Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Beterschap Elfje!

Wij kijken ook Trapped, maar we zijn nog niet zo ver.
Nou Kitty 4 behandelingen is nog te overzien gelukkig.

Je leert veel mensen kennen door werk in je eigen buurt natuurlijk, wel gezellig maar kost veel tijd dus.

Wij hebben maandag kijkers gehad en morgen en vrijdag komen er ook weer, mensen hadden misschien heel even lente in hun hoofd. Nou dan is dat nu wel over want het sneeuwt hier al de hele dag, hele fijne vlokjes.
Alle reacties Link kopieren
Balen die buik Elf! Fijn dat je collega je 'schuldgevoel' weg heeft genomen. Ik baal ook weer van mijn lijf. Heb opnieuw zo'n pijn dat ik zo meteen maar naar huis ga.

Spannend om weer kijkers te hebben Inkie. Je mag weer met de zwabber aan de bak
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Inkie, duimen dat er een serieuze koper bij zit.

Blondie, wat balen, ga je nog naar de dokter of fysio hiermee?

Ik ga zo naar huis, er rust vandaag een vloekje op mijn werk, printers doen het (bij mij) allemaal niet, accounts om documenten te delen herkennen mijn inloggegevens niet etc. etc. Tijd om te vertrekken en maandag ga ik het fris en fruiting opnieuw proberen.
Ik probeer de fysio te pakken te krijgen en hoop vandaag nog even terecht te kunnen. Morgenochtend maar weer langs de arts. Het voelt alsof de ontsteking weer helemaal opvlamt. Pijn!
quote:Oudblond schreef op 08 februari 2017 @ 12:51:

Ik probeer de fysio te pakken te krijgen en hoop vandaag nog even terecht te kunnen. Morgenochtend maar weer langs de arts. Het voelt alsof de ontsteking weer helemaal opvlamt. Pijn! Bah! Misschien toch te snel weer aan de slag gegaan? Sterkte!
Hè Blondje toch! Doe 'ns een beetje voorzichtig met jezelf!
Ik werk vooral met mijn hoofd en heb afwisselend gezeten, gestaan en gewandeld precies zoals de arts het 'voorschreef'. Deze natte kou helpt niet als je RA hebt. Ik kan gelukkig over een uurtje bij de fysio terecht.
Ik duim voor je dat kijkers kopers worden Ink.

Balen Blond, ik duim voor jou dat de pijn smal minder wordt!

En voor Ren duim ik dat morgenaandag (of wanneer je ook weer moet werken) de printers het weer doen.

Zo, ik denk dat ik maar op de bank blijf zitten, want door dat duimen kan ik onmogelijk stofzuigen, dweilen,...
Zo ik ben thuis en heb gegeten. Vandaag 2 ibuprofen gepakt en de hoofdpijn is niet doorgezet. Werkding wat ik deed was een groot succes dus dat is een opluchting.

Morgen eerst halve dag werken dan huisarts en boodschappen en koken en rusten en dan 's avonds weer paar uur werken. Vind ik prima en fijner dan een hele dag achterelkaar.
Wat rot, Blond, dat je zo'n pijn hebt

Kittens, ik hoop dat de fysio je goed kan helpen.

Dolfje, succes morgen bij de huisarts.

Takkie, hoe is het met jou?
quote:Oudblond schreef op 08 februari 2017 @ 14:18:

Ik werk vooral met mijn hoofd en heb afwisselend gezeten, gestaan en gewandeld precies zoals de arts het 'voorschreef'. Deze natte kou helpt niet als je RA hebt. Ik kan gelukkig over een uurtje bij de fysio terecht.RA is reumatische artritis neem ik aan? Dan is dit weer inderdaad de pest. Ik ga voor je duimen dat het snel lente wordt. Trouwens ik hou erg van winter hoor, hoe erger winter hoe beter. Maar dit zeikkwakkelweer kan mij ook gevoeglijk worden gestolen.
Ja dit grijze natte weer is aan mij ook niet besteed.
Fysio heeft er een beetje beweging in gekregen maar wilde niet te zwaar aan de slag. Morgen HA en maar weer verder zien. Pijnstilling doet niets. Of misschien zou het zonder nog erger zijn. Man knapt gelukkig redelijk op. De lieverd staat meatball spaghetti met extra groenten te maken. Hij zingt er iets bij met de tekst 'vetmesten en vetzak'
LV: klopt. En dit is echt het ergste weer voor mij. Heel koud daar kan ik me goed tegen kleden, maar die natte kou
Hier was het vandaag gebakken aardappeltjes met een (vegetarische) salade. Man houdt niet van salades en ook niet van vegetarisch dus die kreeg er chilibonen bij en een bal gehakt.
quote:Oudblond schreef op 08 februari 2017 @ 18:48:

LV: klopt. En dit is echt het ergste weer voor mij. Heel koud daar kan ik me goed tegen kleden, maar die natte kou Het is dan ook meteen zo doordringend koud. En als er nou nog een heleboel ijs van kwam, zodat we konden schaatsen, maar nee hoor. Sterven van de kou bij nul graden en dan als kers op de taart nog natregenen/sneeuwen ook. Nou geeft mijn portie maar aan fikkie.
Dochter houdt het vegetarisch eten goed vol LV! Wij eten ook zo'n 2 a 3 keer per week vegetarisch. Niet uit principe maar gewoon omdat er zoveel lekkere recepten zijn.
Wij hadden taco's. Lekker.

Dadelijk douchen en onderuit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 februari 2017 @ 18:51:

[...]

Nou geeft mijn portie maar aan fikkie. Al denk ik dat Fikkie er ook niet blij mee is!
quote:dolfje schreef op 08 februari 2017 @ 18:30:

Zo ik ben thuis en heb gegeten. Vandaag 2 ibuprofen gepakt en de hoofdpijn is niet doorgezet. Werkding wat ik deed was een groot succes dus dat is een opluchting.

Morgen eerst halve dag werken dan huisarts en boodschappen en koken en rusten en dan 's avonds weer paar uur werken. Vind ik prima en fijner dan een hele dag achterelkaar.Fijn Dolfje. De stress is er een beetje vanaf gehaald. Nu kan je beter bedenken (samen met arts) wat goed voor je is. Fijne rustige avond!
quote:Oudblond schreef op 08 februari 2017 @ 18:53:

Dochter houdt het vegetarisch eten goed vol LV! Ja he? Ik ben best wel trots op haar.
Tuurlijk ben je trots op haar! Mooi om zien dat je kind een beslissing neemt en er echt voor gaat staan. Zegt veel over haar, haar opvoeding en haar toekomst.
Zoon vandaag eens stevig de wacht aangezegd. Hij pubert nogal erg, en in combinatie met zijn best wel stevige ADHD maakt dat het geen uitgezocht genoegen om met hem samen te leven. Vooral de rebound is verschrikkelijk: als de pillen zijn uitgewerkt gaat ie door roeien en ruiten en dat is echt niet grappig meer. Op dit moment is ie onder een hoedje te vangen, hij is toch wel onder de indruk van mijn preek. En zo lang ik nog geen pillen heb met langdurige afgifte zet ik de dosering om van 2 keer 2 naar 4 keer 1. Voor zijn eet- en slaaplust zal het weinig uitmaken, want eten doet ie altijd wel hoeveel ritalin ik er ook in gooi en slapen deed ie toch al nooit als ik de melatonine niet had ontdekt.
quote:Oudblond schreef op 08 februari 2017 @ 18:59:

[...]

Fijn Dolfje. De stress is er een beetje vanaf gehaald. Nu kan je beter bedenken (samen met arts) wat goed voor je is. Fijne rustige avond!Dank je wel. Voel me een stuk rustiger in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven