Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Ik hartje donker.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga verhuizen.
quote:doornroosje9 schreef op 21 juni 2016 @ 23:07:

Ik hartje donker. Ja als het 25+ graden is vind ik het prima. Donker en koud en nat hoeft van mij niet.
quote:dolfje schreef op 21 juni 2016 @ 23:12:

[...]

Ja als het 25+ graden is vind ik het prima. Donker en koud en nat hoeft van mij niet.Maar ik zit binnen hè.
Life is short. Eat dessert first.
Dan nog!
Ach, eind van de week wordt het 31 graden.
Goedemorgen!

Jongste lag gisteren om 12.00 nog wakker bij me in bed en was om 6.00 alweer op. Ik dus ook.

Maar dat komt natuurlijk absoluut echt helemaal niet omdat hij zenuwachtig is voor het oefenen op de nieuwe school vandaag. Ben je mal, hoe kom je erbij?!
quote:yette schreef op 22 juni 2016 @ 06:30:

Goedemorgen!

Jongste lag gisteren om 12.00 nog wakker bij me in bed en was om 6.00 alweer op. Ik dus ook.

Maar dat komt natuurlijk absoluut echt helemaal niet omdat hij zenuwachtig is voor het oefenen op de nieuwe school vandaag. Ben je mal, hoe kom je erbij?!Hihi. Nou ik hoop dat hij een leuke dag heeft!
O en goede morgen natuurlijk
Goedemorgen!

Ik zie blauwe lucht en een flets zonnetje, zoveel fijner dan grauwe regen.

Had het de afgelopen dagen zo koud dat ik af en toe de verwarming nog een uurtje heb aangezet. En dan liep ik al in een dikke trui. Bah bah.

Vanochtend druk, maar ik hoop vanmiddag nog even op het balkon te kunnen zitten.
Kittens, als ik ooit een leuk bedrag overheb, zomaar om vrij te besteden, dan huur ik je in om foto's voor mij te maken!
Ha, leuk Woll

Ik vind het zo wisselend wat temperatuur betreft. Heb ook wel eens de neiging gehad om de verwarming aan te doen, maar gelukkig was iets warmers aantrekken afdoende.

Het wordt hier wel warmer, maar het blijft donker en nat buiten.
Het is hier wel heel vochtig, maar toch al beter dan gisteren. Ik word vaak een beetje somber van al die grijze grauwigheid. Als de zon schijnt is alles gelijk veel vrolijker. Woon denk ik echt in het verkeerde land, voor wat betreft de verdeling grijs en grauw / zon en blauw.

Maar nu aan de slag, boodschappen doen, pakketje wegbrengen, naar de markt, naar de fysio..........

Fijne dag iedereen.
Goedemorgen!

Succes bij de fysio Wollie. *Ik hoop dat die vervelende spier goed gemangeld wordt zodat ie het weer gaat doen. En alvast een *.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mooi werk, Kit!

Djeez, wat is dat jochie zenuwachtig stuiteren, etteren, schreeuwen ... en wedden dat het allemaal meevalt? Hij gaat volgend jaar groep 8 op een andere school doen en er vandaag vast een dagje meelopen.
Is ook spannend Yette, maar dat zal hij natuurlijk nooit toegeven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mogguh. Hier de hele dag werken en heb geen zin. Komt vast goed als ik straks eenmaal op de fiets zit.
Hier is de lucht strakblauw! En ik ga mijn lange spijkerbroek nu verwisselen voor een korte( nou ja kort 3/4) en sandalen ipv schoenen aan doen. En ik denk doe eens gek ik ga zonder jas weg
Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier al hoor. Ik krijg er helemaal vakantie kriebels van of zou dat van het zoeken naar campings komen. Maar de heenreis heb ik zo'n beetje wel klaar en de terugreis zien we dan wel weer. Augustus duurt nog zo lang, gelukkig gaan we nog even 2 weken richting kinderen tussendoor.
I like being a mess. It's who I am.
Morning everyone! Hier prachtig zomerweer. Gistermiddag voelde je de warme lucht al binnenstromen en de tuindeuren konden het grootste deel van de dag open. Alleen toen man en kinderen naar de A4D gingen, spetterde het even. En nu is het alweer behoorlijk warm. Moet zo de deur uit naar afspraak, ga lekker lopen, is niet ver bij kantoor vandaan. En idd. Dolf, zonder jas!
quote:dolfje schreef op 22 juni 2016 @ 08:02:

Mogguh. Hier de hele dag werken en heb geen zin. Komt vast goed als ik straks eenmaal op de fiets zit.Sterkte
quote:yette schreef op 22 juni 2016 @ 07:45:

Mooi werk, Kit!

Djeez, wat is dat jochie zenuwachtig stuiteren, etteren, schreeuwen ... en wedden dat het allemaal meevalt? Hij gaat volgend jaar groep 8 op een andere school doen en er vandaag vast een dagje meelopen.Haha maar niet toegeven dat hij zenuwachtig is.
quote:AllyMcBeal schreef op 22 juni 2016 @ 09:10:

Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier al hoor. Ik krijg er helemaal vakantie kriebels van of zou dat van het zoeken naar campings komen. Maar de heenreis heb ik zo'n beetje wel klaar en de terugreis zien we dan wel weer. Augustus duurt nog zo lang, gelukkig gaan we nog even 2 weken richting kinderen tussendoor.

Waar ga je heen, Ally? Ik heb net vorige week het hotel voor de heenreis afgezegd, omdat we nu eerst naar het huis van mijn ouders in Frankrijk gaan, om de hond te droppen. Normaal namen mijn ouders haar altijd mee, maar nu gaat mijn vader alleen, met de trein. Dus we moesten het even anders aanpakken.

Heb je leuke campings gevonden? Ik kijk soms even op de sites van de campings waar wij heengaan, voorpret.

Nu eerst nog een droge week vinden om de tent in te spuiten en te pimpen...
Ach Yet, ook wel lief, hoe dat knulletje zich (totaal niet!) laat kennen. Hoop dat het een leuke dag wordt voor hem. Mijn zoon vond het ook haarske spannend hoor!
We gaan naar Praag, eerste stop in de Harz dan naar Dresden dan Praag. Maar ik wil ook bij Karlsbad in de buurt, dat zal de terugweg worden denk ik en dan nog 2 plaatsen zoeken. Moet makkelijk kunnen in 4 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven