Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 18 juni 2016 om 12:10
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 11:01:
Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!
Heerlijk!!
Waar gaan jullie heen? (als jullie weggaan tenminste)
Ik moet gewoon nog 6 f#cking weken werken.
Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!
Heerlijk!!
Waar gaan jullie heen? (als jullie weggaan tenminste)
Ik moet gewoon nog 6 f#cking weken werken.
zaterdag 18 juni 2016 om 12:12
zaterdag 18 juni 2016 om 12:16
zaterdag 18 juni 2016 om 12:38
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 12:16:
[...]
Oja ..ik ben een verwend ding
In augustus gaan we 10 dagen naar Sicilië.
Ik Terschelling. En dan vooral de strandtent in West.
Ik ook, maar ook de strandtent in Oosterend; Heartbreak Hotel. Ik kwam daar al als klein kind. Heb er zoveel leuke en mooie herinneringen aan. The Blue Moon Boys traden daar op, allerlei gezellige muziek in de sfeer van Elvis. Klein als we waren mochten we dan laat opblijven, gezellige frituurhapjes en cola en daarna in het stikdonker door de duinen naar de camping terugfietsen.
Of naar Hessel en dan teruglopen midden in de nacht. Dat waren de mooiste vakanties, Terschelling zal voor mij altijd speciaal en favoriet blijven.
Maar Italië heeft een eerlijke 2e plaats. Wat een mooi land! Sicilië lijkt me ook echt geweldig!
[...]
Oja ..ik ben een verwend ding
In augustus gaan we 10 dagen naar Sicilië.
Ik Terschelling. En dan vooral de strandtent in West.
Ik ook, maar ook de strandtent in Oosterend; Heartbreak Hotel. Ik kwam daar al als klein kind. Heb er zoveel leuke en mooie herinneringen aan. The Blue Moon Boys traden daar op, allerlei gezellige muziek in de sfeer van Elvis. Klein als we waren mochten we dan laat opblijven, gezellige frituurhapjes en cola en daarna in het stikdonker door de duinen naar de camping terugfietsen.
Of naar Hessel en dan teruglopen midden in de nacht. Dat waren de mooiste vakanties, Terschelling zal voor mij altijd speciaal en favoriet blijven.
Maar Italië heeft een eerlijke 2e plaats. Wat een mooi land! Sicilië lijkt me ook echt geweldig!
zaterdag 18 juni 2016 om 12:47
Oja Heartbreak Hotel ben ik ook een keer geweest. Leuk ding.
Ik ben een paar jaar terug met mijn zus en nicht nog een weekend geweest, zaten we in een 3-persoonskamer in Hotel de Walvisvaarder in Lies (erg gezellig hotel).
Toen zijn we daar ook al fietsend beland. Zwaar terug fietsen met een paar drankjes in de benen
Ik ben een paar jaar terug met mijn zus en nicht nog een weekend geweest, zaten we in een 3-persoonskamer in Hotel de Walvisvaarder in Lies (erg gezellig hotel).
Toen zijn we daar ook al fietsend beland. Zwaar terug fietsen met een paar drankjes in de benen
zaterdag 18 juni 2016 om 12:52
Hahaha dat zal best! De Walvisvaarder ken ik! Maar nooit gelogeerd, wij logeren altijd op een camping.
Mijn eerste liefde was zelfs op Terschelling. Een prachtige strandwacht. Ben denk ik nog nooit zo verliefd geweest. Strandwandelingen en een date in zijn strandhok, die huisjes waar ze die vlaggen uithangen zeg maar rode wijn en druiven en de ondergaande zon...
Maar goed hij is een enorme vrijbuiter dus het duurde niet langer dan 3 maanden
Mijn eerste liefde was zelfs op Terschelling. Een prachtige strandwacht. Ben denk ik nog nooit zo verliefd geweest. Strandwandelingen en een date in zijn strandhok, die huisjes waar ze die vlaggen uithangen zeg maar rode wijn en druiven en de ondergaande zon...
Maar goed hij is een enorme vrijbuiter dus het duurde niet langer dan 3 maanden
zaterdag 18 juni 2016 om 14:05
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Jaloers! LIjkt me zo gaaf, maar zo achterlijk duur in het hoogseizoen.Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreis
[...]
Jaloers! LIjkt me zo gaaf, maar zo achterlijk duur in het hoogseizoen.Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreis
zaterdag 18 juni 2016 om 14:09
zaterdag 18 juni 2016 om 14:10
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 14:05:
[...]
Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreisDat zou voor mij 900,- per persoon worden dan, vind ik best pittig.
[...]
Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreisDat zou voor mij 900,- per persoon worden dan, vind ik best pittig.
zaterdag 18 juni 2016 om 14:11
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 14:09:
Hier geen vakantieplannen maar ik gun het iedereen van harte natuurlijk!
Net een leuke rol aangeboden gekregen in een film.
Twee dagen draaien en ik speel een juwelier.
De dag daarvoor speel ik een winkelier in een andere serie.
Als ik de boel maar niet door elkaar haal.... Ja vragen of ze zegeltjes willen bij de juwelier is een beetje raar.
Hier geen vakantieplannen maar ik gun het iedereen van harte natuurlijk!
Net een leuke rol aangeboden gekregen in een film.
Twee dagen draaien en ik speel een juwelier.
De dag daarvoor speel ik een winkelier in een andere serie.
Als ik de boel maar niet door elkaar haal.... Ja vragen of ze zegeltjes willen bij de juwelier is een beetje raar.