Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Heb nu ineens heel veel buikpijn, ben ook misselijk. Spanning? Of buikgriep, hadden kinderen op school ook. Wat nu, vijf uur autorijden is heel veel. Paniek! Ga ik mee of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 11:03:

Owwww dat vieze eigenschappen topic....

Wat zijn mensen toch ranzig.

En er nog trots op ook.

Ik heb expres niet gekeken daar..
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 10:45:

Ooooooooo, in die film bedoel je?Die ja! Geen live-verbinding met je achtertuin of zo
Spannend Fiets!
quote:fietsie schreef op 22 mei 2016 @ 11:07:

Heb nu ineens heel veel buikpijn, ben ook misselijk. Spanning? Of buikgriep, hadden kinderen op school ook. Wat nu, vijf uur autorijden is heel veel. Paniek! Ga ik mee of niet.

Wel doen hoor.

Neem een zakje mee of zo anders....
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 11:09:

[...]

Ik heb expres niet gekeken daar..

Verstandig.

Echt.
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 11:10:

[...]

Die ja! Geen live-verbinding met je achtertuin of zo

Ik dacht al, we hádden niet eens hamburgers....

Vreselijke film vind ik het zelf.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 11:12:

[...]

Wel doen hoor.

Neem een zakje mhee of zo anders....Ga ik doen, de fiets zit nog niet goed dus duurt nog paar minuten. Tot vanavond!
quote:fietsie schreef op 22 mei 2016 @ 11:07:

Heb nu ineens heel veel buikpijn, ben ook misselijk. Spanning? Of buikgriep, hadden kinderen op school ook. Wat nu, vijf uur autorijden is heel veel. Paniek! Ga ik mee of niet.Dat had ik vorige week, precies hetzelfde.
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 11:09:

[...]

Ik heb expres niet gekeken daar..Ik ook niet. Vooral omdat ik geen zin heb om zelf vies gevonden te worden.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 11:14:

[...]

Ik dacht al, we hádden niet eens hamburgers....

Vreselijke film vind ik het zelf.Eens. De Vader had zin in verstand-op-nul-tv. Heeft-ie wel eens. Dan zet hij bijvoorbeeld houthakker- of vrachtwagenchauffeur-programma's op. Best een afknapper soms.
Sterkte, Fiets!
Leo wat klinkt jou avond heerlijk zeg!

Yas dat zal niet makkelijk geweest zijn om ze mee te nemen, ook zo definitief allemaal nu de poezen ook weg zijn daar.

Fiets 5 maanden wat lang, gaan jullie die kant straks op in de vakantie? Sterkte!

Ik ben zo moe heb man alleen weg laten gaan en ben weer 1.5 uur in bed gedoken en er iets beter weer uit gekomen, maar het duurt vast niet lang voor ik er weer in lig. Ik denk dat het ook een beetje spanning is van het huis verkopen en zo, maar er staan al 3 bezichtigingen voor volgende week gepland dat is wel fijn.
I like being a mess. It's who I am.
quote:elfje12 schreef op 22 mei 2016 @ 11:17:

[...]

Ik ook niet. Vooral omdat ik geen zin heb om zelf vies gevonden te worden.

Ik omdat ik snel vies ben van andere mensen.

Krijg echt koorneigingen van mensen die in hun neus peuteren.
quote:AllyMcBeal schreef op 22 mei 2016 @ 11:26:

Leo wat klinkt jou avond heerlijk zeg!

Yas dat zal niet makkelijk geweest zijn om ze mee te nemen, ook zo definitief allemaal nu de poezen ook weg zijn daar.

Fiets 5 maanden wat lang, gaan jullie die kant straks op in de vakantie? Sterkte!

Ik ben zo moe heb man alleen weg laten gaan en ben weer 1.5 uur in bed gedoken en er iets beter weer uit gekomen, maar het duurt vast niet lang voor ik er weer in lig. Ik denk dat het ook een beetje spanning is van het huis verkopen en zo, maar er staan al 3 bezichtigingen voor volgende week gepland dat is wel fijn. Wow 3 al??
quote:Goede-Fee schreef op 22 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Wow 3 al?? Ja goed hè? Ik was toch bang dat er geen hond belangstelling zou hebben en dat zou best een beetje sneu zijn
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 11:03:

Owwww dat vieze eigenschappen topic....

Wat zijn mensen toch ranzig.

En er nog trots op ook.

Ik schrijf er maar niet, want dan hou ik nooit meer op.
quote:Goede-Fee schreef op 22 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Ik omdat ik snel vies ben van andere mensen.

Krijg echt koorneigingen van mensen die in hun neus peuteren.Dus als (áls!) ik in mijn neus ga peuteren zing jij me toe?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hier ligt sinds vanmorgen 10 uur alles eruit,tv internet en telefoon. Ben blij dat we de harde schijf vol hebben met films en series en met 4g.
quote:feow schreef op 22 mei 2016 @ 12:40:

[...]

Dus als (áls!) ik in mijn neus ga peuteren zing jij me toe?Lig eraan wat je onder zingen verstaat. . Ik vind braak neigingen niet zo muzikaal klinken maar jij misschien wel.
Dit filmpje......... Ik ben enorm onder de indruk.

http://www.cbc.ca/news/canada/nova-scot ... -1.3562324
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:linjmh schreef op 21 mei 2016 @ 22:36:

[...]

Dat van de baby weet ik echt zeker, ze hebben aangegeven dat ik pas twee maanden terug was van verlof, ze dus niet echt een "recent beeld" van mijn werken hadden en met een jonge baby bla bla bla.

Eigenlijk mag dit gewoon niet, hè. Begrijp wel dat je er geen werk van wilt maken, maar dit is hartstikke fout.

quote:Probleem is ook een beetje dat ik nu even niemand "daar" vertrouw want álles wat ik zeg of doe is afgewogen voor deze promotie. Ook dingen waarvan ik dacht dat ik die gewoon kwijt kon, en "persoonlijke" mails.

Gatver, heel naar. Kan me voorstellen dat je je nu een beetje voelt alsof je voortdurend op eieren moet lopen.

quote:Externe coach heb ik al aan gedacht. Bedrijf zelf biedt coaching aan intern maar ja, straks wordt dat ook meegewogen ooit...Ik zeg dit niet omdat ik zelf van dat soort coaching doe, maar echt: als ik het voorgaande lees zou ik het zeker doen. Anders ga je maar alleen maar in je eigen hoofd malen en dit lijkt een behoorlijk explosieve situatie. Een scherpe, objectieve blik kan dan wonderen doen.
IMHO
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 11:23:

[...]

Eens. De Vader had zin in verstand-op-nul-tv. Heeft-ie wel eens. Dan zet hij bijvoorbeeld houthakker- of vrachtwagenchauffeur-programma's op. Best een afknapper soms.Op zulke momenten ga ik Wheelers Dealers kijken, een serie van discovery channel van mannen die oude auto's kopen, ze opknappen en weer doorverkopen. En ik heb nog geeneens een rijbewijs, laat staan een auto. Maar dat is echt mijn zen-tv.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 mei 2016 @ 16:28:

[...]

Op zulke momenten ga ik Wheelers Dealers kijken, een serie van discovery channel van mannen die oude auto's kopen, ze opknappen en weer doorverkopen. En ik heb nog geeneens een rijbewijs, laat staan een auto. Maar dat is echt mijn zen-tv.

Bij mij is dat deadliest catch. Ik heb niet eens een vishengel....

Het is aan de ene kant spannend en ik leef met bepaalde figuren ook soort van mee. Maar aan de andere kant denk ik verder ook helemaal nergens aan. En dat is soms ook best lekker.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 mei 2016 @ 16:24:

[...]

Eigenlijk mag dit gewoon niet, hè. Begrijp wel dat je er geen werk van wilt maken, maar dit is hartstikke fout.

[...]

Gatver, heel naar. Kan me voorstellen dat je je nu een beetje voelt alsof je voortdurend op eieren moet lopen.

[...]

Ik zeg dit niet omdat ik zelf van dat soort coaching doe, maar echt: als ik het voorgaande lees zou ik het zeker doen. Anders ga je maar alleen maar in je eigen hoofd malen en dit lijkt een behoorlijk explosieve situatie. Een scherpe, objectieve blik kan dan wonderen doen.

Eens met GG.

Sterkte met die situatie LM, dit soort zaken zijn altijd lastig en vervelend want ze bederven een leuke baan / werkplek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven