Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
ik lees maar af en toe mee in dat topic, word er heel boos en verdrietig van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 20 mei 2016 @ 10:34:

[...]

nee, die is vorige week weer eens op anoniem gegaan en ik heb hem nog niet gespot Ik wel denk ik.
quote:yette schreef op 20 mei 2016 @ 10:37:

[...]

Ze gaat sinds november naar een psycholoog.Heeft ze daar enige baat bij?
Ow zijn we hier alweer?

Howdy y'all!
https://www.youtube.com/watch?v=8kAU3B9Pi_U
quote:Talkinghead schreef op 20 mei 2016 @ 07:16:

Dank Fietsie. Ik ben een douche en ontbijt verder en de zin begint te komen

Heeft iemand the poor, lonesome cowboy die far away from home is eigenlijk al gespot? Hij kan me vast helpen met die zadelpijn Hij is onderweg hoor!

I like being a mess. It's who I am.
Fijne vakantie Jane!

En kalm aan doen Stone
quote:Eleonora-1 schreef op 20 mei 2016 @ 08:47:

Genieten Jane!

Goodmorning y'all!

Ik ga iets spannends doen straks. Ik ga praten met een uitgever over een bundel van mijn columns. Daar hebben we het al heel lang over en nu gaan we dan eindelijk om de tafel voor een lunchmeeting.

Slecht van geslapen vannacht.

Nu maar hopen dat ik niet knoei.

*reminder: geen soep bestellen*Knoei maar lekker een eind weg hoor. En oeh wat spannend zeg, succes!
Heftig voor je dochter en voor jou Yette.

Ik ben net terug van fysio en ze hoopt het met dry needling en later oefeningen los te krijgen. Voel het goed nu zeg..
Yas hoe is het met de kat? Knapt hij nog steeds goed op?
quote:dolfje schreef op 20 mei 2016 @ 11:07:

Heftig voor je dochter en voor jou Yette.

Ik ben net terug van fysio en ze hoopt het met dry needling en later oefeningen los te krijgen. Voel het goed nu zeg..Oh hopelijk helpt het, ik hoor er veel succes verhalen over.

Ben zelf gisteren ook geweest bij de fysio, ik snap niet dat ze je altijd zo'n pijn moeten doen
Dat is me nogal wat Yette wat je dochter voor haar kiezen krijgt
quote:rosanna08 schreef op 20 mei 2016 @ 10:38:

ik lees maar af en toe mee in dat topic, word er heel boos en verdrietig van

Ja?

Ik helemaal niet eigenlijk.

Eerder cynisch.
quote:AllyMcBeal schreef op 20 mei 2016 @ 11:09:

Yas hoe is het met de kat? Knapt hij nog steeds goed op?2 katten waren ziek, de broertjes, ze zijn godzijdank goed opgeknapt. Het was heftig, dat bijvoeren is gruwelijk om te doen.
Wat fijn Yas!
Ja gelukkig!

Want morgen gaan we Bo Ghi en Kane halen. Dus de boel is hier weer rustig.

Ik heb er een boel stress van gehad.
Meid, meid, meid, I feel ya.

Dier ziek sucks.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 mei 2016 @ 11:31:

[...]

Ja?

Ik helemaal niet eigenlijk.

Eerder cynisch. persoonlijk dingetje, ik ben bijna 45, single zonder kinderen en had dat heel graag anders gezien. Maar ja, keuzes he....

Strict genomen is dat natuurlijk zo, ik had kunnen kiezen om anders op bepaalde dingen te reageren, om een ander karakter te hebben, om geen persoonlijkheidsstoornis te ontwikkelen.

De enige keuze die ik betreur, is de keuze voor mijn opleiding, maar verder....
Dat bijvoeren is echt enorm naar als een kat niet kan eten.

Met dat spuitje met astronautenvoer in het bekkie spuiten. En dan laten ze alles lopen omdat ze niet kunnen slikken, echt vreselijk. Het voelde als mishandeling en dat was het ook. Maar goed, er moest voedsel in anders hadden ze het niet overleefd. Ze moeten nu nog steeds AB, morgen is de laatste dag. Dat is niet zo heel moeilijk, klein spuitje erin.

De eerste keer dat de brothers weer kleine stukjes rosbief aten, wij waren aan het juichen!

En ze wilden alleen rosbief van de slager, die van AH was ze te min
gelijk hebben ze Yas

Fijn dat ze weer opgeknapt zijn
Getver Yas wat rot. Ik vind het trouwens ongelooflijk lief van je dat je voor MV's katten gaan zorgen.

Je wordt nog een echte crazy cat lady zo, hoeveel heb je er straks?

Ik moest er vannacht om 4 uur uit, hoop kabaal beneden, was onze kat net bezig een cadeautje voor ons aan het vangen. Ik heb het cadeau (een allerschattigst muisje) toen maar zelf gevangen met een tupperwarebakje en hem of haar de voordeur uit gekieperd.

Vond onze prinses niet leuk natuurlijk, dus die bleef nog zeker een uur zoeken en miauwen.
Oh en Lé, succes straks! Toen-ik-nog-op-facebook-zat vond ik je stukjes altijd heel erg leuk om te lezen, je hebt echt talent, hopelijk ziet de uitgever dat ook!
Iedereen vast een fijne vrijdagmiddag, ik ga werken maar zet vast wat drankjes op de bar voor straks:

Yette, wat naar
quote:yasmijn schreef op 20 mei 2016 @ 11:59:

Dat bijvoeren is echt enorm naar als een kat niet kan eten.

Met dat spuitje met astronautenvoer in het bekkie spuiten. En dan laten ze alles lopen omdat ze niet kunnen slikken, echt vreselijk. Het voelde als mishandeling en dat was het ook. Maar goed, er moest voedsel in anders hadden ze het niet overleefd. Ze moeten nu nog steeds AB, morgen is de laatste dag. Dat is niet zo heel moeilijk, klein spuitje erin.

De eerste keer dat de brothers weer kleine stukjes rosbief aten, wij waren aan het juichen!

En ze wilden alleen rosbief van de slager, die van AH was ze te min

Ja dat voeren is vreselijk, mijn kat was 17 haar hart werkte niet goed meer en ze at niet meer. Toch voeren proberen tot de medicijnen zouden werken. Maar het was geen doen, de laatste dagen werden zo vreselijk voor haar dus we zijn er mee gestopt.

Jouw katten zijn verder gezond en dan zou ik ook doorzetten hoor, wat fijn dat ze weer zijn opgeknapt zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven