Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Live tv in de tuin dus!
Alle reacties Link kopieren
2 koppen thee en crackers en paracetamol verder en ik voel me nog niet super...

Die vlinder helpt ook niet echt mee
Ja Peac!

O Dolfje hahahah, hoeveel heb je gedronken?
Mijn achterburen hebben een feestje wat vermoedelijk tot laat gaat duren. Nederlandstalige muziek.

Haha Dolfje, sterkte vandaag.

Star, jij sterkte met de buren.

Ik ben onderweg naar kraambezoek. Geen zin in, want mis zo de voetbalwedstrijd van vanmiddag. Neem het wel op en hoop dat ik geen uitslag hoor of zie voordat ik thuis ben.
Genoeg dus, haha.
quote:dolfje schreef op 18 juni 2016 @ 10:26:

Iemand een snelle remedie tegen een kater?

.Chinees eten helpt mij geweldig. Maar of de Chinees de Mi Hoen al klaar heeft nu betwijfel ik
Haha geweldige tekst, Star!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 11:01:

Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!

Heerlijk!!

Waar gaan jullie heen? (als jullie weggaan tenminste)

Ik moet gewoon nog 6 f#cking weken werken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 12:10:

[...]

Heerlijk!!

Waar gaan jullie heen? (als jullie weggaan tenminste)

Ik moet gewoon nog 6 f#cking weken werken.

3 weken Terschelling

Ja maar jij bent pas al naar Ibiza geweest he ga je over 6 weken ook op vakantie?
En mijn haar is eraf. Ik heb nu het kapsel van de ava van Liv (volgens jullie het nog)

Nouja de hoofdrolspeelster van iZombie maar dan de roodbruine variant en met een schuine pony.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 12:13:

En mijn haar is eraf. Ik heb nu het kapsel van de ava van Liv (volgens jullie het nog)

Nouja de hoofdrolspeelster van iZombie maar dan de roodbruine variant en met een schuine pony.

Gaaf!

Lekker, BridgetteDubois!
quote:dolfje schreef op 18 juni 2016 @ 11:55:

2 koppen thee en crackers en paracetamol verder en ik voel me nog niet super...

Die vlinder helpt ook niet echt mee

Awww.....

quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 12:12:

[...]

3 weken Terschelling

Ja maar jij bent pas al naar Ibiza geweest he ga je over 6 weken ook op vakantie?

Oja ..ik ben een verwend ding

In augustus gaan we 10 dagen naar Sicilië.

Ik Terschelling. En dan vooral de strandtent in West.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 12:16:

[...]

Ik Terschelling. En dan vooral de strandtent in West.

Ik ook, maar ook de strandtent in Oosterend; Heartbreak Hotel. Ik kwam daar al als klein kind. Heb er zoveel leuke en mooie herinneringen aan. The Blue Moon Boys traden daar op, allerlei gezellige muziek in de sfeer van Elvis. Klein als we waren mochten we dan laat opblijven, gezellige frituurhapjes en cola en daarna in het stikdonker door de duinen naar de camping terugfietsen.

Of naar Hessel en dan teruglopen midden in de nacht. Dat waren de mooiste vakanties, Terschelling zal voor mij altijd speciaal en favoriet blijven.

Maar Italië heeft een eerlijke 2e plaats. Wat een mooi land! Sicilië lijkt me ook echt geweldig!
Oja Heartbreak Hotel ben ik ook een keer geweest. Leuk ding.

Ik ben een paar jaar terug met mijn zus en nicht nog een weekend geweest, zaten we in een 3-persoonskamer in Hotel de Walvisvaarder in Lies (erg gezellig hotel).

Toen zijn we daar ook al fietsend beland. Zwaar terug fietsen met een paar drankjes in de benen
Hahaha dat zal best! De Walvisvaarder ken ik! Maar nooit gelogeerd, wij logeren altijd op een camping.

Mijn eerste liefde was zelfs op Terschelling. Een prachtige strandwacht. Ben denk ik nog nooit zo verliefd geweest. Strandwandelingen en een date in zijn strandhok, die huisjes waar ze die vlaggen uithangen zeg maar rode wijn en druiven en de ondergaande zon...

Maar goed hij is een enorme vrijbuiter dus het duurde niet langer dan 3 maanden
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 12:16:

[...]

Ik Terschelling. En dan vooral de strandtent in West.Jaloers! LIjkt me zo gaaf, maar zo achterlijk duur in het hoogseizoen.
Oh wat een heerlijke vakantieplannen! Wij gaan, als alles meezit 5 dagen Ardennen doen.
Ardennen is ook super Peacy!
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 13:45:

[...]

Jaloers! LIjkt me zo gaaf, maar zo achterlijk duur in het hoogseizoen.Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreis
Hier geen vakantieplannen maar ik gun het iedereen van harte natuurlijk!

Net een leuke rol aangeboden gekregen in een film.

Twee dagen draaien en ik speel een juwelier.

De dag daarvoor speel ik een winkelier in een andere serie.

Als ik de boel maar niet door elkaar haal....
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 14:05:

[...]

Valt reuze mee. Wij hebben deze geboekt: http://bebsy.nl/fly-drive-sicilie-rondreisDat zou voor mij 900,- per persoon worden dan, vind ik best pittig.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 14:09:

Hier geen vakantieplannen maar ik gun het iedereen van harte natuurlijk!

Net een leuke rol aangeboden gekregen in een film.

Twee dagen draaien en ik speel een juwelier.

De dag daarvoor speel ik een winkelier in een andere serie.

Als ik de boel maar niet door elkaar haal.... Ja vragen of ze zegeltjes willen bij de juwelier is een beetje raar.
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:10:

[...]

Dat zou voor mij 900,- per persoon worden dan, vind ik best pittig.Voor 10 dagen is dat inderdaad best pittig zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven