Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:11:

[...]

Ja vragen of ze zegeltjes willen bij de juwelier is een beetje raar.

Of 'woensdag oorbellendag!' roepen of zoiets.
Wij gaan een weekje naar de Turkse kust. Van mij en zoon hoefde het niet. We doen man een plezier.

Maar onze knopjes gaan vast nog om en dan vinden we het leuk.

Leuk Leo, een rol aangeboden gekregen.
quote:Kittens schreef op 18 juni 2016 @ 14:17:

Wij gaan een weekje naar de Turkse kust. Van mij en zoon hoefde het niet. We doen man een plezier.

Maar onze knopjes gaan vast nog om en dan vinden we het leuk.

Leuk Leo, een rol aangeboden gekregen.Zijn jullie geen vakantie liefhebbers?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in mijn eigen huis genieten van de vakantie.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 18 juni 2016 @ 14:19:

Ik ga in mijn eigen huis genieten van de vakantie.Geen rondje Ikea?
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 14:16:

[...]

Of 'woensdag oorbellendag!' roepen of zoiets.Ach improviseren kan soms heel leuk zijn
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:21:

[...]

Geen rondje Ikea?Ah, goeie tip. Dat zou ik nog kunnen doen ja.
Leo, wat fijn van de rollen. Jij gaat dat heel goed uit elkaar houden.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 14:19:

[...]

Zijn jullie geen vakantie liefhebbers?Zoon en ik amuseren ons thuis ook best. Maar op vakantie gaan vinden we ook leuk hoor. We vinden alleen andere dingen leuk dan man. Zo wil zoon niet vliegen en had liever naar de Zeeuwse kust of Ardennnen gegaan. Ikzelf heb er moeite mee dat man heeeeeel ver van te voren al iets wil boeken en dan weet ik echt nog niet wat ik zou willen. Vervolgens blijft hij 'zeuren' over de vakantie en dat ontneemt mij de zin. Ik voel me dan onder druk gezet. Ik zou wel naar Frankrijk of Italië willen rijden, een keer camperen. Maar man wil niet lang rijden, wil geen risico op regen, wil eigenlijk altijd op 'safe' spelen. Ik wil meer avontuur. Of ergens heen waar veel te zien is cultuur of natuur. Ik verveel me te pletter als ik een week aan het strand moet zitten. Gelukkig gaan we dat niet doen. Er is wel een beetje cultuur in de buurt. Maar toch, niet echt 'mijn' vakantie. En ik had wel inbreng hoor, maar dat hield in dat ik dan zelf iets moest zoeken en regelen en daar stond mijn hoofd niet naar. Nou ja, ik zeur zelf ook.
quote:Kittens schreef op 18 juni 2016 @ 14:31:

[...]

Zoon en ik amuseren ons thuis ook best. Maar op vakantie gaan vinden we ook leuk hoor. We vinden alleen andere dingen leuk dan man. Zo wil zoon niet vliegen en had liever naar de Zeeuwse kust of Ardennnen gegaan. Ikzelf heb er moeite mee dat man heeeeeel ver van te voren al iets wil boeken en dan weet ik echt nog niet wat ik zou willen. Vervolgens blijft hij 'zeuren' over de vakantie en dat ontneemt mij de zin. Ik voel me dan onder druk gezet. Ik zou wel naar Frankrijk of Italië willen rijden, een keer camperen. Maar man wil niet lang rijden, wil geen risico op regen, wil eigenlijk altijd op 'safe' spelen. Ik wil meer avontuur. Of ergens heen waar veel te zien is cultuur of natuur. Ik verveel me te pletter als ik een week aan het strand moet zitten. Gelukkig gaan we dat niet doen. Er is wel een beetje cultuur in de buurt. Maar toch, niet echt 'mijn' vakantie. En ik had wel inbreng hoor, maar dat hield in dat ik dan zelf iets moest zoeken en regelen en daar stond mijn hoofd niet naar. Nou ja, ik zeur zelf ook.

Zeur maar lekker, ik snap je

Ik heb vroeger altijd gekampeerd en heb er goede herinneringen aan. Vriend vindt het echt verschrikkelijk. Dus compromis, meestal chalet oid, maar wel op een camping.

Maar naar Turkije? Nee, echt niet, al ging ie op zijn kop staan
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:21:

[...]

Ach improviseren kan soms heel leuk zijn

Komt goed hoor.

Het ene is een jeugdserie, het andere een film.

Vond het gewoon lollig om twee soorten winkeliers te spelen na elkaar. What are the odds tenslotte?

Wij hebben ook wel discussies over kamperen. Het lijkt mij heel erg leuk, ook voor de kinderen. Wij gaan dus ook altijd in een stacaravan o.i.d.

En nu heb ik hem eindelijk enthousiast gekregen, we gaan na de zomer een caravan kopen.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 14:19:

[...]

Zijn jullie geen vakantie liefhebbers?

Enorm maar ik heb er geen geld voor.

Mijn dochter kan met haar Aspergerdingen bijvoorbeeld niet in een kamer met meerdere personen slapen en een tent is helemaal een ramp voor haar, qua geluiden.

Een huisje, geen hotel, op een rustige plek, met een eigen kamer voor haar, is dus een harde eis.

Lastig in het hoogseizoen, voor weinig.
quote:Solomio schreef op 18 juni 2016 @ 14:26:

Leo, wat fijn van de rollen. Jij gaat dat heel goed uit elkaar houden.Absoluut!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 14:39:

Wij hebben ook wel discussies over kamperen. Het lijkt mij heel erg leuk, ook voor de kinderen. Wij gaan dus ook altijd in een stacaravan o.i.d.

En nu heb ik hem eindelijk enthousiast gekregen, we gaan na de zomer een caravan kopen.O dat ga ik dan dus weer never nooit niet doen
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 14:39:

[...]

Enorm maar ik heb er geen geld voor.

Mijn dochter kan met haar Aspergerdingen bijvoorbeeld niet in een kamer met meerdere personen slapen en een tent is helemaal een ramp voor haar, qua geluiden.

Een huisje, geen hotel, op een rustige plek, met een eigen kamer voor haar, is dus een harde eis.

Lastig in het hoogseizoen, voor weinig.

Ik heb geen idee wat jullie budget is, maar wij zitten niet heel duur vind ik.

Het scheelt ook of het een luxe huisje moet zijn of dat een stacaravan ook prima is bijvoorbeeld.

Mijn moeder moest echt elke cent omdraaien maar kreeg het voor elkaar om elk jaar op vakantie te gaan. Nooit te gek en te duur maar het waren toch altijd fijne vakanties.

Ook weleens via vakantieveilingen een week weg geweest.

Als je zou willen, zou ik best eens met je mee willen kijken
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:40:

[...]

O dat ga ik dan dus weer never nooit niet doen Haha waarom niet?
Ik wil dus ook een caravan met de Ira-Kees.

Of een Alpenkreuzer.

Iets lekker truttigs.

Lijkt me heerlijk om daar met zo'n stoere brok in te zitten hahaha!

Dat men bij het toilethuis niet weet wat men ziet als al die krullen en die borstkas met die armen uit de plee stapt met zijn wc rol en toilettas.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 14:44:

[...]

Ik heb geen idee wat jullie budget is, maar wij zitten niet heel duur vind ik.

Het scheelt ook of het een luxe huisje moet zijn of dat een stacaravan ook prima is bijvoorbeeld.

Mijn moeder moest echt elke cent omdraaien maar kreeg het voor elkaar om elk jaar op vakantie te gaan. Nooit te gek en te duur maar het waren toch altijd fijne vakanties.

Ook weleens via vakantieveilingen een week weg geweest.

Als je zou willen, zou ik best eens met je mee willen kijken

Wat lief schat maar eh, ik ben altijd al blij als ik mijn rekeningen kan betalen.

Geld voor extra is er niet.

Als ik later groot ben vraag ik je om hulp bij de vakantiezoek!

quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 14:45:

[...]

Haha waarom niet?Ik krijg er Top Gear neigingen van. Wil ze slopen en van ravijnen laten storten enzo
Een Alpenklutser hadden wij vroeger
Hier ook een kampeerfan. Ik kampeer al sinds ik twee was. Ouders hadden weinig geld en eigen zaak in klein dorp. Ook al was de winkel en het bedrijf dicht, toch rinkelde de hele dag de telefoon. Klanten belden gewoon naar huis. Dus gingen mijn ouders met ons kamperen. Dan waren we echt weg.

Prille liefde en ik gingen bij gebrek aan geld in onze verkering dus ook kamperen, en dat doen we nog steeds. De kleine tent is verruild voor een grote en de grote voor een vouwwage, en tussendoor hebben we wel eens andere dingen geprobeerd maar komen altijd weer terug bij kamperen. Nieuw Zeeland was echt heel fantastisch maar gewoon onbetaalbaar voor in de herhaling helaas.

Nu dit jaar gaan we Denemarken eens kamperend ontdekken. Campings zijn daar niet zo royaal aanwezig als in Frankrijk dus of trekken van camping naar camping een succes zal worden weten we nog niet.[img]null[/img]
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 15:10:

[...]

Ik krijg er Top Gear neigingen van. Wil ze slopen en van ravijnen laten storten enzo

Echt, en wil je dan ook allerlei gekke dingen vergelijken? En met je maatjes flauwe grappen uithalen?

Vreselijk programma, na een seizoen was het wel klaar en toen kwamen er nog 15.,
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 14:10:

[...]

Dat zou voor mij 900,- per persoon worden dan, vind ik best pittig.

Voor ons iets minder, wij gaan gelijk 1 augustus. Het is ook maar wat je uit wilt/kunt geven natuurlijk maar voorgaande jaren waren wij op Madeira/Ibiza al dik € 1100 pp kwijt zonder auto. Dus ik vind het nu wel prima zo.

Hoogseizoen is gewoon stom duur
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 14:09:

Hier geen vakantieplannen maar ik gun het iedereen van harte natuurlijk!

Net een leuke rol aangeboden gekregen in een film.

Twee dagen draaien en ik speel een juwelier.

De dag daarvoor speel ik een winkelier in een andere serie.

Als ik de boel maar niet door elkaar haal....Leuke klussen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven