Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Howdy all!
Fijne vakantie Jane!

En Woll laat je niet opjagen en zorg voor jezelf!
Woll, daar zou ik snel een stokje voor steken zeg. Je bent niet voor niets aan het reintegreren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Genieten Jane!

Goodmorning y'all!

Ik ga iets spannends doen straks. Ik ga praten met een uitgever over een bundel van mijn columns. Daar hebben we het al heel lang over en nu gaan we dan eindelijk om de tafel voor een lunchmeeting.

Slecht van geslapen vannacht.

Nu maar hopen dat ik niet knoei.

*reminder: geen soep bestellen*
Eens met Hats Wol, wel voor jezelf opkomen he lieverd....

Je moet voorál aan jezelf denken nu.
Succes, Leo! Wat leuk en spannend!

Woll, eens met de anderen.
Goedemorgen allemaal!

Fijne vakantie, Jane.
Goedemorgen

Woll wel van je af bijten hoor. Als je niks zegt blijft dit gebeuren. Vervelend!

Oh Jane fijne vakantie! Waar gaat de reis heen?
Eens met de rest Wol!

Goedemorgen allemaal.
Spannend Leo!!
Helemaal eens met de rest, Woll! Beter iets te vroeg op de rem, dan te laat.

Mijn dochter (net 17) heeft geen rem en sinds vorig najaar een burn-out. Na geleidelijk opbouwen ism een psycholoog, zou ze vanaf vorige week weer voltijds naar school. Dat heeft ze ook gedaan, ookal had ze reden genoeg om het nog wat uit te stellen. Op dag 1 had ze namelijk een uitvaart van een vriendin. Maar mijn dochter bleef lachend doorrennen. Ze wil ook zó graag. En zó veel. Ze hield het een week vol. Afgelopen dinsdag kwam ze na een paar lessen ziek naar huis. Sindsdien slaapt ze
Jeetje, hoe moet dat verder Yette?
spannend leo.

wat naar yette
Lé, ik stel de vraag ff hier en als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor

Wat maakt at je zo fel reageert in dat topic over Halina? Of in elk geval dat je het je zo aan lijkt te trekken?
Zoooooo heb ik ff lekker ontbeten! Boekweitpannenkoekjes (die zijn zo lekker knapperig) met paprika, komkommer, avocado, veel beasilicum, wat gember en een paar fikse scheuten Jalapeñosaus.
Ik vind het belachelijk dat er door sommigen zo hard en ongevoelig geoordeeld wordt over iemands hartepijn.

Pijn doet zeer.

Ook haar pijn.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 mei 2016 @ 09:58:

Ik vind het belachelijk dat er door sommigen zo hard en ongevoelig geoordeeld wordt over iemands hartepijn.

Pijn doet zeer.

Ook haar pijn.Aha oke. Ik lees dat eigenlijk niet zo, dat harde en ongevoelige. (dat zegt wat over mij hahahaha)
Hidie!!!! Mijn paard wilde niet en die man van de postkoets

Goedemorgen allen. Ik ga rennen, richting schoonvader. Geen zin in maar komt waarschijnlijk wel weer goed. Tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik wel.

Er wordt met dedain gepraat over iets wat niet alleen H. maar dus ook twee vriendinnen van mij meemaken en waarover ze maar moeilijk kunnen praten, juist door dat soort reacties.

Als er dan samengevat wordt 'Halina zoekt zaad' dan vind ik dat grof, ongevoelig en dom.

Want dát is nou juist níet het probleem.
Neuh die 'samenvatting' slaat nergens op.

Maar vind je dan ook dat ik hard / ongevoelig / met dedain post?
quote:Eleonora-1 schreef op 20 mei 2016 @ 09:39:

Jeetje, hoe moet dat verder Yette?

Geen idee, Leo. Bij deze leeftijd hoort zorgeloos en roekeloos genieten en onbegrensd dromen over alle mogelijkheden die het leven biedt. Ik gun haar dat zó ontzettend. Kan er wel om janken. En het is ook wat ze steeds probeert.

Maar door wat ze de afgelopen twee jaar voor haar kiezen krijgt, is dat simpelweg nooit meer mogelijk. Ze probeert het wel, maar op een ongezonde manier. Met vingers in haar oren en hard 'Lalalalalaaaa!' zingend. Ze tracht de werkelijkheid te negeren. Al die wreed verstoorde dromen die maken dat zelf dromen zinloos lijkt. Haar broer die ze in razend tempo voorbij groeit, haar moeder die sinds twee jaar NAH heeft, haar beste vriendin die van de zomer op sterven na dood was en nooit meer dezelfde zal worden en een andere vriendin die dus onlangs plotseling overleed.

Zodra het even kan, stort ze zich weer volop in het leven, in de afleiding, in dromen. Maar het werkt gewoon niet meer. Haar lijf trapt op de rem omdat haar koppie dat niet doet. Het is gewoon kut.
quote:hatsetats schreef op 20 mei 2016 @ 10:14:

Neuh die 'samenvatting' slaat nergens op.

Maar vind je dan ook dat ik hard / ongevoelig / met dedain post?

Wel vrij hard en misschien laconiek maar niet met dedain. En dat laatdunkende wat ik in dat topic lees, puur omdat ze is wie ze is, dat vind ik afstotelijk.

Ik vind dat jij vanuit jezelf en hoe jij een en ander bekijkt redeneert, je hebt het bijvoorbeeld over wat jouw ouders zouden zeggen bij zoiets.

Van de week begreep ik je theorie niet maar inmiddels snap ik wel wat je bedoelt.

Ik ben persoonlijk een andere mening toegedaan maar dat is geen probleem in de discussie.
Heb je hulp voor haar Yette?
quote:Talkinghead schreef op 20 mei 2016 @ 07:16:

Dank Fietsie. Ik ben een douche en ontbijt verder en de zin begint te komen

Heeft iemand the poor, lonesome cowboy die far away from home is eigenlijk al gespot? Hij kan me vast helpen met die zadelpijn nee, die is vorige week weer eens op anoniem gegaan en ik heb hem nog niet gespot
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 20 mei 2016 @ 10:25:

Heb je hulp voor haar Yette?Ze gaat sinds november naar een psycholoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven