Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:03:

[...]

Oh.....iets met zombies heeft per definitie niet mijn interesse.Jammer want the walking dead is echt heel goed!
quote:dolfje schreef op 30 mei 2016 @ 21:06:

[...]

Jammer want the walking dead is echt heel goed!Mwah, tot seizoen 4. Sindsdien gaat het bergafwaarts.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 21:05:

[...]

Omdat dat fitties oplevert WAT zijn fitties?
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:02:

[...]

Wordt lastig in mijn "situatie"........ Schwarzenegger?
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:10:

[...]

WAT zijn fitties?DAT zijn enorme ruzies.
Het onweert hier en ik zit te wachten tot de oudste mijn kant op komt want bang. Steek uiteindelijk m'n hoofd om de hoek zegt ie mama ga maar lekker slapen hoor het gaat goed.

Lief ding, 3,5 jaar oud, mega bang voor onweer maar nu gaat het goed

[...]

Jammer want the walking dead is echt heel goed!Ik trok een zombie special van de Mythbusters al amper.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:11:

[...]

Schwarzenegger?Schijnt dat dat niet zo heel vaak voorkomt...........
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 21:07:

[...]

Mwah, tot seizoen 4. Sindsdien gaat het bergafwaarts.Ja beetje wel, jammer is dat.
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:13:

[...]

Schijnt dat dat niet zo heel vaak voorkomt...........Je komt er wel ver mee in de politiek

[...]

Jammer want the walking dead is echt heel goed!iZombie kijkt ook lekker weg.
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:10:

[...]

WAT zijn fitties?Och hemel, daar gaan we weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:15:

[...]

Je komt er wel ver mee in de politiek Ja, je kunt een staat er flink mee bankroet krijgen.........
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:26:

[...]

Ja, je kunt een staat er flink mee bankroet krijgen.........En steeds terugkomen
Wat stoer, Lin!

Hier alweer gepiep dat het nog te licht is.

*morgen maar wat ramen dichttimmeren?*
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:28:

[...]

En steeds terugkomen Precies! Behalve dan als Sly opeens jouw rol heeft gejat......
quote:yette schreef op 30 mei 2016 @ 21:31:

Wat stoer, Lin!

Hier alweer gepiep dat het nog te licht is.

*morgen maar wat ramen dichttimmeren?*

Vorig jaar een lap verduisterende stof gehaald op de markt. Beetje ducttape en klaar!

Dit jaar nog geen klanchten gehoord of gemerkt dat er gespookt werd. Dus ik hoop dat ik dit jaar geen asoraam hoef te maken
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:38:

[...]

Vorig jaar een lap verduisterende stof gehaald op de markt. Beetje ducttape en klaar!

Dit jaar nog geen klanchten gehoord of gemerkt dat er gespookt werd. Dus ik hoop dat ik dit jaar geen asoraam hoef te maken Aan de binnenkant van de gordijnen naaien.
quote:Nouschi schreef op 30 mei 2016 @ 21:17:

[...]

Och hemel, daar gaan we weer.Zeg doe es ff gezellig, ja? Niet iedereen behoort al jaren tot het meubilair hier....
Ik zit op een station te wachten. Onder een overkapping gelukkig, want noodweer hier.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:39:

[...]

Zeg doe es ff gezellig, ja? Niet iedereen behoort al jaren tot het meubilair hier....Nee, jij doet vriendelijk
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 21:39:

[...]

Aan de binnenkant van de gordijnen naaien.Helaas, t gaat om t licht wat tussen de randjes en onder het gordijn door piepte. Tenminste vorig jaar vond onze peuterpuber dat verschrikkelijk storend
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:42:

[...]

Helaas, t gaat om t licht wat tussen de randjes en onder het gordijn door piepte. Tenminste vorig jaar vond onze peuterpuber dat verschrikkelijk storend

Oh wat balen!

Op een houten frame nieten wat je in het raam kan zetten en er weer uit kan halen?
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:39:

[...]

Zeg doe es ff gezellig, ja? Niet iedereen behoort al jaren tot het meubilair hier....Ik mag nog amper naar het meubilair kijken, zo kort ben ik hier, maar ik probeer toch echt om geen vragen te stellen die met twee seconden google kunnen worden beantwoord..........
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 21:42:

[...]

Helaas, t gaat om t licht wat tussen de randjes en onder het gordijn door piepte. Tenminste vorig jaar vond onze peuterpuber dat verschrikkelijk storend Dat is het ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven