 3e keer doe ik het zo weer, mocht er op de één of andere manier wat gebeuren Was al bang dat ik de enige was!
Ik vind dat zó'n ongoofwaardig programma, Stone. Maar ik begrijp de meeste Nederlandse bruiloften, bruidsjurken, taarten en vrijgezellenavondjes al niet.

En toch ben ik getrouwd. Als mezelf. Niet in een prinsessenjurk.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2016 @ 18:43:

Ik hou van trouwen. Heb het 2 keer gedaan en de 3e keer doe ik het zo weer, mocht er op de één of andere manier wat gebeuren Ik begin d'r niet meer aan. Ooit wel plannen gehad in die richting maar toen kwam er ineens een kind en nog een kind, en aangezien we toen nog steeds naar volle tevredenheid bij elkaar waren hebben we dat trouwgedoe maar laten varen.
quote:elfje12 schreef op 22 mei 2016 @ 18:45:

[...]

Was al bang dat ik de enige was!

De 1e keer had ik een echte trouwjurk en de 2e keer een mantelpakje.

Wat zal ik de 3e keer doen?
Enige nadeel is dat ik af en toe uit moet leggen dat die meneer met wie ik ongehuwd samenwoon toch écht gewoon de vader is van onze bloedjes. Nou ja, als dat alles is.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2016 @ 18:48:

[...]

De 1e keer had ik een echte trouwjurk en de 2e keer een mantelpakje.

Wat zal ik de 3e keer doen? Een onesie?
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 mei 2016 @ 18:48:

Enige nadeel is dat ik af en toe uit moet leggen dat die meneer met wie ik ongehuwd samenwoon toch écht gewoon de vader is van onze bloedjes. Nou ja, als dat alles is.Daar zijn er wel meer van
Broodjes hamburger.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 mei 2016 @ 18:49:

[...]

Een onesie?
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 18:46:

Ik vind dat zó'n ongoofwaardig programma, Stone. Maar ik begrijp de meeste Nederlandse bruiloften, bruidsjurken, taarten en vrijgezellenavondjes al niet.

En toch ben ik getrouwd. Als mezelf. Niet in een prinsessenjurk.

Ik vind het een heerlijk programma omdat ik echt met open mond kan kijken naar alle drama's, tirannieke moeders, hysterische taferelen. Het staat echt zo ver van mijn belevingswereld of. En dan die meiden die Classy willen zijn en een jurk kiezen die meer lijkt op ondergoed, maar dan bezet met allemaal bling bling. Haha, ik ga vanavond weer een aflevering bekijken denk ik.

Als mensen willen trouwen vind ik dat trouwens prima, niet dat jullie denken dat ik dat afkeur ofzo, ik snap het alleen niet.
Oh, en sommige bruidsjurken vind ik echt schitterend. Sowieso hou ik van mooie kleding, al loop ik zelf altijd in een spijkerbroek en Nikes.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 mei 2016 @ 18:50:

[...]

Ik vind het een heerlijk programma omdat ik echt met open mond kan kijken naar alle drama's, tirannieke moeders, hysterische taferelen. Het staat echt zo ver van mijn belevingswereld of. En dan die meiden die Classy willen zijn en een jurk kiezen die meer lijkt op ondergoed, maar dan bezet met allemaal bling bling. Haha, ik ga vanavond weer een aflevering bekijken denk ik.

Als mensen willen trouwen vind ik dat trouwens prima, niet dat jullie denken dat ik dat afkeur ofzo, ik snap het alleen niet.Ik snap het op zich wel hoor, ooit leek het mij ook wel leuk dus. Maar we konden ons geld wel beter gebruiken, met die kinderen en zo .
Geregistreerde partners, kostte toen maar 1/3 van het trouwen bij de gemeente. Ik vind het trouwen echt zonde van mijn geld.

En in een zwart jurkje en mijn Dr Martens en 5 maanden zwanger. Was het makkelijkst om alles in een keer te regelen. Ik heb ook gewoon mijn eigen pleegnaam gehouden. Blijf niet bezig.

Hebben wel een ring trouwens, wilde mijn vent graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven